Co dalej robić z oszczędnościami dziecka
Witam wszystkich
Mamy na książeczce mieszkaniowej dziaecka przez 10 lat uzbierane ponad 12 tys.
Zastanawiam się, co dalej z tymi pieniędzmi zrobić?. Oprocentowanie na książeczce jest strasznie małe. W PKO doradzają mi przeniesienie oszczędności na Książeczka mieszkaniowa z funduszem PKO Credit Suisse. Co wy na to?.
W BZWBK mogę założyć bezpłatne konto oszczędnościowe na 4,5%.
Nie znam się na bankowości i nie mam zbytnio czasu angażować w samodzielne inwestowanie. Chciałbym wpłacić gdzieś tą kasę na 10, 12 lat i dalej oszczędzać np. 150zł miesięcznie.
oloo
/ 91.94.153.* / 2007-12-22 20:15
Polecam kontrakt lokacyjny dający 12% zysku rocznie. Zajrzyj na www.dtsfinance.pl
wojtek1966
/ 83.3.87.* / 2007-12-21 13:06
Ja bym kupił obligacje dwu latki . Za dwa lata może zmieni się Twoja sytuacja i zaczniesz się interesować inwestowaniem i wtedy pomyślałbym o jakimś stabilnym funduszu.
Jeśli się nie znasz to wpłać na najlepiej oprocentowaną lokatę i śpij spokojnie
PKO BP oferuje 4 lokaty i wszystkie są ze zmienną stopą %
-Lokata terminowa w walucie polskiej
-Lokata w walucie wymienialnej
-Lokata terminowa PROGRESJA
-Lokata terminowa FORTUNA
Nigdzie nie wspominałem, ze to musi być wymieniony przez Pana bank...
możesz doradzić jaką lokatę np.
NIe chcę podawać tutaj nazw banków, ale spokojnie znjadziesz lokatę oprocentowaną ponad 5% rocznie.
to ja
/ 193.108.194.* / 2007-12-21 16:34
życzę powodzenia .......znaleźć lokate przy takim kapitale na 5 %, podajcie mi bank sama tam zaniosę swoje pieniądze.....:)
Lokata Multibank na 12 miesięcy przy koncie Aquarius - 5,2%
Lokata na 12 miesięcy przy zwykłym koncie - 5,1%
Kwota min. 1000 pln.
krzysiek29
/ 2007-12-21 16:38
/
Uznany Gracz Giełdowy
getin bank 5,75
euro bank lokata + fundusz, lokata na 12 procent a fundusz bierzesz obligacje 4-5%, czyli jak polaczymy daje nam 8 procent i do tego jest to lakata na 3 mc niezle
gogenesis
/ 84.40.245.* / 2007-12-21 18:24