Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
oprac.
WZI
|

"Taśmy Obajtka". Prezes TT Plast zabiera głos

57
Podziel się

Prezes TT Plast wydał oświadczenie w sprawie publikacji "Gazety Wyborczej", opisujących tzw. taśmy Obajtka. Jak twierdzi, Daniel Obajtek nie pełnił w opisywanym okresie żadnych funkcji w firmie i nie miał wpływu na działania TT Plast.

"Taśmy Obajtka". Prezes TT Plast zabiera głos
Taśmy Obajtka. TT Plast zabiera głos. (PAP, Radek Pietruszka)
bDTryjsR

"W imieniu TT Plast zwracam się do redakcji Gazety Wyborczej o zaprzestanie szkalowania dobrego imienia firmy. Szczególnie oburzający jest fakt, że publikacje Gazety Wyborczej uderzają w interes ekonomiczny przedsiębiorstwa, a także wizerunek i dobre imię firmy" - pisze prezes TT Plast Tomasz Fortuna.

Jak twierdzi, Obajtek nie miał wpływu na zarządzanie firmą, bo w opisywanym przez gazetę okresie nie pełnił w niej żadnej funkcji. Zarzuca "Wyborczej" ignorowanie jego stanowiska.

"Ignorowanie mojego oświadczenia przez Gazetę Wyborczą jest dla mnie niezrozumiałe. Pojawiające się w Gazecie Wyborczej publikacje uderzają bezpośrednio w moją firmę, dlatego w przypadku ich kontynuacji rozważę możliwość ochrony reputacji firmy" - zapowiedział szef TT Plast.

bDTryjsT
Zobacz także: Orlen przejmuje spółki. Co dalej? "Musimy się rozwijać, będą kolejne przejęcia"

"Gazeta Wyborcza" w ostatnich dniach publikuje nowe opisy nagrań, zdaniem autorów dokumentują one łamanie prawa przez Daniela Obajtka, który był wtedy wójtem Pcimia i - zgodnie z przepisami - nie mógł prowadzić żadnej działalności biznesowej.

Jak ustaliła "GW", Obajtek miał kierować z tylnego siedzenia konkurencyjną spółką TT Plast. Gazeta uważa, że był tam "cichym wspólnikiem". Dowodzić tego mają nagrania rozmów telefonicznych Obajtka, które publikuje "Wyborcza".

bDTryjsZ

Gazeta opisuje połączenie biznesowej i politycznej kariery Obajtka z okresu, gdy był jeszcze wójtem Pcimia. Z nagrań "Wyborczej" wynikać ma, że zachowywał się jakby zarządzał prywatną spółką, de facto zastępując jej kierownictwo.

Doniesieniom gazety zaprzeczają zarówno przedstawiciele rządu jak i sam Orlen.

- Szanujemy niezależność mediów i obiektywne dziennikarstwo. Sprzeciwiamy się natomiast uprawianiu dziennikarstwa, które w swoich materiałach wydaje wyroki, nie podejmując wcześniej rzetelnej próby potwierdzenia faktów i zdarzeń. Protestujemy przeciwko tendencyjnemu uprawianiu dziennikarstwa - czytamy w oświadczeniu Orlenu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
bDTryjtu
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(57)
POLAK
miesiąc temu
FACET, KTÓRY PO DOJŚCIU DO WŁADZY ZWOLNIŁ PONAD 400 OSÓB ZATRUDNIAJĄC SWOICH ZAJOMYCH I ZNAJOMYCH POLITYKÓW PiS, KTÓRY BLUŹNI JAK JAKIŚ PSYCHICZNIE CHORY CZŁOWIEK, DLA KTÓREGO ZIOBRO ZMIENIŁ PRAWO ŻEBY NIE ODPOWIADAŁ PRZED SĄDEM ZA SWOJE PRZESTĘPSTWA - NAPEWNO POWINIEN BYĆ ZNEUTRALIZOWANY OD ZARAZ !! NA RESZTĘ PRZYJDZIE CZAS ...
AMBON
miesiąc temu
Pokręciło was? To nie są żadne sugestie ani nie wydali żadnych wyroków! Opanujcie się ludzie, GW opublikowała jedynie taśmy z nagraniami Obajtka. Wnioski wyciągnąć trzeba samemu. Dla mnie są jednoznaczne i kompromitują w/w. osobę nota bene bez należytego wykształcenia.
Yerk 1521
miesiąc temu
Orlen,Lotos,TT Plast wszyscy oczyszczają Obajtka,jak za Gomułki.
bDTryjtv
Molo
miesiąc temu
Nikodem Dyzma pisowskich czasów. Historia się powtarza jaki kraj takie elity.
klient
miesiąc temu
prezesie obajtek dlaczego nie tanieje paliwo?
...
Następna strona