Forum Forum finansoweKarty

Bank dwa razy pobrał opłatę za jedną tranzakcję - co robić?

Bank dwa razy pobrał opłatę za jedną tranzakcję - co robić?

piodx / 2010-01-13 22:41
Płaciłem kartą za bilety w automacie, po wpisaniu PINu wyskoczył błąd i informacja o przerwaniu tranzakcji. Za drugim razem tranzakcja została dokonana a bilety wydrukowane. Jednak w historii konta mam dwie trazakcje. Co można w takiej sytuacji zrobić? Dodam że to kąto internetowe i nie można przejść się do placówki banku.
Wyświetlaj:
dennis rozrabiaka / 89.230.219.* / 2010-01-18 23:10
Złóż reklamację, na pewno się da. I to jest właśnie problem tego banku na m, co to każdy myśli, że jest najlepszy bo najtańszy. Masz szczęście, że to chodziło tylko o kilka zł za bilet, a nie o np. 1000 zł za jakieś zakupy. Pomyśl o jakimś normalnym banku, chyba że bez kitu Cię nie stać na tych kilka zł miesięcznej opłaty. A jak znajomi będą się z Ciebie śmiać, że dajesz bankowi zarabiać, a oni tacy cwani, że nie płacą, to powiedz, że Cię na to stać. Poza tym, jak masz kontakt z człowiekiem, to zawsze da się coś załatwić jak np. zginie Ci karta to załatwią Ci szybciej nową albo coś w tym stylu. Dobrze jest chodzić do banku i załatwiać coś u fajnej pani. :) A w internetowym - jesteś tylko numerkiem i nikt dla Ciebie nie zrobi nic szybciej albo łatwiej.
gtc88 / 193.109.225.* / 2010-02-05 13:04
No niestety Dennis nie masz racji. Wczoraj byłem w kiosku mbanku w sprawie wniosku który złożylem przez internet. Dziewczyna powiedziała, że jeśli wiosek jest złożony przez internet to w zasadzie kioski się nim nie zajmują i podała mi adres gdzie mogę się o ten wniosek pytać. Poszedłem - jak dla mnie to wyglądało jak normalny oddział, chociaż wiem że banki internetowe ich nie mają. W każdym razie na wejściu coś w rodzaju recepcji i kilkunastu pracowników. Załatwiłem wszystko w 15 minut, nie musiałem czekać tydzień i zastanawiać się co się z moim wnioskiem dzieje.

Najnowsze wpisy