Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
Kris402 / 46.134.25.* / 2017-04-18 10:41
Witam , na wlasnym przykladzie moge opowiedziec i przestrzec . Ten bank dziala na niekorzysc klienta , na poczatku wszystko ok rozmowa- pozytywna odpowiedz , ale juz po miesiacu gdzie dostarczylem wszystkie wymagane dokumenty do otrzymania kredytu bank nalicza jakies kary - nie ma kontaktu wysylaja pisma ze brakuje jakiegos dokumentu kiedy wszystko polozylem na biurku podczas podpisywania umowy , splacam regolarnie kredyt 3000zl do tego naliczone kary 200zl co kwartal i prawie 700zl co miesiac wiecej . Walczylem przez 7miesiecy kiedy okazalo sie ze pani przy biurku nie przekazala dokumentow do Warszawy . Placilem calosc tak wysokich rat wraz z naliczonymi karami , mam prawnika z TAXCARE - kontaktowalem sie z nim , odpowiedzial ze on nie moze wystapic przeciw Ideabank poniewaz z nimi wspolpracuje . wyslalem reklamacje to odpowiedz taka : nie zostaly spelnione warunki dokumentacji dla tego taka kara ale juz wszystkie dokumenty maja . Ja dostawalem email od Pani z banku ze wszystko jest juz zalatwione z datami - moge to udowodnic . Z 7000zl ktore zaplacilem wiecej dostalem 131zl smieszni sa . Uwazajcie na Ideabank potrafia narobic problemow , to nie jest bank w ktorym splacasz kredyt imasz spokoj tylko dodatkowo ich kary pisma jakies oplaty . Teraz staram sie o przeniesienie kredytu do innego banku. uwierzcie daleko od tych zdziercow Przestrzegam Was
Konrad# / 193.178.243.* / 2017-04-27 10:48
Mam podobny problem. Ale po kolei. Prowadzę działalność gospodarczą i w listopadzie 2016 chciałem nieco rozwinąć działalność i podjąłem decyzję o zakupie lokalu użytkowego. Idea Bank skusił mnie do rozmów o kredycie niskim oprocentowaniem. Zostały przedstawione warunki i umowa. W tym czasie dokonałem zakupu (była to okazja) i podpisałem umowę u notariusza. Część pieniędzy zapłaciłem a druga część miała pochodzić z udzielonego kredytu. Weryfikacja, dostarczenie dokumentów trochę trwały ale w końcu przebrnąłem przez ten proces. Przedstawicielka banku była bardzo pomocna. Moje pierwsze zdziwienie było w dniu podpisania umowy, tzn. przedstawiono mi umowę ze zmienionymi warunkami - obostrzeniami, zabezpieczeniami. Sympatyczna jak dotąd Pani oznajmiła że to moja decyzja i ryzyko i że mogę zrezygnować. W tym momencie pierwszy raz poczułem się nieźle wkręcony. Bank wiedział, że dokonałem zakupu i że ciężko mi będzie wszystko odkręcać. Ja i moja żona nie podejmujemy nigdy decyzji na już, ale byliśmy w przysłowiowej kropce. Nowy wpis dotyczył wpłaty kaucji, którą miałem odzyskać dopiero po spłacie kredytu i kilku innych. Oznajmiłem, że rezygnuje. Wtedy sympatyczna Pani wykonała telefon do jakiegoś analityka i powiedziała, że ustaliła zwrot kaucji po podpisaniu umowy najmu. Oznajmiła, że jest to ustalenie wewnętrzne i nie trzeba dokonywać już ustalonych zapisów umowy. Zagwarantowała to mnie i mojej żonie. W tej sytuacji zgodziliśmy się. Jak zapewne się domyślacie bank nie zwrócił mi kaucji do tej pory. Sympatyczna Pani rozkłada ręce i mówi mi że warunki na rynku się zmieniły. Mam przedstawić dowody wpłaty czynszu za 6 m-cy bo analityk mi nie wierzy. Czysta kpina! To nie wszystko. Po podpisaniu umowy bank rozpoczął procedurę wpisu do hipoteki, która realnie trwa 2-3 tygodnie. Do czasu wpisu oprocentowanie zostało podniesione o 2 punkty. Od 30 listopada minęło dokładnie 21 dni kiedy bank złożył wniosek a sąd wpisu dokonał 04 stycznia 2017. W styczniu dostałem informacje o nałożonej na mnie karze 200 zł za nie przedstawienie do końca grudnia 2016 dokumentu potwierdzającego wpis. Gdzie tu logika i jakiś zdrowy rozsądek. W obecnych czasach takie sprawy załatwia się elektronicznie. Po mojej interwencji kara została anulowana. Następna kara 200 zł pojawiła się w związku z nie dotrzymaniem warunku obrotu miesięcznego, w moim przypadku pieniądze od klienta wpłynęły wcześniej niż wynikało to z terminu płatności. Co ja poradzę, że klient zapłacił wcześniej. Sprawę udało się jednak odkręcić po przedstawieniu faktury. Za 15 minut mam spotkanie z dyrektorem placówki w Gliwicach. Zobaczymy co załatwię w sprawie kaucji. Nie będę się więcej rozpisywał bo mam jeszcze kilka takich sytuacji z Idea Bankiem, potwierdzających, że komunikacja pomiędzy poszczególnymi jednostkami leży i kwiczy.
Ryszard1033 / 89.64.38.* / 2017-04-21 16:35
Potwierdzam to co napisał Kris. Niech nowoczesne reklamy Was nie zmylą. Przeszedłem z nim gehennę. Ten para bank działa jak chwilówka. Nastawieni są głównie na wyzysk przedsiębiorcy który im zaufał. Tyle co na mnie zarobili to prywatne firmy pożyczkowe mogą im tylko pozazdrościć. Ponieważ z racji swoich rozległych kontaktów biznesowych, mogę tylko poinformować osoby zainteresowane że ten bank nie ma obecnie wśród swoich klientów poważnych przedsiębiorców. Dlatego wyspecjalizował się w oszukiwani nowych młodych niedoświadczonych przedsiębiorców.
Kris402 / 46.134.132.* / 2017-04-28 22:16
Wlasnie . Bardzo dobrze to opisales ten bank wyspecjalizowal sie w oszukiwaniu nowych i mlodych niedoswiadczonych przedsiebiorcow . Dla nich nie liczy sie ze splacasz i jest ok, oni i tak sciagna z Ciebie wiecej . Uwierzcie ludzie oni potrafia wysylac pisma jeden przeciw drugiemu , zadnego kontaktu tylko jakies niedopelnienia umowy , monity , kary CO TO ZA BANK , POMOCY LUDZIE CHCE PRZENIESC KREDYT GDZIES INDZIEJ - splacam regularnie kredyt . Prosze niech jakis przedstawiciel bankowy sie ze mna skontaktuje
jajajakberety / 78.9.191.* / 2017-04-21 08:25
zgadzam sie od IdeaBank należy trzymać sie z daleka jeśli masz debet - przenieś lepiej do innego banku ciągle naliczają prowizje kary itd pieniadze miały być pobierane z konta i przez 2 lata pobierali w tej chwili nie pobrali i windykują co się zmieniło ? nie wiem żadnej informacji. Placówki blisko nas zostały zamknięte. dodatkowo pobierają pieniadze jak chcą i kiedy chcą nigdy nie wiesz ile masz na koncie bo nie widać kwot zablokowanych. Przykładowo pobrali200 zł za monit ale nie ma tego w Historii rachunku możesz kwotę zobaczyć dopiero na koniec miesiąca około 05 w wyciągu bankowym Tragedia ! Bankowość internetowa TRAGEDIA- nie można doliczyc się pieniędzy ciągłe reklamacje usług. przed końcem umowy debetowej blokują pieniądze mimo że umowa nie wygasła i dostali wniosek o przedłużenie do ostatniej chwili nas trzymali w niepewnosci abyśmy nie mieli pola manewru Stanowczo odradzam chyba że chcecie mieć problemy i niepewny stan konta ja przeniosłam wszystko do mbanku zobaczymy na razie jest ok
epomoc_ideabank / 2017-04-25 19:34

