Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Eksperci: PKP posprzątać i sprywatyzować

Eksperci: PKP posprzątać i sprywatyzować

Money.pl / 2010-12-22 07:54
Komentarze do wiadomości: Eksperci: PKP posprzątać i sprywatyzować.
Wyświetlaj:
Artur1972 / 217.17.33.* / 2010-12-22 22:27
Polacy chcą jeździć polskimi pociągam - tak samo jak chcą jeździć polskimi samochodami i dzwonić z polskich telefonów...dzięki Bogu w tych dwóch pozostałych sprawach mamy wybór... Jak polskie jest dobre to kupuję polskie a jak widzę partaczy to nie interesuje mnie czy Polak czy inny.
matros61 / 217.113.229.* / 2010-12-22 17:11
Ci "Eksperci" zapominają z kim mają do czynienia.
Nieuwzględnienie bandy Związkowej w ekspertyzie kładzie ją na obie łopatki.
Prywatyzacja owszem ale na ich warunkach
Za darmo lub z dopłatą za samą chęć" kupna" oraz zgodnie , z już obowiązującym podzałem stref.Oni wszystko zrobili żeby przejąć za darmo tę firmę.
Żaden Związek zawodowy nic nie robi dla podniesienia rangi Firmy w której działa to tylko DOJARZE
mirwojski / 178.36.149.* / 2010-12-22 16:38
Geniusze nie eksperci. Nobel dla zespołu i indywidualne też. Jeśli, jak twierdzą "eksperci" wzorowano się na krajach europejskich to chciałbym wiedzieć na których ? Czy też jak zwykle "ogólnie - w zarysie" tak jak to ci sami od lat "eksperci". Zapraszam np. do Danii niech no se "eksperci" pojeżdżą podmiejskimi. I proszę ludziom głupoty nie wciskać. C.d.n.
mirwojski / 178.36.149.* / 2010-12-22 17:06
zapomniałem się przedstawić jak przeczytałem o "ekspertach" bo mną zatrzęsło. MIRWOJSKI jestem
mk marcin / 89.230.50.* / 2010-12-22 12:25
W Polsce panuje niby obecnie wolny rynek, tyle że normalnie wiąże się to z odpowiedzialnością. Jesteś właścicielem to ponosisz tego konsekwencje. Chcesz być milionerem to się wykaż, a jak nie to komornik zabierze ci majątek i możesz robić za konduktora najwyżej.
zbyszek52 / 188.33.214.* / 2010-12-22 14:27
W Polsce panuje wolny rynek.
analfabeta / 149.156.124.* / 2010-12-22 12:31
wolny rynek = zaborcy biora ile chca, a POlaczki jak chca sie wykazac moga sluzyc u zaborcy.
SZANGALA / 71.172.119.* / 2010-12-22 12:18
to bylo zaplanowane teraz spywatyzowac a PKP powino byc POLSKIE anie NIEMIECKIE NEMCY chco wykupic niestac nasz na modernizacje to lepjejTUSK NIECH OGLOSI ROZBIUR POLSKI
T. / 81.190.70.* / 2010-12-22 12:23
Przecież rozbiór zaczął się już dawno . Od czasu kiedy obcokrajowcy zaczęli u nas grunty kupować .Zwłaszcza Niemcy.
T. / 81.190.70.* / 2010-12-22 11:48
Najdziwniejsze jest to , ze przed rokiem 89 , Polska Kolej Państwowa funkcjonowała jak zegarek szwajcarski !
Co się stało po roku 89 ?
Raptem staliśmy się nieudolni w zarządzaniu ? We wszystkim ?
Jeśli dzisiaj w Polsce nie ma ludzi , lub nie dopuszcza się ludzi kompetentnych do stanowisk decyzyjnych ,to rzeczywiście , może lepiej oddać pewne sektory obcym.
- Niemcom, bo nie daj Boże oddać Francuzom lub innym podobnym (!).
Wtedy będzie już po nas , bezpowrotnie.
Jasieniek / 83.4.251.* / 2010-12-22 15:06
Chyba jaj se robisz. Dojeżdżam pociągami od 1986 roku i nigdy nic tam nie działało jak trzeba. Więc nie mydlij ludziom oczu o wspaniałych PRLowskich kolejach
T. / 81.190.70.* / 2010-12-22 23:11
A co Wy możecie wiedzieć , jak Was w tamtych czasach na świecie nie było.
W ogóle nie powinniście zabierać głosu w tym temacie !
Jesteście za młodzi do takich dyskusji. Jeszcze mleko z cyca macie na brodzie , a wypowiadacie się co było w PRL-u .
Jeździ pociągiem od 1986 r. i dyskutuje o PKP w PRL-u ... śmiechu warte.
- Zapraszam Was na forum dla młodzieży.
zbyszek52 / 188.33.214.* / 2010-12-22 13:47
Nie bujaj. Mlodsi nie pamiętają i jeszcze mogą się dać nabrać.
Sluchajcie mlodzi ludzie -w PRL nic nie fukcjonowalo.
Andiii 5 / 83.31.78.* / 2010-12-22 16:02
To prawda z reguły każdy pociąg spoznial sie 30-180 min
wichura / 79.186.33.* / 2010-12-22 10:49
I o to cały czas chodzi. Ukraść PKP.Wszelkie reformy i restrukturyzacje,to droga do uprawnionego złodziejstwa.
analfabeta / 149.156.124.* / 2010-12-22 12:08
tak, rząd fachowców od oszukiwania POwołał eksperta ds. ukradzenia PKP.
~Kris / 2010-12-22 11:00 / Tysiącznik na forum)
A jaką korzyść masz z tego, że spółki PKP należą do państwa? Ta firma utrzymuje się z twoich podatków, a niezliczona grupa kolesiów ma tam ciepłe posadki, za które płacisz ty.

