Forum Forum inwestycyjneFundusze

Gdzie zainwestowac.

Gdzie zainwestowac.

micna / 83.168.75.* / 2007-10-02 17:21
Witam!Jestem mlodym studentem, mam 10 tys zlotych do zainwestowania, nie chce jeszcze grac na gieldzie, bo najpierw chce o niej poczytac i pograc w wirtualnym inwestorze. nie chcialbym jednak, zeby te pieniadze lezaly w tym czasie, nie chce tez duzego ryzyka, szczegolnie w tej sytuacji na gieldzie. Myslalem nad Arka Zrownowazona. Czy to dobry pomysl? Czy nie lepiej podzielic pieniadze-np. polowe na arke zrownowazony a polowe na cos z rynkow zagranicznych. Jezeli tak, to co jest najlepsze. Cypryjski?Balkanskie? Czy Arka oferuje tez jakies fundusze zagraniczne? Z goryu bardzo dziekuje i pozdrawiam!
Wyświetlaj:
laslooo / 2007-10-08 23:29 / portfel
mialem niedawno ta sama sytuacje....troche gotowki...doswiadczenia prawie zero...zainwestowalem w arke zownowazony...ale nie calosc..co miesiac jakas znaczna czesc....oplaty wstepne strasznie mnie w******* ale obliczajac czas inwestycji na min 2 lata...nie tzreba sie tym az tak starsznie przejmowac...licze ze cena jednostek wzrosnie na tyle by sporo zarobic...
micna / 141.32.72.* / 2007-10-08 17:20
Dziekuje za komentarze. Zdecydowalem sie na Arke. Wkurzaja mnie oplaty na poczatku, ale z tego co widze, Arka radzi sobie baardzo przyzwoicie. Pozdrawiam
przewodnick / 2007-10-08 18:00 / portfel / Uznany Gracz Giełdowy
A mogłeś spróbować zainwestować przez mBank lub Multibank - bez wychodzenia z domu, bez opłaty wstępnej itd, z dużym wyborem funduszy.
TaS / 2007-10-04 01:51 / Tysiącznik na forum
bez wzgledu kim jestes trzymaj się zasad mądrego inwestora...

i nie cuduj :)
Idyll / 2007-10-03 22:26 / Bywalec forum
Dziewczyno, chłopie jesteś studentem więc zainwestuj w siebie - wykup sobie kurs nauki języka obcego, albo jakiś inny, np. barmański, wyjedź gdzieś na wakacje, zobacz trochę świata, a nie od razu inwestycje i mamona! Naczytałeś się 'Bogatego Ojca..." czy co?