dodatkowo pobierają pieniadze jak chcą i kiedy chcą nigdy nie wiesz ile masz na koncie bo nie widać kwot zablokowanych. Przykładowo pobrali200 zł za monit ale nie ma tego w Historii rachunku możesz kwotę zobaczyć dopiero na koniec miesiąca około 05 w wyciągu bankowym Tragedia ! Bankowość internetowa TRAGEDIA- nie można doliczyc się pieniędzy


Szanowna Pani,

przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i wyrażonymi wątpliwościami na temat zasadności naliczanych opłat. Chcielibyśmy pomóc w rozwianiu tych wątpliwości, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji (które płatności są niejasne) oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Pani stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
bt / 83.26.254.* / 2017-07-05 12:10
Miałam kontakt z różnymi bankami i wiem, że kredyty z odsetkami trzeba spłacić. To co spotkało mnie w IDEA BANKU przerosło mnie! [...] Nie ma znaczenia czy spłacasz w terminie czy nie i tak nalicza ci kary. Odpowiedzi na reklamację raczej nie otrzymasz. Wszystkie kaucje przepadają i nikt ich nie rozlicza. Jeżeli mogę coś doradzić, to jak najszybciej przenieś wszystko do innego banku{każdy inny będzie lepszy}. Wszelkie skargi, pisma zostawiać w placówkach banku w dwóch egzemplarzach na jednym prosić o potwierdzenie

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
muzykalna / 2017-07-05 23:29
Ale przecież żaden bank nie nalicza kar z powietrza. Na pewno było jakieś uzasadnienie z ich strony. Na reklamację mają jak wszyscy 30 dni i raczej tego nie przeskoczysz.
epomoc_ideabank / 2017-04-19 15:18
Szanowny Panie,

przykro nam w związku z wyrażoną tutaj opinią i trudnościami, jakie Pana spotkały. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
www496 / 85.28.148.* / 2017-04-15 18:28
trzymać się jak najdalej od tego banku!!!! Nie ma nic wspólnego z instytucją zaufania publicznego. Zostaniesz nabity w butelkę zanim się zorientujesz, a później będzie już za późno. ODRADZAM!!!
MAX545 / 46.134.20.* / 2017-04-13 12:14
jAK SZUKASZ KŁOPOTÓW
to jesteś na najlepszej drodze.

