Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Cały świat za grosze - telefonia VoIP

Cały świat za grosze - telefonia VoIP

skomentuj
Wyświetlaj:
paweł122 / 79.191.97.* / 2019-07-11 14:23
A to prawda, intelligent technollogies stanawia na nowe, duzo bardziej efektywne rozwiazania
Maxxon / 77.253.174.* / 2019-07-05 13:41
Polecam również telefonię od SuperVoIP. Mają świetną ofertę, która gwarantuje połączenia odpowiedniej jakości.
Marek342 / 79.191.115.* / 2019-06-17 09:33
polecam firme intelligent technologies, stawiają na dużą innowacyjnosc
marek8094 / 89.64.25.* / 2019-03-20 17:33
Ja z własnego doświadczenia moge polecić każdemu a szczególnie firmom inteligent technologies. Tanio i innowacyjnie ;)
VoIP_biznez / 78.9.101.* / 2013-09-24 13:08
ostatnie dwa lata pracowałem jako wsparcie techniczne w firmie światowej rangi, specjalizującej się w dystrybucji oprogramowania VoIP. Chciałbym się teraz skupić na pomocy ludziom w rozwijaniu własnego biznesu związanego z tą branżą.

Pomysł jaki chcę wam zaproponować jest o wiele bardziej ambitny niż klikanie w reklamy i daje stałe zyski.

Technologia VoIP to przyszłość i inwestycja w tą dziedzinę daje duże szanse na osiągnięcie sukcesu. Dostęp do internetu zapewniają nam lokalni operatorzy , hot-spoty w barach/restauracjach, a także niedawno wprowadzony internet miejski.

Praktycznie większość z nas posiada już smartphony na platformach takich jak Android, Blackberry, Windows Mobile, Iphone/Ipad, symbian. Każdy kto korzysta z wymienionych systemów może cieszyć się darmowymi rozmowami, video rozmowami i sms (w obrębie 1 operatora) przy użyciu tak prostej a zarazem pięknej aplikacji podstawowo zwanej sofphonem (dialerem). Chciałbym abyś to właśnie ty został operatorem VoIP. Najlepsze rozwiązanie to zapewnienie usług w chmurze (VoIP service in cloud). Uzytkownik końcowy może korzystać z usługi przy użyciu smarphona, PC a także zwykłego telefonu.
Właśnie takie kompleksowe rozwiązania chciałbym Wam zaoferować. Właściciel oprogramowania otrzymuje pełny dostęp do serwera, który jest sercem sieci. Znajdują się na nim programy odpowiedzialne za przetwarzanie połączeń, obsługę klientów ( stawki za połączenia,billingi,) oraz tysiące innych opcji, które szczegółowo opisane są w dokumentacji.

Jak będzie wyglądać Twój biznes?
1. Zostajesz właścicielem kompleksowego oprogramowania VoIP.
2. Po prostej konfiguracji praktycznie od razu twoje programy są gotowe do działania.
3. Zareklamuj swoje aplikacje (dialery) na stronie internetowej. Uploaduj je na google market, itune itd aby użytkownicy w łatwy sposób mieli do nich dostęp. Teraz każdy się skusi na darmowe rozmowy wewnątrz Twojej sieci oraz kilkukrotnie tańsze rozmowy z całym światem.
Rejestracja nowego klienta odbywa się poprzez dialer , portal klienta bądź za pośrednictwem sklepu internetowego (OnlineShop). Doładowanie konta możliwe jest z poziomu aplikacji oraz strony internetowej.
4. Pieniądze automatycznie wpływają na Twoje konto a klienci cieszą się niesamowitą funkcjonalnością aplikacji oraz tanimi kosztami rozmów.

Brak doświadczenia ? Obawiasz się o trudności w zarządzaniu i obsłudze oprogramowania? Żaden problem, nauczę Cię wszystkiego abyś bez problemu radził sobie w każdej sytuacji. Nie musisz znać żadnych kodów, programy mają interfejs graficzny wiec obsługa jest maksymalnie prosta.
Wkład własny jest naprawdę niewielki w porównaniu do zysków.