Zastanów się, czy nie korzystniej by było dla ciebie, gdyby ktoś to w końcu 'ukradł'?
myślcie / 83.4.23.* / 2010-12-22 12:12
To trzeba wypieprzyć tych kolesiów ,
a nie oddawć PKP .
Czy to ,że TP przejęli Francuzi coś dało ?
Czy to , że energetykę też oddaliśmy coś poprawiło ?
Ceny spadły ???
T. / 81.190.70.* / 2010-12-22 12:18
France przejmują wszystko po to , by co Polskie zlikwidować. Wtedy nie ma konkurencji na wschodzie Europy.
My zaś mamy pracować u nich i tylko na nich.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 10:55
Tak. Święte slowa.
wolak 125 / 87.205.84.* / 2010-12-22 10:35
A może o to chodzi, by przyspieszyć nadejście Deutsche Bahn? Może dlatego polskie władze od lat nie potrafią naprawić PKP?

Od niedzieli obowiązuje nowy rozkład jazdy pociągów PKP Intercity i Przewozów Regionalnych. Zmiany pogorszyły i tak kiepską opinię o PKP.Na dworcach zamieszanie, brak informacji, niekompetencja obsługi PKP. Do tego zima i błoto pośniegowe... Nie jest miło. Każde medium - słusznie - uznało za stosowne dołożyć swoją cegiełkę, i wspomóc proces biczowania polskich kolei.
Co dalej? A dalej to pewnie będzie lepiej, bo przecież nie od dziś wiemy, że do wejścia na polski rynek przewozów kolejowych szykuje się potężna, schludna, zorganizowana w zgodzie z niemieckim geniuszem organizacyjnym, miła w obsłudze, zawsze uśmiechnięta, punktualna, a może i tańsza (nasz budżet z pewnością coś dorzuci), w ogóle fajna jak niemiecki przymiotnik "fein" Deutsche Bahn.
Gdy już przyjdzie, a właściwie nadjedzie, wszyscy odetchną z ulgą. I udręczeni pasażerowie, i eksperci potrafiący zawsze przyłożyć PKP i pochwalić Deutsche Bahn, i zmęczone tematem władze.Te ostatnie będą mogły wresycie powołać piąty (ponoć istnieją cztery) zespół do obsługi PR-owej szefa rządu, by dać jakieś zajęcie urzędnikom dziś zajmującym się kolejami (DB na polskim rynku może świetnie nadzorować rząd w Berlinie).
A może o to chodzi, by przyspieszyć nadejście DB? Może dlatego władze RP od wielu, wielu lat nie potrafią nadać PKP zwyczajnie przyzwoitych ram organizacyjnych, choćby importując gotowe wzory z Zachodu? A nawet gdy chcą, to gdzieś na szczeblu średnim i niskim pojawia się blokada... i się nie da.
Że PKP państwowe i dlatego nie da się ich naprawić? We Francji się da, w innych krajach się da, to czemu w Polsce ma się nie dać?
I może jeszcze nam powiedzą, że oddanie rynku kolejowego Deutsche Bahn to przejaw modernizacji Polski...