TO POMYŁKA NIE BANK

W CZASACH "PRL" BYŁY LEPSZE SYSTEMY KOMPUTEROWE

TRAGEDIA
kris1313 / 91.224.217.* / 2017-04-12 12:34
Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z infolinią brak weryfikacji. Poczekam do końca lokaty i żegnam bank.
omnis / 185.78.72.* / 2017-04-18 21:38
do krisa: przeciez tabele są ogólnie dostępne wiec juz na starcie to co piszesz jest troche dziwne. Moze cos zle zrozumiales???
romek174 / 79.175.232.* / 2017-03-25 09:33
Mam do czynienia z bankiem Idea ok 2 tygodnie.I już zaczynają się schody.Aplikacja w telefonie ciągle wraca w logowanie przez Longin hasło.Założenie rachunku przez internet nie udało się,zaproponowali przez kuriera, i nie wiem czy się wkopałem. W sumie nie wiem co podpisałem, - jak to u kuriera. Czekam na aktywację konta. Konsultanci do kitu, wszyscy winni tylko nie bank
piotrwojcicki / 2017-04-02 10:08
Ja jestem klientem od prawie 3 lat i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że odradzam. Zorientuj się, czy masz prawo odstąpienia od umowy, bo Idea Bank to porażka.
Ja nie mogę zalogować się do systemu wystawiania faktur. Zgłosiłem problem 4 dni temu i dostają tylko informacje, że sprawa jest w toku. To mi daje wyraźnie do zrozumienia jak duży problem techniczny mają u siebie w zabezpieczeniach. Jak tylko zaloguję się, przerzucam wszystkie środki, do innego banku, bo boję się że przez błędy i problemy techniczne je utracę.
Dodatkowo jeszcze otwarcie kłamią. Można zobaczyć moją dyskusję z nimi na Facebooku. Piszą, że specjaliści weryfikują moje zgłoszenie, jak doskonale wiem, bo dowiedziałem się na infolinii że dział techniczny nie pracuje w weekend.
Podsumowując: Idea Bank nie jest bankiem dla przedsiębiorców. Nie pomaga w prowadzeniu firmy.
[Ten komentarz został zgłoszony do usunięcia przez 1 osobę - muzykalna.]
zdzisław892 / 78.88.146.* / 2017-04-10 16:47
Zgadzam się Idea Bank to tragedia , zle wpisałem hasło i zgłosiłem do odblokowania , po kilku monitach dostałem odpowiedż ,że wysla mi login na sms i hasło ,hasło dostałem za 8 dni po wielu telefonach a miało być w ciągu 24 godzin , odradzam również Ideafaktor , owszem 80% szybko ale reszty nie zobaczysz nie odpowiadają na maile a telefonicznie nikt nie umie udzielić odpowiedzi , jedyne co im sprawnie idzie to 50 zł za maila do Ciebie ,ze im coś wisisz a Ty nie możesz zrobić przelewu bo nie chcą ci odblowac konta, takich maili masz 4 dziennie i 200 zł dla banku , taniej u providenta , ten bank to jedno wielkie oszustwo.
muzykalna / 2017-04-06 22:32
Może mieli na myśli, że przyjęli do weryfikacji. W takich sytuacjach każda instytucja przyjmuje, że sprawa jest w toku. Nie tylko w bankach.
epomoc_ideabank / 2017-03-26 22:49

Założenie rachunku przez internet nie udało się,zaproponowali przez kuriera, i nie wiem czy się wkopałem. W sumie nie wiem co podpisałem, - jak to u kuriera. Czekam na aktywację konta. Konsultanci do kitu, wszyscy winni tylko nie bank


Szanowny Panie Romanie,

przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Umowę przywiezioną przez kuriera również można przeczytać przed podpisaniem. Jeżeli konto nadal nie zostało aktywowane, pomimo odesłania umowy, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie, a sprawdzimy czy umowa dotarła i jaki jest status aktywacji.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
yaska / 2017-03-11 22:37
Moja lokata właśnie się skończyła, wszystko ok, odsetki naliczone prawidłowo, także polecam, można śmiało zakładać.
szrek / 178.36.99.* / 2017-03-22 22:19
miałaś naprawdę szczęście.
Założyłem lokatę restrukturyzacyjną dwa lata temu. Jedna ze spółek ciągle dołuje, więc zdecydowałem ze stratą wycofać środki.
Po zadysponowaniu o likwidacji lokaty czekam już drugi tydzień a pieniędzy na koncie brak.
Nie polecam tego banku i lokat restrukturyzacyjnych
anad / 188.146.133.* / 2017-04-10 13:03
Nie polecam. Założyłam lokaty przez internet .Dwie odzyskałam a trzecią pani z banku namówiła mnie na tą właśnie strukturyzowaną. Pani była niesamowicie miła obiecywała złote góry. Po założeniu już taka miła nie była po paru miesiącach się straciła. Po roku była już inna a że klientem już byłam więc pani miła już nie była, wręcz opryskliwa i złośliwa.Obecnie chyba już ich nie ma w tym banku,zmieniają się pracownicy chyba co pół roku. Na infolinii ludzie niekompetentni, nic się nie znają, tłumaczą bardzo mętnie.Przy zakładaniu lokaty obiecano mi że w razie pilnej potrzeby mogę pieniądze odebrać nie tracąc kapitału tylko odsetki, a teraz jest zupełnie co inne. Chcąc odebrać pieniądze stracę też z kapitału.Po tych 3 latach nie dostanę ani złotówki. Pracownicy niekompetentni fałszywi.Pozostał mi jeszcze rok (to są moje ostatnie grosze jakie dostałam po 29latach nienagannej pracy,teraz jestem na pomostówce820zl)i modlę się by dożyć przyszłego roku czy mi te pieniądze zwrócą,żeby po tych 3latach odzyskać moje ostanie grosze bo nie mam za co żyć. Uważajcie nie zakładajcie tam lokat Nie polecam, są mili do chwili wyciągania gotówki od klienta potem uprzejmość znika.Nie mam pełnomocnictwa na tej lokacie i nie mogę go udzielić bo do tego banku mam za daleko. Kasę to przez internet i telefon wzięli bez problemu a taką bzdurę jak pełnomocnictwo to nie. Po opiniach to jeszcze się martwię czy go czasem nie zlikwidują.Jestem w tak trudnej sytuacji tak to jest jak naiwnie ufa się pracownikom banku.Tak dawniej nas uczono że to ludzie uczciwi i trudno się przestawić że to nie te czasy.UWAŻAJCIE NIE POLECAM!!!!!!
epomoc_ideabank / 2017-03-26 22:51

Po zadysponowaniu o likwidacji lokaty czekam już drugi tydzień a pieniędzy na koncie brak.


