Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
Elka737 / 188.146.168.* / 2017-10-14 13:07
Odradzam wszystkim i to szczerze. Nie dosc że kontakt w tym banku jest tragiczny, chcesz cos zalatwic w oddziale kaza dzwonic na infolinie, na infolini kaza isc do oddzialu i tak w kolko. Po drugie nigdy nie wiesz kiedy bedziesz miec wyzsza rate gdyz nie informuja o naliczanych monitach tylko poprostu pobieraja z konta. W umowie jest zapis iz musze otrzymac droga listowna nowa tabele oplat i prowizji oczywiscie takowej nie dostalam a monity licza chociaz w pierwotnej umowie nie ma o nich wzmianki. Na reklamacje wogole nie odpowiadają. Mi udalo sie uciec z tego banku, splacic kredyt w calosci oczywiscie nie bez problemow. Nie polecam gdyz wspolpraca z tym bankiem konczy sie tylko strata nerwow, czasu i pieniedzy.
Tomek501 / 83.7.243.* / 2017-10-10 13:55
Dla mnie to banda złodziei- jak najdalej od nich
Rozczarowany / 188.146.98.* / 2017-10-11 13:39
Zgadzam się lichwa jak cholerę. CzeKam do końca umowy i żegnam się na zawsze
dffwmpmp / 178.235.40.* / 2017-09-13 13:55
jestem doradcą biznesowym i ze 100%% skutecznoscią odpisam pakiety płynnościowe i ubezpieczenia. siedziba biura to Warszawa, jednak współpracuję z klientami z całej Polski. Nr kontaktowy 731181722
Patifinance_pl / 2017-09-05 16:03
Cześć, jeśli szukasz informacji na temat aktualnych ofert kredytowych to sprawdź tutaj: www.patifinance.pl.
przedsiębiorca177 / 5.172.255.* / 2017-09-01 10:43
Księgowość Idea Bank, którą ten bank tak się chwali kompletnie nie działa, błędy w programie księgowym, a na maile i telefony nikt nie odpowiada. Kompletny brak kontaktu !!!
Kama640 / 89.72.11.* / 2017-08-31 19:49
Wy jesteście jacyś j*******... ile można kogoś przepraszać? Trzeba Was zgłosić w odpowiednie miejsce i zlikwidować. Taka polityka jesteście skazani na porażkę. Wstyd!
Adam866 / 31.182.209.* / 2017-08-28 22:11
Witam. Namówiłem moich rodziców na założenie lokaty bankowej w Idea Bank. W dniu dzisiejszym pojechaliśmy do Oddziału w Łodzi przy Manufakturze. O godzinie 15:50 weszliśmy do Oddziału i miła dziewczyna na recepcji powiedziała, że wszyscy doradcy są zajęci i że na 16:00 jest umówiony klient do jednego z doradców i jeśli nie przyjdzie to on nas obsłuży. Klient przyszedł. Powiedziano nam, że za chwilę przyjmie nas drugi doradca. Tak dotrwaliśmy do 16:20. Na naszą prośbę recepcjonista poszedł zobaczyć kiedy będziemy mogli być obsłużeni. Wrócił z pokoju doradców i powiedział, że za chwilę wyjdzie do nas pani Marzenka. W międzyczasie przyszedł Pan, który powiedział, że chce założyć lokatę. Osoby na recepcji powiedziały, że dziś doradcy są zajęci i że mogą umówić go na jutro... Zdziwiony mężczyzna nie odpowiedział tylko wyszedł z Oddziału. O 16:30 poprosiliśmy o interwencję panią na recepcji. Ta poszła i powiedziała, że Pani Marzenka już bierze komputer i do nas idzie, a więc za minutę będzie nas obsługiwać. Po ... ośmiu kolejnych minutach Pani Marzenka zaprosiła nas do pokoju. Była godzina 16:40. Wiedzieliśmy jaki produkt nas interesuje więc Pani Marzenka wprowadziła dane z dowodu osobistego po czym zabrała go do skserowania i ... wróciła po 20 minutach. Potem dała kolejne dokumenty do podpisu i poszła wprowadzić je do systemu. Zniknęła na kolejne minuty! O godzinie 17:40 powiedziała, że dzwoniła na infolinię i wie, że tyle ludzi zakłada lokaty o tej godzinie w Oddziałach w Polsce, że system nie może przetworzyć naszych danych! Powiedziała, że możemy jutro przyjechać ponownie i możemy jutro spróbować założyć lokatę i wpłacić pieniądze. Postanowiliśmy przerwać tę farsę. Zażądaliśmy wycofania naszych danych osobowych z tego banku oraz zwrot podpisanych przez nas dokumentów. Pani się bardzo zdziwiła i powiedziała, że nie może tego zrobić, ale może je skserować i potwierdzić, że przyjęli takie dokumenty. Gdy powtórzyliśmy nasze żądanie skserowała dokumenty i na nich przy swojej imiennej pieczątce napisała słowo "anulowano". Zobowiązała się do wycofania naszych danych z systemu poprzez swój kontakt z Centralą Banku. O godzinie 18:05 opuściliśmy placówkę Banku. Czas spędzony w tym Oddziale w dniu dzisiejszym (2 godz. 15 minut!!!) przeze mnie i moich schorowanych rodziców może być przestrogą dla innych, a dla właścicieli i managerów Idea Bank tematem do przemyśleń...
epomoc_ideabank / 2017-08-31 22:50