wpolityce
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 10:54
Patrz dopiero ty uzmyslowileś mi jak zdradzieckie są i byly dzialania kolejnych rządów. Chcą sprzedać prusakom naszą kochaną tak ciężko doświadczoną ojczyznę i nasz dzielny naród. Co więc wybawco należy uczynić dla ratowania ojczyzny? Bierz przywództwo dzielny i mądry Wolaku.
~Kris / 2010-12-22 10:53 / Tysiącznik na forum)
Podaj jakiś powód, dla którego nie powinniśmy pozwolić DB na wejście do Polski.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 10:57
Nie rozumiesz? Chcą mu ukraść wagoniki.
birdy / 193.111.166.* / 2010-12-22 10:52
Jako pasażer wolałbym Deutsche Bahn.

Restrukturyzacja kolei wiąże się niestety z pewną przykrą koniecznością - zwolnieniem paru tysięcy kolejarzy. Stąd zapewne nikt nie chciał podjąć się tego zadania. Trzeba wiedzieć, że kolejarze są tylko trochę mniej zaprawieni w strajkach i paleniu opon niż górnicy. Na pewno stawiliby się w sporej liczbie przy ul. Wiejskiej w W-wie i byłoby nieprzyjemnie.
Jak Tusek doprowadzi do tego to pokaże że ma cohones :)
andrzej brzeski / 95.49.155.* / 2010-12-22 11:27
W Wielkiej brytanii , mimo dzuiałania na rynkyu kilku spółek, pasazer kupuje w jednej kasie bilet na okreslona trasę, i wsiada do dogodnego dla niego pociagu, nie bacząc na to, do hjakiej spółki nalezy. Społki rozliczaja sie jakos miedzy soba same. A u nas skomplikowano wszystko typowo po polsku. Masz bilet na Interegio, to Inbtercity nie mozesz jechac,.Polacy nie potrafia się sami rządzic . To juz powiedział swego czasu Bismark i mial niestety rachję. A szczytem wszystkiego jest nieumiejętnośc opracowania rozsadnego rozkładu jazdy i to w dobie komputerów. Skoro Cwiekalskiego zwolnion swego czasu za to, ze gdzieś w celi powiesil sie wiezien, to tymbardziej powinien odejsc Gabarczyak. Gołym okiem widac, ze to fajtłapa. Tusk zresztą tez.
T. / 81.190.70.* / 2010-12-22 12:07
A kto na ich miejsce ?
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 11:00
Czy to musi się wiązać ze zwolnieniami? Z pewnością mogą zrobic kuku dzialaczom związkowym. Trochę żle, że to będzie rok wyborów. Nie mozna sobie poczynać zbyt radykalnie aby nie drażnić ludu.
m-53 / 83.24.40.* / 2010-12-22 10:16
Odnoszę dziwne wrażenie, że po tej ekipie rządzącej (prawdopodobnie następna kadencja też) będziemy rzeczywiście mieli posprzątane.
Jak mawiają, pozamiatane.
arch / 2010-12-22 10:30 / Tysiącznik na forum

Jak mawiają, pozamiatane.