@szrek,

w przypadku dalszego braku oczekiwanych środków, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości sprawdzimy status sprawy i udzielimy Panu stosownych informacji.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Andrzej 2016 / 78.133.242.* / 2017-03-22 18:25
Chcialem zarobic na lokacie 300 zl ale po ponizszych komentarzach bez tej kasy będę nadal szczęsliwy, a ile nerwów zaoszczędzę.
pozdrawiam
Faral / 87.205.130.* / 2017-03-11 14:04
Moja opinia jest jak większość tutaj (oczywiście zdaje sobie sprawę że zadowoleni zazwyczaj mają mniejsze "parcie" do dzielenia się swoim zadowoleniem) - negatywna.
Wziąłem tam kredyt. Jak to zwykle bywa - mimo czerwonych lampek w głowie (cały zysk banku w prowizji, oprocentowanie 0% a więc wcześniejsza spłata nic nie daje) - byłem pod ścianą więc wziąłem. W umowie konieczność robienia obrotów na koncie w wys trzykrotności miesięcznej raty kredytu przy czym obroty muszą być związane z prowadzoną działalnością i wpłaty własne się nie liczą. W praktyce - to bank decyduje uznaniowo czy dany przelew spełnia zadane kryteria. Zwykle jakiś nie spełnia (reklamacje są odrzucane - bank zawsze ma rację) i wtedy bank dolicza opłatę wg TOiP wys 200zł za "Sporządzenie i wysłanie monitu" z informacją o niespełnieniu warunków. Jakiś szczeniak na infolinii na mój sprzeciw że nie dostałem żadnego monitu z wyraźnym rozbawieniem w głosie odpowiedział że "przecież dostałem smsa z informacją że do comiesięcznej raty doliczyli 200zł" Na moją reakcję że smsa z przypomnieniem o racie przysyłają co miesiąc i za niego nie kasują odpowiedział że to nie za smsa tylko za niewywiązanie się z warunków umowy. Odpowiadam że w TOiP jest to opłata za monit a nie kara za niewywiązanie - z coraz większym rozbawieniem w głosie odpowiedział że dostałem smsa... tam nie pisze jak wygląda ten monit. W poprzednich smsach nie było dopisku opłacie a w tym był więc ten sms to monit, a tamte z poprzednich miesięcy - nie. Czułem się jak jeleń obrabiany na żywca z uśmiechem na twarzy
Tak wyglądają kontakty i współpraca z Idea Bankiem w praktyce - PO zawarciu wiążącej z nimi umowy. Metoda siłowego naginania rzeczywistości do zaakceptowanych przez klienta warunków umowy - i dojenie gdzie tylko się da. Jeśli tylko można jakąś dodatkową opłatę wyciągnąć, to trzeba to zrobić.
Łuaksz / 95.49.75.* / 2017-03-29 09:36
Wiem co czujesz. Też byłem pod ścianą i musiałem wziąć u nich kredyt. To był mój ostatni raz, żałuje swojej decyzji ale przynajmniej będę ostrzegał innych przed tym bankiem i podejściem do klienta. NEVER AGAIN.
muzykalna / 2017-03-30 20:58
@Łuaksz ja bym nie podpisała kredytu, który mi nie pasuje. Nie piszesz co się stało, więc ciężko skomentować czy zawiniłeś ty, bo np. są schody ze spłatą czy faktycznie coś nie tak po stronie banku.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:13

Jakiś szczeniak na infolinii na mój sprzeciw że nie dostałem żadnego monitu z wyraźnym rozbawieniem w głosie odpowiedział że "przecież dostałem smsa z informacją że do comiesięcznej raty doliczyli 200zł" Na moją reakcję że smsa z przypomnieniem o racie przysyłają co miesiąc i za niego nie kasują odpowiedział że to nie za smsa tylko za niewywiązanie się z warunków umowy.