Witam. Namówiłem moich rodziców na założenie lokaty bankowej w Idea Bank. W dniu dzisiejszym pojechaliśmy do Oddziału w Łodzi przy Manufakturze.


Szanowny Panie Adrianie,

przykro nam w związku z opisaną sytuacją i trudnościami, jakie Państwa spotkały. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji, ale również przyjrzeć się sprawie. Prosimy o przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), informacją, krótkim opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie. Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej pomóc i udzielić Państwu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - epomoc_ideabank.]
atust / 2017-08-24 09:32
Ja nie mogę narzekać. Korzystałam i korzystam z ich usług bankowych i zawsze wszystko jest ok :)
upadły / 31.178.229.* / 2018-02-17 00:16
A z jakich usług korzystasz? Podpowiedz, to ja też rozpocznę. Na razie z tych usług co korzystam to lipa panie, lipa do kwadratu. Czas jak najszybciej zakończyć despotyzm tego banku. Pozostanie tylko żal, że człowiek był takim nierozsądnym.
roman1 / 77.65.53.* / 2017-08-22 11:39
Jestem klientem tego banku na dzień dzisiejszy traktują klientów jak zło konieczne liczy sie tylko zysk .
marriusz / 83.10.56.* / 2017-08-04 13:27
Lokata zakłada się jako odnawialna (wiadomo na jaki procent). Bankowi kombinatorzy wymyśli, że aby była nieodnawialna i wróciła na podane konto należy to zrobić wyłącznie poprzez konsultanta. Połączenie z wirtualnym oddziałem to długie godziny prób. O czymś to świadczy, szczególnie, gdy czyta się o cwaniactwie tego banku.
epomoc_ideabank / 2017-08-05 18:31
Szanowny Panie Mariuszu,

zmiany odnawialności lokaty można dokonać na trzy sposoby: w oddziale banku, w Wirtualnym Oddziale w kanale Audio lub Video, a także - jeżeli miał Pan problemy z połączeniem się - za pomocą Infolinii pod numerem telefonu 801 999 111 lub 22 101 10 10. Zapraszamy do kontaktu codziennie w godz. 08:00-20:00 (koszt połączenia zgodny ze stawką Operatora).

