Forum Forum inwestycyjneForex

Do wszystkich inwestujących

Do wszystkich inwestujących

klops / 86.63.143.* / 2009-05-27 13:47
Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o Forex, dlatego czy możecie mi powiedzieć, na własnym przykładzie, że to się naprawdę opłaca? Czy naprawdę na tym zarobiliście?
Jestem zdezorientowany i nie wiem czy w to wchodzić, marnować czas i wysiłek na poznawanie całego mechanizmu, śledzenie informacji, detali, szczegółów i innych.
Wyświadczcie mi przysługę i krótko o swoich doświadczeniach powiedzcie.
Chyba ze to jakas wielka tajemnica?
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
greenstar / 2009-05-27 15:21 / Pogromca jeleni
nie wkurzajcie bidnegomańka od paru dni nie ma nastroju na żarty...............a to żle wróży............................hahahahaha
bidnymaniek / 2009-05-27 13:50 / Tysiącznik na forum
tajemnica zadna smialo wchodzisz włacasz kase ..........bardzo potrzebujemy dawców kapitału ...........narody klekajcie co za matołki teraz inwestuja ..................................................

na poczatek zaiwestuj w siebie !
klops / 86.63.143.* / 2009-05-27 15:14
Nie musisz być taki opryskliwy. Czy to tak ciężko coś sensownego napisać?
Rozumiem, że uważasz się za półboga finansjery, bo pare złotych ci wpadło, ale to jeszcze nie powód do afiszowania się swoim ego większym niż móżdzek.
sierota marycha / 2009-05-27 15:25 / Tysiącznik na forum

Nie musisz być taki opryskliwy. Czy to tak ciężko coś sensownego napisać?
Rozumiem, że uważasz się za półboga finansjery, bo pare złotych ci wpadło, ale to jeszcze
nie powód do afiszowania się swoim ego większym niż móżdzek.

jezeli jestes zainteresdowany fx czytaj nasze watki i posty, jest wiele sensownych wypowiedzi, nikt nie ma czasu na objasnianie i wyjasnianie zagadnien ktore uszczegolowiles w swoim poscie, tym bardziej ze podkreslasz iz nie wyrazasz woli samodzielnego zglebienia tematu
irons45 / 2009-05-27 15:42 / BAKSIK ZIELONYCH

2009-05-27 15:14:26 | 86.63.143.* | klops