Szanowny Panie, przykro nam w związku z opisaną sytuacją. Rozumiemy wątpliwości co do tytułu naliczonych opłat, abyśmy jednak mogli odnieść się do nich, konieczna jest weryfikacja sprawy w naszym systemie. Prosimy przesłanie na adres epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej zweryfikować naliczone płatności i udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Gajowy71 / 79.186.20.* / 2017-03-06 11:34
Totalna porażka.
Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni! Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!! Wyłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę. Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo.
Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny.
Odradzam pełna amatorka
DMX / 89.74.224.* / 2017-03-10 12:24
Totalna poraszka 0,09 grosza odsetki 224zl złodziejstwo w biały dzien
H Szatkowski / 2017-03-10 16:54
Ani pojęcia o algorytmie podatku od dochodów kapitałowych przy minimalnych kwotach, ani o polszczyźnie.
stary238 / 89.70.222.* / 2017-03-05 16:43
Moja lokata skończyła się 28 lutego 2017 a dziś kiedy piszę posta jest 5 marzec 2017 godzina prawie 17 i nadal nie mam przelewu z lokaty na moje konto. Nie polecam tego banku, omijajcie go szerokim łukiem.
H Szatkowski / 2017-03-05 20:23
Może to potrwać 'dużo' dłużej, jeśli lokata jest odnawialna lub jeśli nie było dyspozycji przelania na kont, na którym ten zwrot jest oczekiwany, tylko automatycznie wygenerowało się (sub)konto do zwrotu.
bajorny / 2017-03-02 10:37
Niestety i moja opinia jest negatywna. Szczególnie jeśli chodzi o usługi faktoringowe. Mnie naciągnęli na umowę za ponad 500 zł obiecując że zawsze wszystkich kontrahentów finansują, a po miesiącu okazało się że dwóch moich jedynych kontrahentów nie chcą finansować, zasłaniając się tajemnica bankową. Morał jest taki że klient płaci a nie może korzystać z usługi. Żadne reklamacje, propozycje rozwiązania umowy bez kar nie są uwzględniane pozytywnie. Żeby było ciekawiej Ci kontrahenci na bieżąco płacą FV mi oraz innym wykonawcą.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:02

Niestety i moja opinia jest negatywna. Szczególnie jeśli chodzi o usługi faktoringowe. Mnie naciągnęli na umowę za ponad 500 zł obiecując że zawsze wszystkich kontrahentów finansują, a po miesiącu okazało się że dwóch moich jedynych kontrahentów nie chcą finansować, zasłaniając się tajemnica bankową. Morał jest taki że klient płaci a nie może korzystać z usługi. Żadne reklamacje, propozycje rozwiązania umowy bez kar nie są uwzględniane pozytywnie. Żeby było ciekawiej Ci kontrahenci na bieżąco płacą FV mi oraz innym wykonawcą.


Szanowny Panie, przykro nam w związku z wyrażoną przez Pana opinią. Abyśmy mogli rozwiać wątpliwości dotyczące finansowania kontrahentów, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej zweryfikować Pana sprawę i udzielić informacji w tej sprawie.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
stacho77 / 91.230.115.* / 2017-03-02 19:26
Witam serdecznie. Podobnie jak "bajorny", ja również nie jestem w stanie napisać ani jednego dobrego słowa na temat Idea Banku. Po pierwsze: kiedyś, by otrzymać propozycję finansowania zostałem zobligowany do otwarcia konta w tym Banku. Konto bez opłat i nawet tak naprawdę nigdy nie aktywowałem tej karty. Chcąc po jakimś czasie zamknąć epizod z tym Bankiem zadzwoniłem pod kilka nr po kolei, gdzie informowano mnie, że dezaktywacji karty( zwrotu) mogę dokonać jedynie osobiście w placówce Idea Banku, czyli w moim przypadku wycieczka na mój koszt 120 km w jedną stronę + powrót. Oni kartę przysłali pocztą w kopercie.(żenada) Po drugie: zadzwonił do mnie konsultant, niejaki Radosław Ociepa. Przedstawił w bardzo kolorowy, atrakcyjny sposób produkt zwany "faktoringiem". Nie było mowy o odmowie, odrzuceniu jakiegokolwiek z moich kontrahentów, wszystko w superlatywach. Jak się jednak okazało, po wysłaniu odpowiedniej dokumentacji, faktur, z 6-ciu firm, 5 nie przeszło "castingu", jedynie jedna otrzymała zgodę faktoringu. Tłumaczenie identyczne jak dla "bajorny"-tajemnica bankowa. Jedyne, co mi ktoś wytłumaczył, to to, że "mamy więcej narzędzi niż Pan, by ocenić ryzyko faktoringu Pana kontrahenta". Oczywiście nadmieniam, że wybrałem wariant z windykacją, czyli większe oprocentowanie za dostępne środki, więc nie rozumiem, jakie ryzyko bierze na siebie bank z powodu "niepewnych" firm? Te firmy płacą normalnie, na czas, tylko w transporcie niestety terminy 45-60 dni to standard, więc Ja tylko chciałem wcześniej "uwolnić" środki by zapewnić sobie płynność finansową. Osobiście nie polecam tego banku. Ewentualnie rozmawiając przez tel. z konsultantem radzę samemu nagrywać rozmowę.
epomoc_ideabank / 2017-03-15 22:06

Przedstawił w bardzo kolorowy, atrakcyjny sposób produkt zwany "faktoringiem". Nie było mowy o odmowie, odrzuceniu jakiegokolwiek z moich kontrahentów, wszystko w superlatywach. Jak się jednak okazało, po wysłaniu odpowiedniej dokumentacji, faktur, z 6-ciu firm, 5 nie przeszło "castingu", jedynie jedna otrzymała zgodę faktoringu. Tłumaczenie identyczne jak dla "bajorny"-tajemnica bankowa. Jedyne, co mi ktoś wytłumaczył, to to, że "mamy więcej narzędzi niż Pan, by ocenić ryzyko faktoringu Pana kontrahenta". Oczywiście nadmieniam, że wybrałem wariant z windykacją, czyli większe oprocentowanie za dostępne środki, więc nie rozumiem, jakie ryzyko bierze na siebie bank z powodu "niepewnych" firm? Te firmy płacą normalnie, na czas, tylko w transporcie niestety terminy 45-60 dni to standard,