..... huty, stocznie... Teraz zlikwidują Polskie Koleje Państwowe i coś tam jeszcze przy okazji.
Na koniec zlikwidują Polskę. Ciekawe, kto i kogo zdymisjonuje, a może odznaczy orderem unijnym?
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 11:11

..... huty, stocznie... Teraz zlikwidują Polskie Koleje

Nie wszystkie huty. Częć z nich jest wlasnością polskich przedsiębiorców. A po co komu tyle hut One byly budowane na potrzeby bratniego narodu radzieckiego. Ale napisze , ponieważ Ty tego nie zrobisz bo nie pasuje do twojej linii propagandowej na miejsce hut i stoczni powstal przemysl motoryzacyjny, elektroniczny, elektromaszynowy, telekomunikacja, IT na swiatowym poziomie. Pewnie w ramach tego likwidowania i rozkradania majątku narodowego.
speedylelek / 85.222.86.* / 2010-12-22 13:43
nie ma hut w polskich rękach, a AM kupił kilka hut za ich roczny zysk.
jaki powstał przemysł? co Ty bredzisz . Montownie, które w ciągu kilka lat przeniosą gdzieś na wschód, bo w Polsce się nie opłaci. Wskaż mi polską dużą firmę - polską - polski kapitał , i nie montownię
zbyszek52 / 188.33.214.* / 2010-12-22 14:12
Pulawy, Polsat, TVN, Agora, Cersanit, Getin Holding, Hutmen. Alchemia, Boryszew, Gant, JW Construction, Synthos, Cersanit itd itp. I wiele jeszcze innych mniejszych i większych, mniej lub bardziej znanych.
Odpowiedzialem Ci ale twoją postawę uwazam za glupkowatą nastawioną na stważaniu wrażenia, że Polska jest pustynią. Że zostalo wszystko wywiezione a resztę zakopano. Wszystko rozkradzione a rząd nic nie robi. A jeśli już to tylko po to żeby zniszczyć ten kraj kwitnący który pozostawila po sobie PRL. Możesz i tak Taki świat możesz widzieć. To jest Twoja sprawa. Tylko, że takiej Polski nie ma. Stworzyleś sobie taką na wlasny użytek.
Nie ma dzisiaj zadnej firmy czy to będzie Sony czy Mercedes która produkowalaby wszystko do swoich wyrobów. Podzespoly produkowane są na calym świecie. A jeśli będzie trzeba to raz przeniosą do Chin a raz do np. Czech.
speedylelek / 85.222.86.* / 2010-12-22 15:15
Puławy - firma nadal państwowa,
co produkuje Polsat, TVN czy Agora - oprócz jadu na Kaczyńskich? aha, na marginesie gdzie płacą podatki?
Cersanit - dwie fabryki na Ukrainie
Getin - co produkuje?
Alchemia , Boryszew - firmy, które istnieją, bo ktoś się bawił na grze na giełdzie
Gant, JW - deweloperzy , którzy powoli będą uciekac w inne rejony, bo kokosy się kończą - patrz Krauze
co produkuje Kulczyk?
zresztą wymieniłeś kilka firm
a co z resztą?
cukrownie, cementownie, kopalnie, fabryki AGD
co z JTT, Optimusem - dlaczego padły?

