Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Awaria bankowości w BGŻ BNP Paribas. Klienci skarżą się na utrudnienia

64
Podziel się

BGŻ BNP Paribas zmaga się z awarią. Klienci mogą nie mieć dostępu do bankowości mobilnej. "Odrzucona transakcja na stacji paliw, ale środki z konta zostały pobrane; bankomat twierdzi, że nie mam wystarczających środków, transakcja kartą odrzucona" - skarżą się klienci.

Awaria bankowości BGŻ
Awaria bankowości BGŻ (Wlodzimierz Wasyluk)
bDzdOUqJ

BGŻ BNP Paribas zmaga się z awarią. Klienci mogą nie mieć dostępu do bankowości mobilnej. „Odrzucona transakcja na stacji paliw, ale środki z konta zostały pobrane; bankomat twierdzi, że nie mam wystarczających środków, transakcja kartą odrzucona” – skarżą się klienci.

Awaria bankowości w BGŻ BNP Paribas. Klienci skarżą się na spore utrudnienia.

„Informujemy, że występują przejściowe utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej GOmobile. Pracujemy nad przywróceniem dostępu do usługi. Przepraszamy za wszelkie niedogodności” – czytamy w komunikacie banku.

bDzdOUqL

Jeden z klientów skarży się, że podczas płatności na stacji paliw transakcja została odrzucona, jednak środki z konta pobrane.

„Podczas płatności na stacji paliw transakcja została odrzucona, jednak z konta środki zostały pobrane. Postanowiłem wypłacić pieniądze z bankomatu, który poinformował mnie o braku środków na koncie. Środki jednak były i zostały odjęte od stanu konta. W 5 minut zniknęło ponad 200 zł, a Pani z infolinii przeprasza za błąd techniczny. O co chodzi? Straciłem 2 godziny na stacji paliw, 50 km od domu, aż w końcu rodzina przywiozła gotówkę i mogłem zakończyć transakcję i zapłacić za paliwo. Co dalej z pieniędzmi, które zostały zabrane z konta” - pyta klient.

Inna klientka dopytuje bank, kiedy będzie mogła dysponować swoją gotówką.

„Ja bym chciała zapytać, kiedy będę miała możliwość dysponowania MOJĄ gotówką? Bankomat twierdzi, że nie mam wystarczających środków, transakcja kartą odrzucona. Drodzy państwo zostawiliście mnie bez środków w sytuacji, w której muszę zatankować samochód żeby dojechać jutro do pracy. Gratuluję” – pisze poirytowana klientka.

bDzdOUqR

Jeden z klientów otrzymał informację od banku, że ten upora się z usterką do 21:00. Jednak błędnie zaksięgowane płatności i pobrane z tego tytułu środki klienci najpewniej odzyskają dopiero jutro.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

bDzdOUrm
wiadomości
KOMENTARZE
(64)
Były klient B...
2 lata temu
Żywieniowcy to istna porażka niemal w każdym aspekcie działalności!
Kajko
2 lata temu
Teraz wyobraźcie sobie ,że wirus lub inny ,,numer'' zamyka wam dostęp do pieniędzy . Polegając na plastikowej karcie nie kupicie nawet chleba. Gotówka to nasza ostatnia gwarancja wolności ,którą banki i rządy próbują nam ograniczyć i kontrolować. Człowiek rozsądny operuje gotówką ,a przynajmniej ma ją zawsze przy sobie.
DAWNY KLIENT
2 lata temu
TEN BANK SRARIBAS BYŁ I JEST NAJGORSZYM BANKIEM W POLSCE TO OPINIA WIELU ZNAJOMYCH KTÓRZY JUŻ Z NIEGO ZREZYGNOWALI
bDzdOUrn
vbnhgfd
2 lata temu
mini grecja ?????albo celowa próba testowania systemu okradzenia Polaków z ich własnych pieniedzy
wojtek polak
2 lata temu
I bardzo dobrze. Z każdym bankiem prorokuję tak będzie. Osobiście nie posiadam ŻADNYCH kart płatniczych ani bankomatowych. Pieniądze wypłacam 2 x w miesiącu. Byłem kiedyś w Żubrze ale... stara historia. Dzieci : Kto nie ma miedzi , na tyłku siedzi!
...
Następna strona