Panie Stanisławie, w Pana przypadku również chcielibyśmy rozwiać wątpliwości co do finansowania Pana kontrahentów, prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej zweryfikować Pana sprawę i udzielić odpowiedzi oraz stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Moroc / 5.172.235.* / 2017-02-19 21:22
Jak do tej pory korzystałem tylko z lokat i konta. Nie miałem problemów.
Rzorz / 94.254.138.* / 2017-02-18 11:37
Moja opinia niestety też jest negatywna z dwóch powodów . Pierwszy to czas rozpatrywania reklamacji . Niby 30 dni i faktycznie została rozpatrzona, ale tylko w połowie ( przestali pobierać opłatę za prowadzenie konta ) ale wcześniej zabranych pieniędzy nie oddali. Chodziło o niesłuszne pobranie z konta dwa razy po 300pln. Kolejny mail bez odpowiedzi , a konsultant z infolini stwierdził ,że nie zajmuje się reklamacjami . Kolejny mail do rzecznika i tez echo .
I trwa to już trzeci miesiąc , żenada. Nie możesz ich obciążyć odsetkami , ani wezwaniem do zapłaty , bo jesteś tylko klientem.
Kolejny powód to propozycja kredytu jaka dostałem . 34tys do ręki 31tys opłat -czyli 65tys kredytu z czego od razu dla Banku oddajesz połowę . Chyba u Bociana byłoby taniej .
epomoc_ideabank / 2017-02-21 10:10

Moja opinia niestety też jest negatywna z dwóch powodów . Pierwszy to czas rozpatrywania reklamacji . Niby 30 dni i faktycznie została rozpatrzona, ale tylko w połowie ( przestali pobierać opłatę za prowadzenie konta ) ale wcześniej zabranych pieniędzy nie oddali. Chodziło o niesłuszne pobranie z konta dwa razy po 300pln. Kolejny mail bez odpowiedzi , a konsultant z infolini stwierdził ,że nie zajmuje się reklamacjami . Kolejny mail do rzecznika i tez echo . I trwa to już trzeci miesiąc , żenada. Nie możesz ich obciążyć odsetkami , ani wezwaniem do zapłaty , bo jesteś tylko klientem.


Szanowny Panie,

Chcielibyśmy zbadać tę sprawę, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.
Jednocześnie przypominamy, że w przypadku, gdy nie zgadza się Pan z odpowiedzią na reklamację, przysługuje Panu możliwość odwołania się od niej.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu odpowiednich wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
przedsiębiorca 2017 / 188.122.20.* / 2017-03-04 12:18
Proszę również o wyjaśnienie w jakim celu Państwo sprytnie udzielając kredytu zmuszacie do udostępnienia, zmuszając do zawarcia umowy na ubezpieczenie kredytu, przez przedsiębiorce prowadzących księgi rachunkowe:
a. zestawienie obrotów i sald za dany rok,
b. wykaz niepodatkowych kosztów uzyskania przychodu i niepodatkowych przychodów,
c. zeznanie roczne PIT-36 albo PIT-36L z załącznikami (w przypadku spółek komandytowo-akcyjnych,spółek z o.o. i spółek akcyjnych CIT-8 z załącznikami),
d. dziennik księgowań

Rozumiem punkty a,c nawet może b, natomiast punkt d budzi moje obawy.
w ten sposób tax care poznaje wszystkie tajemnice firmy, kontrahentów , model działalności , wydatki na marketing i oraz informacje , od których zależy sukces firmy. I dla czego nie tłumaczycie od razu wyraźnie o obowiązku przedstawienia tych danych po czasie. A na dodatek grozicie podwyższeniem opłat.

Uważam , że jest to sposób na wyłudzenie przez taxcare danych analitycznych stanowiących tajemnice firmy.
Oszukana przez IDEA BANK / 31.0.37.* / 2017-02-14 02:26
Witam, jestem klientem tego banku od zeszłego roku i jestem totalnie zażenowana.... Zaczęłam się już zastanawiać czy to napewno jeszcze BANK - czyli instytucja zaufania publicznego???? Oszuści, kłamcy i krętacze. Dzwoniąc na infolinię w konkretnej sprawie albo nie dowiesz się nic albo powiedzą ci nie prawdę. Pracownicy w Oddziale - jedno wielkie oszustwo - zupełnie coś innego mówili przed podpisaniem umowy kredytowej, a zupełnie coś innego było zawarte w umowie kredytowej. Kredyt inwestycyjny ze wsparciem rządowym tudzież dotacją to fikcja!!!! Bo wsparcie jest - ale dlA bANKU A NIE DLA kLIENTA!!! Jeśli klient ma kłopoty z działalnością gospodarczą albo ją zamknie to i tak musi spłacać kredyt i raty w tej samej wysokości. To nic, że pracownik Oddziału twierdził, że w przypadku niepowodzenia firmy nie wynikającego z naszej winy, bank może umorzyć część lub całość kredytu bo to przecież kredyt z dotacją. OSTRZEGAM - TO NIE PRAWDA!!! Sama jestem na etapie zamykania firmy bo nic z tego nie wyszło pomimo moich wszelkich starań i po kontakcie z IDEA Bankiem czy mogę się ubiegać o umorzenie kredytu bo przecież tak twierdzili pracownicy ich Banku - zostałam wyśmiana i powiedziano mi że nie ma takiej możliwości i że musiałam coś źle zrozumieć!!! Skandal i oszustwo!!! Też napisałam już skargę do KNF.
Marek457 / 89.72.36.* / 2017-06-04 23:27
Dzien dobry cod pani odiagnela w knf moj telefon 782 678 305 prosze o kontakt tez msm z nimi problem
epomoc_ideabank / 2017-02-15 21:07

Jeśli klient ma kłopoty z działalnością gospodarczą albo ją zamknie to i tak musi spłacać kredyt i raty w tej samej wysokości. To nic, że pracownik Oddziału twierdził, że w przypadku niepowodzenia firmy nie wynikającego z naszej winy, bank może umorzyć część lub całość kredytu bo to przecież kredyt z dotacją.