"Że zostalo wszystko
wywiezione a resztę zakopano. Wszystko rozkradzione
a rząd nic nie robi. A jeśli już to tylko po to
żeby zniszczyć ten kraj kwitnący który pozostawila
po sobie PRL" - dokładnie tak to wygląda
firmy energetyczne , teraz będzie grabież PKP
i to wszystko dzieję się za przyzwoleniem rządu, a nawet jest to celem jego działań.
Możesz mi powiedzieć, po co sprzedaje się Eneę?
i nie pisz mi , żeby prywatyzować - bo to slogan do kręcenia lodów
zbyszek52 / 46.112.144.* / 2010-12-22 17:51
Żeczywiscie przy twojej determinacji jestem bez szans. Bo za wszelką cene bedziesz sie starał udowodnić, że jest zle a jeśli nawet wymieniasz dobre spólki z dobrymi wynikami to od razu sugerujesz, że rokowania maja marne. Nie badam dokładnie kto co ma i ile zarabia. Ale np. Kulczyk produkuje samochody, Karkosik ma hutę Batory i jeszcze jakąś.Optimus nie upadł. Ja dokupuje akcje i spodziewam sie zarobić. Tak samo JTT za które SP zaplaci ok.40mln zł po prawomocnym wyroku. Tez na ta okazje dokupuję MCI.
Energetyka potrzebuje ogromnych pieniędzy na rozwój. Skarb ich nie ma. I dlatego. Innego wyjścia nie ma. opalnie sa panstwowe albo z większoscowym pakietem panstwa. Amica, Zelmer to agd. Nie wiem czy pulawy są państwowe. chyba nie do końca bo udziały ma tam Jakubas.
Żeby Ci odpowiedzieć trzeba by napisac elaborat z danymi źródłowymi. A to nie miejsce na to. I tak cie nie przekonam.
Ciekaw jestem co jest złego w tym, że np. ludzie pracują w samsungu, Sharpie, Oplu, Fiacie czy tym podobnych.
speedylelek / 85.222.86.* / 2010-12-23 10:44
"Nie wszystkie huty. Częć z nich jest wlasnością polskich
przedsiębiorców. A po co komu tyle hut One byly budowane
na potrzeby bratniego narodu radzieckiego. Ale napisze ,
ponieważ Ty tego nie zrobisz bo nie pasuje do twojej
linii propagandowej na miejsce hut i stoczni powstal
przemysl motoryzacyjny, elektroniczny, elektromaszynowy,
telekomunikacja, IT na swiatowym poziomie. Pewnie w
ramach tego likwidowania i rozkradania majątku
narodowego."
wrócmy do meritum, do Twojej wypowiedzi
nie mamy przemysłu, wystarczy popatrzeć ile firm jest z polskim kapitałem, a to oznacza, że Polska nie kontroluje i nie ma wpływu na to co robią firmy z kapitałem zagranicznym
przykład TP S.A Dell,
po co było wpuszczać Della i dawać mu 200 mln pomocy? nie lepiej było zostawić w spokoju JTT?
taka jest Polska - Sobiesiaków, Drzewieckich
ja tylko czekam, aż wszystko rozgrabią Kulczyki i inne swołocze - co potem będą grabić?

skoro energetyka nie ma pieniędzy - to może z zysków je wziąć, a nie wszystko do kotła?
myślisz, że Kulczyk zrobi dobrze dla klientów, czy dla siebie?
raptem zacznie inwestować pieniądze w Eneę? jak on jest gołodupiec, i na Eneę musi pożyczać od Kadafiego

"Ciekaw jestem co jest złego w tym, że np.
ludzie pracują w samsungu, Sharpie, Oplu,
Fiacie czy tym podobnych." - zapytaj tych ludzi, czy im starczy do pierwszego
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 10:20
Nigdy nie będzie posprzątane i pozamiatane. To jest praca bez końca. Dopuki ludzkość będzie trwać na tej świętej Ziemi.
zgred 2 / 83.25.221.* / 2010-12-22 09:47
To co zrobiono z PKP to wmontowanie w system chronicznych zatorów płatniczych. Spółki opóźniają lub nie płacą za eksploatację torów - bo mają zatwierdzone rozkłady jazdy i nie można ich nie wpuścić na tory, Brakuje pieniędzy na naprawy i utrzymanie torowisk, Nie szkoli się maszynistów bo do tej pory tych co są wystarczało (niebawem wielu odejdzie na emerytury) bo zmniejszała się ilość połączeń. Kolejne zarządy wiedziały, że ich czas jest krótki więc nie były "wyrywne" do reform o działaniu długofalowym.
Jeśli musi już być konkurencja - należy podzielić PKP na kilka niezależnych regionów z całą infrastrukturą kolejową i prawem wykonywania połączeń na terenie całej Polski - wtedy wzajemne rozliczenia będą mogły być częściowo kompensowane a ewentualne płatności rozliczeniowe będą stanowiły niewielką część przychodów.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:57

