OK, działalność mam od 2009 roku. Dotychczas prowadziłem sobie wszystko sam w exelu itd. Ale JKP wprowadziło dodatkowe obstrzenia i postanowiłem w końcu znaleźć kompleksowy, dobry i online system do fakturowania, kpir i
vat. Serio poświęciłem sporo czasu na przeszukiwanie sieci. W końcu padło na inFakt mam go od stycznia i jak narazie jest mile zaskoczony. Co mi się podoba najbardziej:
1) przejrzystość i logika -w jeden dzień opanowałem wszystko bez trudu,
2) dostęp i płynność -to działa, nie wiesza się, nie przeładowuje, po prostu działa,
3) skanowanie faktur kosztowych telefonem -no bajka!
4) pomoc -większość spraw znajduję w 'pomocy' po wyszukaniu, raz skorzystałem z chatu i na serio dostałem odpowiedź w indywidualnej sprawie w ciągu kilkudziesięciu sekund,
5) cena, moim zdaniem mega, w pierwszym roku jeszcze taniej a dodatkowo są linki z rabatami na 10%, ja też skorzystałem i przekazuję dalej, bo działa: https://www.infakt.pl/polecam/twojrabat10
To chyba wszystko jak na 2 miesiące używania. Jestem na tak :-).