Zapraszam do dyskusji
pawel@vrs.pl
Zimowo / 2015-06-11 09:58
Ja korzystałam z kilku operatorów, ale najlepiej sprawdza się extravoip. Tanie połączenia z zagranicą i co nie mniej ważne - stabilne i dobre jakościowo. Czytelna obsługa też zaletą.
uużytkownik / 195.210.61.* / 2012-06-12 11:14
Witam, ja mam małą firmę (sprzedaż oraz małe call center) korzystam z I-KOM (strona www.voip.optolan.pl) mają w za darmo video rozmowy oraz za małą opłatą wideo konferencje. Jakość HD i można podłączyć dowolny sprzęt. Każda lokalizacja ma swoją wirtualną centralę oraz numery z odpowiednich stref. Ciekawy pomysł dla klientów zagranicznych: w biurze w Poznaniu mam telefon z numerem Niemieckim - dlatego aby myśleli że dzwonią do lokalizacji w Niemczech - wykupiony mam też adres Niemiecki- czyli jedno biuro mam w Niemczech. To naprawdę pomogło. VoIP można różnie wykorzystywać.
kaagniesz / 89.78.109.* / 2011-07-21 08:54
moja znajoma ktorej mama mieszka i pracuje za granica wykupila sobie usluge voip w Cetekom, i teraz moze rozmawiac z mama bardzo czesto placac niskie rachunki, jakosc polaczen jest bardzo dobra,nic nie szumi, nie ma echa.
mirek_t / 212.33.91.* / 2008-06-09 09:57
Ja korzystam z Gadunaglos (GG), poprzez podłączoną bramkę VoIP. Jakość połączeń jest raczej dobra. Niestety bardzo często nie mozna się dodzwonić na mój numer. Kontakt z operatorem jest TYLKO przez portal zgłoszeniowy, na którym NIKT NIE ODPOIWADA. Napisałem kilkakrotnie zgłoszenie co do problemu z dodzwonieniem się na mój numer, to zwalili winę na moją bramkę VoIP. Nie chciałbym żeby wypowiedź moja była jako anty GG ale muszą poprawić obsługę klienta. A z dobrych rzeczy to gratuluję GG pomysłu na happy hour.
kazimierz jamiolkowski / 213.158.196.* / 2009-05-01 10:59
Korzystalem z Ornge Tam sie traci wlasne pienadze Zapowiedza ze zabiorą i stracisz je wkrótce Jak dobry złodziej zapowie i ukradnie,ale czy on jest bez winy przecież ukadł Omijajcje ją dużym kołem Teraz mam inną i jestem zadowolony
Mariusz Niedzielak / 193.108.206.* / 2008-05-05 16:11
Moim zdaniem w polsce tylko HaloNet jest na prawdę niezawodny. Pojęcia nie mam czemu nie znalazł się w tym zestawieniu - przecież to operator pierwszy jak nie drugi co do wielkości w Polsce. Już się nie mogę doczekać ich nowego komunikatora - zapowiada się istna rewolucja.
krzych_mec / 79.186.137.* / 2008-02-06 11:02
Niestety, jak na razie same negatywy.
Sprzedali bramkę (d-Link) z zablokowanym klawiszem reset., z nieistniejącym mac-adresem, jakość rozmów (w przypadku nesotrady, z dala od dużego miasta) fatalna.
Człowiek z działu obsługi klienta traktuje tegoż, jak intruza, co więcej podzcas rozmowy ma zwyczaju kończyć rozmowę i odkładać słchawkę (jak do tej pory dwukrotnie).
ABOLUTNA PORAŻKA!
zdr / 62.121.84.* / 2008-06-24 00:15
Od wielu lat korzystam z easyCAll i jestem zadowolony. Większość problemów wynika z jakości dostępnej sieci Internet. W kontaktach z obsługą mogło by być lepiej. Czas zacząć stosować zasadę: klient zawsze ma rację, co wobec rosnącej konkurencji powinno być uwagą dla wszystkich na rynku!
pizza4 / 83.142.222.* / 2007-12-05 16:59
Ja korzystam z CallTronic - Ceny na stacjonarne 08.00-18.00 - 0,057 zł/min
18.00-22.00 - 0,051 zł/min , 22.00-08.00 - 0,040 zł/min, komórki - 0,373 zł/min, netia za darmo, jestem bardzo zadowolony. Szczegóły na http://www.calltronic.pl/
Artur K 07 / 83.12.185.* / 2007-11-25 14:05
My też już używamy kilka kont Freephone w firmie w centrali IP-PBX. Cały ruch wychodzący idzie przez VoIP i to powoduje, obnizke kosztów ok. 70%. Jakość połączeń nawet lepsza od normalnych. Z 8 linii ISDN jakie mieliśmy zostało nam tylko jedna i to PSTN z DSL. Szybko się przyzwyczailiśmy do VOIP.
I chyba niezaprzeczalnie ta technologia to przyszłość.
misiek22 / 83.13.71.* / 2007-11-22 16:35
Ja korzystam z FreePhone - Ceny na stacjonarne OK, Bardzo kompetentna obsługa, doradzaja najkorzystniejsze rozwiązanie, Jakość bardzo dobra
165 / 79.185.1.* / 2007-11-21 11:05
Za 12 euro tankujesz telefon internetowy i masz 120 dni rozmow na stacjonarne po całym świecie za darmo. Jest takich telefonow internetowych mnostwo. Czemu tego nie ma w tym artykule czyżby był sponsorowany przez płatne telefony.
elang / 151.23.7.* / 2007-12-02 21:08
gdzie taki telefon dostać, jakie są koszty na gadanie w Europie? jak rozwiązać sprawę internetu, jeśli nie ma się tepsy ?
pirek / 89.77.62.* / 2007-11-20 15:00
którzy sami proponują telefonię VoIP nie brużdżą w przypadku korzystania z oferty konkurencji? Tydzień temu zmieniłem operatora na Tlenofon - jakość parę dni była wyśmienita, teraz wyraźnie pogorszyła się. Korzystam z UPC jako dostawcy internetu.
Poprzednio miałem VoIP - EasyCall - marna jakość i strasznie niekompetentna obsługa.
do początku nowsze
1 2
skomentuj

Najnowsze wpisy