Jeśli musi już być konkurencja - należy podzielić PKP na kilka
niezależnych regionów z całą infrastrukturą kolejową i prawem
wykonywania połączeń na terenie całej Polski

czyli caly czas to samo tylko tylko trochę inaczej. Bicie piany.
123ddd / 83.26.98.* / 2010-12-22 09:28
przyjaciele deutsche kapitalu ?? Nie rozumiem, czy w tym kraju coś nie może być i polskie i państwowe i dobrze zarządzane ?? czy to w naszych POlskich warunkach jest nierealne ?? wiem że dla Tuska "Polskość to nienormalność", ale może jednak...:/
xgg / 93.105.57.* / 2010-12-22 10:01
U Angeli DB Regio i wszystkie inne kursują,że można zegarki nastawiać. Wczoraj (21.12.10)w składzie poc. EU Berlin - Warszawa nr. 45 na Ostbanhof niemczyki zgubili jeden nasz wagon - nr.267, wagonów nie ponumerowali, a i na dodatek opóźnili godzinę. Wiadomo ich pociągi muszą kursować planowo. Pajace ze wschodu poczekają na mrozie - tak szanują nas i Donalda cudotwórcę. Ile to nasze ynteligenty mieli pretensji do PKP: "co ci kolejarze robią", "skandal" itp.
A czy taki jeden z drugim zanim opluje kolejarzy, pomyśli o przyczynach i swojej łatwowierności w cuda ???????????
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:46

czy to w naszych POlskich warunkach jest nierealne ??

To jest nierealne. I to nie tylko w Polskich warunkach. Ale my Polacy możemy to testować i przekonywać o tym przez następne kiladziesiąt lat. Ale to wlaśnie byloby nienormalne.
dla Tuska "Polskość to nienormalność", ale może jednak...:/

Te slowa są wlasnie nienormalne i nie potrzebne.
11 / 93.105.57.* / 2010-12-22 09:45
Eksperci czy następni złodzieje CUDAKA?
huyvhg / 109.74.97.* / 2010-12-22 09:35
był prykas zniszczyć i przejąć za grosze. A wy myślicie że buzek za free dostał krzesełko w brukseli?
rudyyy / 156.17.166.* / 2010-12-22 09:21
Czyli kolejna prywatyzacja w znaczeniu polskim nie będąca prywatyzacją tylko jednym wielkim kryminalnym przekrętem, którego autorzy powinni za to trafić za kratki ...
myślcie / 83.22.100.* / 2010-12-22 08:56
Podobnie jak energetykę .

Dzięki temu mamy konkurencję
( można sobie wybrać ...... )
i stałe obniżki cen prądu .
11 / 93.105.57.* / 2010-12-22 10:05
@ myślicie. Pomyśl pajacu że dzierżawca,kupiec czy jak go zwał przychodzi zarobić dla siebie, a nie po to by zatrudniany tam pracownik nie żył w nędzy. Puknij się w swój pusty łeb następny marzycielu.
m-53 / 83.24.40.* / 2010-12-22 10:13

Puknij się w swój
pusty łeb

To odnosi się do Ciebie, 11,
Jesteś tak tępy, że nie zauważyłeś ciężkiej, gorzkiej ironii.
11 / 93.105.57.* / 2010-12-22 18:27
Albo ty tak wykształcony,że nie potrafisz swojej myśli wyrazić.
wolak 125 / 87.205.84.* / 2010-12-22 08:46
Wszystko już uzgodnione - Putin z Merkel podpisali umowę na trasę szybkiego ruchu Berlin - Moskwa, a tory przez Kraj Priwiślański.