Szanowna Pani,

przykro nam w związku z opisaną sytuacją oraz wyrażoną przez Panią opinią. Chcielibyśmy zbadać Pani sprawę, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Pani wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Bartosz76 / 77.253.233.* / 2017-02-13 08:46
Bank z zerową komunikacją. Od 02 lutego 2017 do dzisiaj staram się założyć w tym banku rachunek. Niestety mimo przyjęcia wniosku, umowy nie udało się wygenerować, błąd sytemu. Osoby kontaktujące się z klientem nic nie umieją powiedzieć czemu tak jest, piszą maile do działu technicznego który nic im nie odpowiada, po prostu ich i klienta olewa. I tak od półtora tygodnia. Żenujące.
epomoc_ideabank / 2017-02-15 21:12

Bank z zerową komunikacją. Od 02 lutego 2017 do dzisiaj staram się założyć w tym banku rachunek. Niestety mimo przyjęcia wniosku, umowy nie udało się wygenerować, błąd sytemu. Osoby kontaktujące się z klientem nic nie umieją powiedzieć czemu tak jest, piszą maile do działu technicznego który nic im nie odpowiada, po prostu ich i klienta olewa. I tak od półtora tygodnia.


Panie Bartoszu,

Przykro nam w związku z zaistniałą sytuacją. Chcielibyśmy pomóc w rozwiązaniu problemu, a także ustalić status sprawy, którą Pan opisał. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej ustalić szczegóły i udzielić Panu dalszych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Krzysztof 1234 / 188.146.69.* / 2017-02-21 12:51
Witam wszystkich.Idea Bank jest najgorszym bankiem.Chcąc spłacić szybciej kredyt samochodowy dowiedziałem się,że zostanie naliczona kara za szybszą spłatę to jest 5% wartości kredytu.Odradzam ten para bank.
rudydobudy54 / 178.37.4.* / 2017-03-12 15:17
Idea Bank to nie bank, a gorszy od niego jest Getin Bank i wszystkie jego Get córki.
epomoc_ideabank / 2017-02-22 20:47

Chcąc spłacić szybciej kredyt samochodowy dowiedziałem się,że zostanie naliczona kara za szybszą spłatę to jest 5% wartości kredytu.


Szanowny Panie Krzysztofie,

Idea Bank nie nalicza kar za wcześniejszą spłatę kredytu. Zakładamy, że ma Pan na myśli prowizję, abyśmy jednak mogli rozwiać wątpliwości co do zasadności i tytułu wspomnianej opłaty, konieczna będzie weryfikacja w naszym systemie. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości, z danymi umożliwiającymi identyfikację (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej udzielić Panu stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
H Szatkowski / 2017-02-21 17:10
No i co w tym dziwnego?

PROWIZJA za wcześniejszą spłatę występuje w ofertach kredytów w wielu bankach. I raczej odnosi się do kwoty wcześniejszej spłaty, a nie kwoty całego kredytu.
InformatykPoPrzejsciach / 31.179.210.* / 2017-02-13 11:21
(+) dobre lokaty

(-) totalnie wadliwy system transakcyjny (idea cloud)
a) Mozna sobie np. utworzyc haslo: '123*', system to akceptuje, potem podczas logowania nie akceptuje: '*' (skutek: zablokowane konto, osobista wizyta w banku)
b) Zmiana hasla telefonicznego, trzeba wpisac 10 znakow, wpisalem dla testu: '0123456789', wynik: zle wypelnione pole (i szarik szukaj o co chodzi)
c) Strona IdeaCloud otwarta na smartfonie to porazka, kazde klikniecie to reakcja po okolo 7 sekundach (nawet klepsydra nie jest wyswietlana)

(-) Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. Moj ROR pokazuje saldo: zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy)
a) godzinna wizyta w banku (wystapil probem w aplikacji .. co mnie nie dziwi - patrz wyzej)
b) kila telefonow (tak, tak wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa ...)
c) maile
Wynik: Zero przeprosin, zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z moja sprawa. Ponoc przyjaciol poznaje sie w biedzie.

(-) Lokaty: tu tez jest maly haczyk (pewnie zapisany gdzies w regulaminie) - po wygasnieciu lokaty, dobrej lokaty (np. 2.2 %), system automatycznie przerzuca srodki na najnizsza lokate (0.1% cos w tym stylu).
Czesto nie ma mozliwosci, przy tworzeniu lokaty, zaznaczyc, ze sie chce zwrot srodkow na ROR po wygasnieciu lokaty ... to mozna zrobic tylko w placowce banku ;)
Taka niewielka rzecz, ale trzeba o niej pamietac, szczegolnie jesli ktos zapomni na ile miesiecy byla lokata.
epomoc_ideabank / 2017-02-15 21:30

(-) totalnie wadliwy system transakcyjny (idea
b) Zmiana hasla telefonicznego, trzeba wpisac 10 znakow, wpisalem dla testu: '0123456789', wynik: zle wypelnione pole (i szarik szukaj o co chodzi)
(-) Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. Moj ROR pokazuje saldo: zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy)