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
marriusz / 83.10.107.* / 2017-08-09 17:23
Szanowny Panie Pomocniku,
Dlaczego zlikwidowaliście prostą możliwość samodzielnego edytowania, czyli taka, która jest praktykowana we wszystkich bankach internetowych ? Pan mnie zaprasza DO ODDZIAŁU po to, bym zrobił coś, co mogę załatwić kilkoma kliknięciami???? Tak, mam problemy z połączeniem się z konsultantami i doskonale Pan o tym wie. A jak Pan nie wie, proszę się przekonać, ile czasu zajmuje połączenie z konsultantem. Liczycie na to, że klient odpuści, zapomni i lokata odnowi się na 0,5 %. To bardzo nieuczciwe praktyki.
wacek7777 / 156.67.127.* / 2017-10-04 09:02
Idea Bank -TO ZŁODZIEJE PROWIZJE BARDZO WYSOKIE
CogitoErgoSum / 2017-08-13 16:11
marriusz nie żebym się wtrącał, ale jeszcze nie zdarzyło mi się nie połączyć z jak dzwoniłem na infolię.
ania988 / 37.47.114.* / 2017-08-20 12:38
Mnie także interesuje dlaczego zlikwidowano możliwość samodzielnego edytowania lokaty przez internet. Pachnie to nieuczciwością banku i nie zachęca do zakładania lokat.
Jeśli chodzi o mnie, połączenie z infolinią wymaga sporo czasu, jednostki lecą ....
Wirtualny oddział, który szturmuję od dłuższego czasu : wolnych konsultantów 0. Nawet jeśli czasami jakiś się zdarzy, po godzinie oczekiwania odpuszczam.No i jak tu zakładać lokaty w takim ,,banku''?
Ponownie proszę pracownika banku o podanie powodu usunięcia możliwości samodzielnej edycji lokat. Proszę nie odsyłać mnie do oddziału, to jest po prostu śmieszne.
Toma780 / 176.221.122.* / 2017-08-21 22:59
No bez przesady, ani na rozmowę nie czeka się godzinami, ani rozmowa z konsultantem też nie zajmuje godziny ;)
marriusz / 83.26.202.* / 2017-08-23 15:04
Toma, czy rozumiesz słowa ,,wirtualny oddział''? Tam rzeczywiście czeka się w nieskończoność. Sprawdź co to takiego i przekonaj się sam(a), a później pisz o przesadzie.
Annnna798 / 78.10.51.* / 2017-08-03 09:40
Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów, ale oni z ironią w głosie się ze mną kłócą i już następnego dnia znowu do mnie dzwonią. nigdy nic nie zezmę w tym banku i żałuję, że wtedy wysłałam im te zapytanie o kredyt.
epomoc_ideabank / 2017-08-05 18:27

Rok temu chciałam wziąć kredyt. Pytałam się także w idea banku, ale ostatecznie wzięłam kredyt w inny banku. Od tego czasu idea bank wydzwania do mnie nawet pare razy dziennie i pyta czy nie wezmę kredytu. informuje że nie życzę sobie już tych telefonów