Nikt przecież nie będzie płacić kondominium.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:21
Tobie się fora pomylily. Wracaj bratku na przyklad na WP. Tam jest miejsce na ten poziom dyskusji.
m-53 / 83.24.40.* / 2010-12-22 10:07
To raczej Tobie pomyliło się przy urnie. I teraz chyba zaczyna boleć.
Wszelkie nawoływanie do prywatyzacji oznacza ofertę dla DB. Przecież nie dla Portugalii lub Grecji.
W dodatku to taka prywatyzacja jak TPSA. Kasę zgarnął pośrednik a kupiła firma PAŃSTWOWA.
DB jest firmą państwową.
Powiedz gdzie masz w Europie koleje prywatne?
Przecież jeżeli ktoś to kupi to nie będzie woził pasażerów na nierentownych trasach.

Eksterytorialna autostrada Berlin-Królewiec to nie aż taka zamierzchła przeszłość.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 10:12
Zamierzchla.
wolak 125 / 87.205.84.* / 2010-12-22 09:29
Uderz w stół a nożyce się odezwą ...
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:47
Jednak będę się upieral
olsejk / 83.12.209.* / 2010-12-22 08:25
A czy to nieświadome działanie ten chaos, aby potem to sprywatyzować??
tyleztego / 83.26.98.* / 2010-12-22 09:33
no za złotóweczke sie odda ale to na początek. w pakiecie za tą złotóweczkę bedzie jeszcze ulga podatkowa na 10 lat, a także dopłata państwa do nowego taboru temuż prywatnemu przewoźnikowi itd. Ale się później przy wyborach powie, ze: "sciagneliśmy obcy kapitał do Polski"
rotor / 93.105.103.* / 2010-12-22 08:51
za syboliczna złotówke
konserwa / 2010-12-22 08:40 / Tysiącznik na forum
Całkiem możliwe. Na studiach ekonomicznych wskazuje się kilka takich przykładów, gdzie specjalnie rozkładało się zakład, żeby potem go kupić za bezcen oczywiście rozkładający miał z tego niezłe profity. Dlatego ministra nie zwolnią bo musi to rozłożyć do końca bo nie będzie mógł odebrać swojej należności. Tak robią Ci, którym się udało wyborcy i członkowie PO.
_andriu / 188.47.44.* / 2010-12-22 09:03
A można wiedzieć jakie studia kolega kończył i jaki wykładowca wypowiadał się na ten temat??
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:52
On nie napisal, że skończyl. On napisal tylko czego uczą na studiach. Wedlug jego wyobrażeń oczywiście.
arch / 2010-12-22 08:58 / Tysiącznik na forum

ministra nie zwolnią bo musi to rozłożyć do końca bo nie będzie mógł odebrać swojej należności.

i przyspieszyć nadejście ciotki Deutsche Bahn?

-Może dlatego władze RP nie potrafią nadać PKP zwyczajnie
przyzwoitych ram organizacyjnych, choćby importując gotowe wzory
z Zachodu?

-A nawet gdy chcą, to gdzieś na szczeblu średnim i niskimpojawia
się blokada… i się nie da.
zbyszek52 / 46.112.201.* / 2010-12-22 09:18
To jest taka paplanina z tym nadawaniem ram organizacyjnych i innymi zlotymi myślami.. I można taką paplanine uprawiać bez końca. Szczególnie jeśli się chce tylko paplać zamiast coś realnego zrobić. Ja tam wolę robić niż gadać po próznicy. Tylko prywatyzacja kolei i konkurencja przyniesie skutek. I to się stanie.Wtedy już przestaną wszyscy rodacy korzystający z uslug kolei i ci nie korzystający, znający się na tym i nie znający dyskutować na ten temat.
m-53 / 83.24.40.* / 2010-12-22 11:30

Tylko
prywatyzacja kolei i konkurencja przyniesie skutek


To fantastyczne co piszesz. Odkrywcze.
DB jest firmą PAŃSTWOWĄ. I wbij to sobie do pustego łba.
I niby z kim ta DB miałaby konkurować po kupieniu PKP.
do początku nowsze
1 2

Najnowsze wpisy