2017-01-11Strategia Gino Rossi zakłada wzrost CAGR sprzedaży w wysokości 6-10% w 2016-2020
(...) Gino Rossi chce wykorzystać potencjał marki Gino Rossi oraz Simple do dalszego rozwoju kanału e-commerce i B2B, a jednocześnie zarządzać optymalną siecią sprzedaży o stabilnej rentowności, podała (...)2015-10-15Wittchen chce utrzymać pozycję lidera, planuje 90 salonów na koniec 2020 r.
(...) liczbę salonów własnych do 90 do 2020 roku, w tym o 3-4 do końca br., wobec 65 salonów obecnie i stawia na rozwój omnichannel na polskim rynku oraz rozwój kanału e-commerce za granicą, poinformowali (...)2017-06-23Zalando chce rosnąć 20-25% rocznie, w Polsce wzrost ma być 'znacznie silniejszy'
(...) . ,,Oceniamy, że na tle dojrzałych rynków e-commerce, Polska nadal charakteryzuje się stosunkowo niską penetracją. Jednocześnie jest to dla nas rynek bardzo perspektywiczny i widzimy w nim potencjał do ogromnego (...)2015-10-04Rynek nieruchomości komercyjnych nakręca handel internetowy
(...) może stać się on jednym z najważniejszych klientów deweloperów. Większość przesłanek na to wskazuje. Szczególnie, że w Polsce lokują swoją działalność - wynajmując powierzchnie - sprzedawcy e-commerce (...)2016-09-30Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT
(...) -commerce: Decydującym czynnikiem wyboru e-sklepu pozostaje cena, wynika z badania Blue Media, operatora Płatności Online BM. Cena jest także decydująca, jeśli chodzi o wybór metody płatności. Źródło (...)2016-09-21E-zakupy przez telefon deklaruje 41% e-konsumentów, 4 pkt proc. więcej r/r
(...) -commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska. Ponad połowa (58%) kupujących za pośrednictwem urządzeń mobilnych skarży się na niewygodne formularze, a 52% - na niedostosowanie stron do zakupów (...)2014-09-23PWN stawia na treści cyfrowe i sprzedaż internetową
(...) PWN, najbardziej rozpoznawalna marka na polskim rynku wydawniczym, wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce oraz rozbudowuje kompetencje technologiczne związane ze sprzedażą treści cyfrowych. Trwa (...)2018-09-17Money.pl poleca: Odzieżówka ucierpiała przez gorące lato. Duże sieci z niższą sprzedażą
(...) się zgadza. Na siedem spółek, które zaprezentowały najnowsze statystyki, aż pięć ma niższe przychody niż rok wcześniej. - W e-commerce zdecydowanie występuje silna korelacja pogody zarówno z ruchem (...)2017-05-16Telewizja WP ma być rentowna w drugiej połowie 2018 roku
(...) ma z e-commerce i spodziewa się, że udział tego segmentu w wyniku na tym poziomie powinien sukcesywnie rosnąć. - Mieliśmy wybitny kwartał w segmencie e-commerce i jest on przyszłością. Ma najlepsze (...)2016-11-21Liczba Polaków robiących zakupy w zagranicznych e-sklepach wzrosła do 36% w 2016
(...) Warszawa, 21.11.2016 (ISBnews) - Liczba Polaków robiących zakupy w zagranicznych e-sklepach wzrosła do 36% w 2016 r. z 24% w ubr., wynika z raportu "E-commerce in Europe" PostNord/DirectLink (...)2017-04-26Strata netto Integer.pl z działalności kontyn. wyniosła 196,34 mln zł w 2016 r.
(...) zł straty rok wcześniej. Grupa zakończyła działalność operacyjną w zakresie tradycyjnych przesyłek listowych innych niż e-commerce. W związku z powyższym Grupa wyodrębniła działalność zaniechaną (...)2017-04-26InPost na działalności listowej stracił ponad 160 mln zł
(...) funkcjonowaniu grupy w oparciu o działalność stricte pocztową. "Kontynuowaliśmy przekształcanie firmy w organizację skoncentrowaną przede wszystkim na obsłudze sektora e-commerce. Przyszłość sektora e-commerce (...)2016-09-27Capital Partners TFI zostało strategicznym inwestorem finansowym Orbitvu
(...) . "Orbitvu oferuje najszybciej działające urządzenia na rynku, pozwalające na umieszczanie setek czy tysięcy idealnych zdjęć towarów na witrynach e-commerce w krótkim czasie. Urządzenia te już na etapie (...)2015-09-23Allegro znacznie wyprzedziło e-sklepy
(...) Allegro jest zdecydowanie najbardziej rozpoznawalnym serwisem e-commerce w Polsce - wskazało go 76 proc. internautów. Wśród sklepów z branży elektronicznej najlepiej znany okazał się Media Markt.W (...)2016-10-21Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient
(...) dotyczyło postępującej rewolucji mobilnej. Według przedstawionych przez niech danych w 2013 roku kanał mobilny stanowił zaledwie 11 proc. udziału wydatków w branży e-commerce, natomiast do 2020 roku szacuje (...)wstecz | 16| 17| 18| 19| 20| 21| 22| 23| 24| 25| ... +10| +25| 94 | dalej |