Szanowna Pani Anno,

jak informowaliśmy już w innym miejscu, jeżeli nie życzy Pani sobie otrzymywania ofert marketingowych, prosimy o przesłanie takiej informacji na adres epomoc@ideabank.pl wraz z danymi (imię, nazwisko, numer telefonu, adres mailowy) których zgoda dotyczy, a usuniemy je z baz danych. W temacie maila należy dopisać „e-Pomoc"". Dziękujemy.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Krzy50 / 77.65.104.* / 2017-07-26 20:31
Jestem niezadowolony (delikatnie pisząc). 70000 zł przez 3 lata poleżały bez oprocentowania. "wielcy giganci"-" nie wypalili"
Milus / 78.8.64.* / 2017-07-27 06:54
Nie jestes pierwszy. Szkoda ze na ten bank bardziej nie siadl knf, uokik i nie zabrali licencji. Tyle co ludzi oszukali to ja nie pamietam
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
H Szatkowski / 2017-07-26 21:49
Same się miały oprocentować bez dyspozycji klienta, czy może bank sam, bez dyspozycji miał je przelać na produkt oprocentowany ?
Aneta K. / 5.172.234.* / 2017-07-30 20:11
Lepiej bym tego nie ujęła. Ludzie kompletnie nie interesują się swoimi sprawami, a potem jest zdziwienie i pretensje do banku.
Gwidon53 / 37.248.153.* / 2017-07-22 19:04
Ile osób tyle opinii. Ja akurat problemów z nimi nie mam i jak czytam tu to się chwilami zastanawiam czy to na pewno ten sam bank.
marcin mamontowicz / 87.206.108.* / 2017-07-07 14:42
Nie polecam, niestety amatorszczyzna, zakładając konto w IB miałem nadzieje ze to bank który daje mi możliwość indywidualnego podejścia do spraw związanych z prowadzeniem rachunku i jednocześnie mikroprzedsiębiorstwa, niestety okazało się ze to tylko blef, niekompetencja i nie ma z kim rozmawiać, np. przelew do US, pieniądze zaginęły na dwa dni !!!! i nikt nic nie wie!!!!!
Klienta / 5.226.82.* / 2017-07-25 13:51
Masakra!!!!!Nie polecam,ciągłe problemy.Ludzie bez wiedzy w jednej sprawie parę wizyt (zła dyspozycja,zły druk,zła kwota....).Brak znajomości produktu.Pani nie umie udzielić konkretnej informacji,kontaktuje się z centralą.Czas leci...Żałuję że tam założyłam konto.Za każdym razem przy próbie dokonania dyspozycji przelewu są cyrki.Tragedia
z ciekawosci / 31.0.127.* / 2017-07-25 20:06
Ale udało ci sie w końcu załatwić, tak?
Joanna 34 / 37.47.164.* / 2017-07-08 07:16
Dokładnie! Idea Bank to najgorszy bank, przynajmniej dla przedsiębiorców!Z bankowością nie ma nic wspólnego, określiłabym to mianem lichwiarstwa. Pobierają ogromne prowizje od wszystkiego, a pieniądze do US wpływają po ponad tygodniu, bo najpierw są obracane przez bank na ich rachunku centralnym- wiem, bo byłam w US skontrolować wpływy. ODRADZAM jeśli ktoś sznuje swoje pieniądze.
irena556 / 176.221.122.* / 2017-07-10 18:00
A nie przyszło Ci do głowy, że zaksięgowanie pieniędzy w urzędach też trochę trwa? Ja zawsze przelewam wszelkie wpłaty kilka dni wcześniej, żeby potem nie było, że się spóźniłam, bo wiadomo, że w każdym banku są sesje o różnych godzinach, do tego księgowanie na kontach odbiorców, to wbrew pozorom trwa, a bank nie ma na to wpływu. Co do rzekomych prowizji, to jestem zaskoczona, ja mam darmowe konto, przelewy, wypłaty z bankmatów, za nic na tym koncie nie płacę, jeśli oczywiście spełniam warunki (płatności kartą itp.)
Milus / 78.8.64.* / 2017-07-27 06:36
Odpowiadajac irena556.dzisiaj jest xxi wiek i przelewy sa tylko elixir. Oznacza to ze idzie max dzien. W kwestii us to sytuacja jest taka, ze kto inny sprawdza, kontroluje wplywy na rachunki w us, a kto inny odpowiada. Przeplyw informacji. A co do calej grupy czarneckiego(getin, idea, taxcare, kiedys dombank), to tyle ludzi oszukali i teraz tez dalej to robia. Brak wiedzy, doswiadczwnisenia pracownikow to podstawa. Tego brak tym ludziom.
--
Komentarz wysłany ze strony mobilnej
http://m.money.pl/
muzykalna / 2017-07-07 20:51
Co to znaczy zginęły, bo nie bardzo rozumiem. Z tego co piszesz to nic ci nie zginęło jednak.
Margot82 / 31.0.127.* / 2017-07-01 08:45
Ostatnio byłam nękana przez konsultantów banku w celu zachęcenia mnie do wzięcia kredytu. W końcu dostarczyłam wymagane dokumenty, a pani "specjalistka" stwierdziła, że wyciąg z KPiR nie będzie konieczny. Otrzymałam umowę kredytową, zatwierdziłam ją i ....okazało się, że wyciąg z KPiR jednak jest konieczny i to dosłownie natychmiast. Przesłałam i decyzję kredytową anulowano. Jak dzieci w przedszkolu, dają, zabierają. Ja jestem poważną osobą, czuję się bardzo rozczarowana i upokorzona sytuacją. Zamierzam niezwłocznie zlikwidować konto w tym banku, bo klientów nie taktuje się w ten sposób. Mam wrażenie, że osoby tam pracujące działają absolutnie po omacku, nie mając podstawowej wiedzy, bo skoro nie spełniałam warunków, to w ogóle nie powinnam dostać oferty, o umowie nawet nie wspominając. Skandal i tyle.

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: