Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
14.07.2020 15:06

Wyzwania nowoczesnego handlu i produkcji w obliczu pandemii podczas RetailTec Congress oraz Forum Nowoczesnej Produkcji

1-2 lipca 2020 r. odbyły się RetailTec Congress oraz Forum Nowoczesnej Produkcji IndustryTech. Wydarzenia po raz pierwszy przybrały nową formułę 100% online. Podczas dwóch dni uczestnicy mieli okazję wysłuchać merytorycznych prezentacji oraz debat z udziałem kluczowych przedstawicieli sieci handlowych, e-commerce, detalistów i hurtowników, przedstawicieli szeroko rozumianego supply chain, branży produkcyjnej oraz firm doradczych.

Podziel się
Dodaj komentarz
(materiały partnera)

Materiał partnera MM Conferences

Konferencję otworzyli Przewodnicząca Rady Programowej RetailTec, Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Przewodniczący Rady Programowej Forum Nowoczesnej Produkcji. IndustryTech, Dariusz Piotrowski, VP, Dyrektor Generalny, Dell Technologies Polska. Kolejną częścią inauguracji była sesja key note speakerów w której wystąpili:

Christian Verschueren, Director-General, Eurocommerce
Zuzanna Skalska, Founder 360Inspiration & FutureS Thinking Group
Katarzyna Zubrzyckia, Head of Merchant Sales and Acquirers CEE, VISA

Nasi goście podzielili się z uczestnikami wiedzą dotyczącą trendów w świecie handlu, produkcji i logistyki, ze szczególnym uwzględnieniem nowych zachowań konsumentów oraz nowej rzeczywistości, w jakiej znaleźliśmy się w czasie pandemii. Nie bez znaczenia były również kwestie niepokojących zmian klimatu oraz ograniczeń w eksporcie i imporcie zasobów. W kolejnej części, sesji New Reality - Handel i produkcja w nowej rzeczywistości, odbyła się debata o dostosowaniu się firm do wymagań współczesnego klienta. Eksperci analizowali temat pod kątem przyspieszenia rozwoju cyfryzacji i nowych technologii oraz customer i employee experience.

Podczas Kongresu nie zabrakło rozmów o najbardziej aktualnych kwestiach związanych z COVID-19. Prelegenci opowiedzieli m.in. na pytania dotyczące odporność retailu na długofalowe zawirowania na światowych rynkach. Następnie został poruszony niezwykle ważny temat kierunków zmian w zakresie ekologii. Paneliści określili sposoby i techniki zmniejszania negatywnego wpływu na środowisko przy zwiększającym się wolumenie sprzedaży. Pierwszy dzień zakończyliśmy dyskusją o nowoczesnym zarządzaniu talentami jako kluczowym czynniku, który decyduje o konkurencyjności firm. Podczas rozmów zostały określone strategie kadrowe na czas odbudowy po kryzysie wywołanym wirusem COVID-19.

(materiały partnera)

Drugi dzień konferencji został podzielony na dwie sesje: omówione zostały nowoczesne technologie dla retailu (poprzedzone kilkoma use casami prezentującymi praktyczne wdrożenia) oraz zgłębiony został temat wprowadzania innowacji w produkcji i supply chain. Na zakończenie wydarzenia w ramach wirtualnych Round Tables uczestnicy rozmawiali o motywacji podczas kryzysu, zarządzaniu kryzysowym, zarządzaniu dostawcami i pracownikami zewnętrznym oraz nowych realiach dla branży detalicznej.

Podczas RetailTec Congress i Forum Nowoczesnej Produkcji IndustryTech zostały przedstawione idee, które stały się inspiracją dla liderów branży handlowej i produkcyjnej w Polsce i Europie. Zgłębiliśmy też sposoby na to, jak poradzić sobie ze zmieniającym się ekosystemami. Udział w wydarzeniu, takim jak RetailTec Congress i Forum Nowoczesnej Produkcji, to czas na poznanie czynników decydujących o sukcesie biznesowym przedsiębiorstw. Agendę obu Kongresów tworzą Rady Programowe, które składają się z wybitnych przedstawicieli branż i specjalistów w swoich dziedzinach.

W kolejnym sezonie konferencyjnym, 27-28 października 2020 r. w Sheraton Grand Hotel, odbędzie się 2. Kongres Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie zostanie zrealizowane w formie hybrydowej, łączącej elementy tradycyjnego kongresu z formułą spotkania online.

Kongres jest realizowany w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.

Materiał partnera MM Conferences

komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz