Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Witold Ziomek
|
aktualizacja

Awaria w banku Santander. Klienci żalą się na odrzucone transakcje

80
Podziel się:

Bank Santander przyznaje w mediach społecznościowych, że klienci mogą mieć utrudniony dostęp do bankowości elektronicznej. Nie działają m.in. płatności BLIK-iem.

Awaria w banku Santander. Klienci żalą się na odrzucone transakcje
(Materiały prasowe)

O awarii szybko dali znać klienci banku Santander. Przelew wisi w planowanych, a ok bus już anulował rezerwację, bo przez 30 minut nie doczekał się przelewu. BLIK też nie działa" - pisze jeden z nich na Facebooku.

Internauci skarżą się na "zawieszone" przelewy, które zostały zlecone, ale z powodu awarii nie wykonane.

"Przelewy, które Pani zleciła, najprawdopodobniej zostały zakolejkowane i zostaną wykonane, kiedy system zacznie działać poprawnie" - odpowiada bank na pytanie klientki.

Zobacz także: Obejrzyj: Firmy powoli przechodzą transformację cyfrową. "30-37 proc. ma strategię"

Jak informują przedstawiciele Santandera, awaria dotyczy przelewów natychmiastowych, szybkich przelewów z konta (Przelew24) i Blika. O 16 awaria ma zostać usunięta.

"Jeśli tylko sytuacja ulegnie zmianie, od razu Was o tym poinformujemy. Bardzo mocno przepraszamy Was za te utrudnienia" - w ten sposób bank zwrócił się do swoich klientów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

gospodarka
wiadomości
banki
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(80)
klient banku
5 lata temu
Przerażające jest stwierdzenie że przelewy są zakolejkowane przy płatnościach natychmiastowych i zostaną zrealizowane po usunięciu awarii. Czyli Zakupy w sklepie nie zrealizowane. Przejazd pociągiem autobusem opłacony fizyczna kasą i dodatkowo bank dokona płatności za coś co nie zostało zrealizowane czy opłacone fizyczną kasą? Jak odzyskasz kasę? Ludzie to jest horror. Dobrze że nie mam kąta w tym banku bo podważył moje zaufanie do rzetelności. Do tej pory NIGDY nie zdarzyło się aby bank w spornych sytuacjach wysyłał kasę. Jedyne co to dostawałem informacje że nie dokonano płatności i jaki powód. Wtedy decyzja już należała do mnie co będę robił.
YOUR
5 lata temu
Wysłałem kasę do Anglii 500 funtów 17 kwietnia dziś mija miesiąc kasa nie doszła ani nie wróciła na konto w banku nic nie wiedzą reklamacja nic nie dała kasa narazie przepadla
b u t c h
5 lata temu
Jakiś czas temu w Wydziale Komunikacji próbowałem z trzech terminali zapłacić ( w sumie 6-krotnie) kwotę 180.50 zł. Transakcja odrzucona, ale 1.083 zł z konta na tydzień zniknęły. Wróciły bez śladu w historii i bez przepraszam. Trzeba się przenieść.
Klientka Bank...
5 lata temu
Potwierdzam wpis o bardzo źle działającym Santander od momentu przejęcia Banku Zachodniego. Była jego (BZWBK) wieloletnią klientką, ale nie pamiętam tak źle działającego jak w tej chwili Santander.
kredycik
5 lata temu
Kiedy zmienili nazwę z wbk na sant. to wymienili mi kartę walutowąz wka. na sant. i pobrali sobie 10 euro za nią po mimo że wcześniejsza karta wbk była ważna jeszcze przez rok .To się nazywa przekręt stulecia .Już nie jestem klientem tego banku :):)
...
Następna strona