Notowania

gospodarka
14.04.2019 13:33

Awaria w banku Santander. Klienci żalą się na odrzucone transakcje

Bank Santander przyznaje w mediach społecznościowych, że klienci mogą mieć utrudniony dostęp do bankowości elektronicznej. Nie działają m.in. płatności BLIK-iem.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Materiały prasowe)

O awarii szybko dali znać klienci banku Santander. Przelew wisi w planowanych, a ok bus już anulował rezerwację, bo przez 30 minut nie doczekał się przelewu. BLIK też nie działa" - pisze jeden z nich na Facebooku.

Internauci skarżą się na "zawieszone" przelewy, które zostały zlecone, ale z powodu awarii nie wykonane.

"Przelewy, które Pani zleciła, najprawdopodobniej zostały zakolejkowane i zostaną wykonane, kiedy system zacznie działać poprawnie" - odpowiada bank na pytanie klientki.

Obejrzyj: Firmy powoli przechodzą transformację cyfrową. "30-37 proc. ma strategię"

Jak informują przedstawiciele Santandera, awaria dotyczy przelewów natychmiastowych, szybkich przelewów z konta (Przelew24) i Blika. O 16 awaria ma zostać usunięta.

"Jeśli tylko sytuacja ulegnie zmianie, od razu Was o tym poinformujemy. Bardzo mocno przepraszamy Was za te utrudnienia" - w ten sposób bank zwrócił się do swoich klientów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: gospodarka, wiadomości, banki, santander
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
14-04-2019

Klient bankuOd kiedy Zachodni zmienił się w Santander ciągle coś nie działa.

14-04-2019

Złoty bankierMa jedną wielką awarie od 2 lat...dramat ...

14-04-2019

Klient bylyNajgorsza jakość obsługi i najmniej bezpieczny bank....dla desperatow

Rozwiń komentarze (78)