Szanowny Panie,

- jak już pisaliśmy w innym miejscu, przykro nam w związku z napotkanymi przez Pana trudnościami. Chcielibyśmy odnieść się do nich, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), krótkim opisem sytuacji oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości, postaramy się jak najszybciej udzielić pomocy i odpowiednich wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
Wojciech370 / 37.47.4.* / 2017-02-07 21:04
To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu. Fatalna obsługa, problemy z logowaniem na konto, nie odpowiadają na wnioski, pisma. Olewka totalna klientów. Jeśli masz jakiś problem to nie licz na jego rozwiązanie. Ale jeśli chcesz kredyt, lub inną ich ofertę to potrafią dzwonić po dwa razy dziennie i zachęcać do zaciągania kredytu lub podpisania innej oferty. Żeby nie księgowość w [...] i wymaga konta w tym banku to zrezygnował bym nawet i dziś z ich usług. Chociaż trudno nazwać takie naciąganie bez pomocy i współpracy z drugiej strony USŁUGAMI które mają na celu wyssać z klienta ostatni grosz. To najgorszy, fatalny bank który według mnie nie współpracuje z klientem jeśli jest problem z winy i po stronie banku. OSTRZEGAM przed idea bankiem !!!

[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Magda912 / 84.211.248.* / 2017-02-10 11:37
Przestrzegam WSZYSTKICH przed tym bankiem. Wcześniej miałam konto w BPH - zrezygnowałam po spłaceniu lini kredytowej. Firma założyła konto w Banku Idea Bank, po czym zaciągnęła limit kredytowy w wysokości 10o tyś. zł. Przedstawiciel Banku powiedział mi, że jedyne co miesięczne opłaty to pakiet płynnościowy w wysokości 360 zł.Powiedział również że po pół roku można będzie zwrócić się do Banku o warunki kredytowania i zrezygnować z tej usługi (pakiet płynnościowy). Oczywiście zrobiłam to po czym Bank mnie wyśmiał (mówiąc kolokwialnie). Nie mam zwyczaju przeglądania wyciągów bankowych - sprawdzam jedynie historie rachunku co miesiąc. Ale kiedy zaczęły przychodzić informacje, że firma ma zaległości zaczęłam przeglądać wyciągi. I co się okazuje - co miesiąc (czasami dwukrotnie) Bank pobiera tzw. odsetki MEMORIAŁ. Śladu o tym fakcie nie ma w historii rachunku natomiast w wyciągach jest. Są to kwoty rzędu 400-600 zł miesięcznie, o których nawet nie wiedziałam. Złożyłam już skargę na ten bank do KNF. I uważajcie na jeszcze jedno - podsuwają umowy ubezpieczeniowe do podpisu. Pan Budryk - pracownik banku Idea - podpisywał umowę bankową z MC Donaldzie w Szczecinie, gdyż powiedział, że bank jest w soboty nieczynny. Totalna żenada.Czekam na rozwój wydarzeń z KNF. Tylko w nich pokładam nadzieję, bo takie pisanie na forum nic nie da, jeżeli nie będziemy zgłaszać takich sytuacji do instytucji nadzorujących banki. Posprzedawali Banki zagranicznym kontrahentom i teraz mamy - robią co chcą.
Marek457 / 89.72.36.* / 2017-06-04 23:35
Dzien dobry cosnpan osiagnal w knf tez mialem do czynienis z tym budrykuem podpisal ze mna umowr w siedzibie idea banku a okszuje sie ze pidpisalem umowe nie z udea bankiem tylko jakas spolka pisredniczaca ktora skasowala wysoka prowizje i niebotycznie droga polise a teraz nikt nie chce zena o tym rozmawiac dlatego sprawe chce zglisic do knf i prokuratury.
epomoc_ideabank / 2017-02-15 21:20

Przedstawiciel Banku powiedział mi, że jedyne co miesięczne opłaty to pakiet płynnościowy w wysokości 360 zł.Powiedział również że po pół roku można będzie zwrócić się do Banku o warunki kredytowania i zrezygnować z tej usługi (pakiet płynnościowy). Oczywiście zrobiłam to po czym Bank mnie wyśmiał (mówiąc kolokwialnie). Nie mam zwyczaju przeglądania wyciągów bankowych - sprawdzam jedynie historie rachunku co miesiąc. Ale kiedy zaczęły przychodzić informacje, że firma ma zaległości zaczęłam przeglądać wyciągi. I co się okazuje - co miesiąc (czasami dwukrotnie) Bank pobiera tzw. odsetki MEMORIAŁ. Śladu o tym fakcie nie ma w historii rachunku natomiast w wyciągach jest. Są to kwoty rzędu 400-600 zł miesięcznie, o których nawet nie wiedziałam.


Szanowna Pani Magdo,

bardzo nam przykro nam w związku z opisaną sytuacją oraz wyrażoną tutaj opinią. Chcielibyśmy wyjaśnić Pani sprawę, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Postaramy się jak najszybciej wrócić do Pani z odpowiedzią, aby udzielić stosownych wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
epomoc_ideabank / 2017-02-10 09:34

To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu. Fatalna obsługa, problemy z logowaniem na konto, nie odpowiadają na wnioski, pisma.


Szanowny Panie Wojciechu,

jak już pisaliśmy w innm miejscu, niestety, podaje Pan zbyt mało informacji, abyśmy mogli pomóc. Chcielibyśmy wyjaśnić opisaną sytuację, a także ustalić status spraw, w jakich zwracał się Pan na piśmie, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem napotkanych problemów oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić Panu wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank

Najnowsze wpisy

Konto osobiste - najlepsza oferta: