Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
Tomek360 / 83.10.25.* / 2016-11-04 18:51
jak najdalej od tych złodziei. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!
CogitoErgoSum / 2016-11-04 19:21

jak najdalej od tych złodziei. Nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!


A z czegoś konkretnego okradli? Z tego co wiem, to raczej pożyczają jak już... ;)
raf65 / 195.149.64.* / 2017-01-04 15:28
Cogito poczytaj sobie o takich produkach jak Negocjator, Swiatowe bogactwa, i innych polisolokatach, "funduszach" jak to sprzedawali w polaczeniu z AXA, Open Finace, czy Getinem, szukanie w googlach nie boli
CogitoErgoSum / 2017-01-17 22:01
W google nie wyjaśniają z jakich konkretnie przyczyn zamieszczasz taką a nie inną opinię. Z moich obserwacji wynika, że najwięcej problemów z bankami mają ci, co nie spłacają kredytów i nagle się okazuje, że nikt ich nie oszukiwał, nie naciągał, nie kiwał, tylko po prostu tak im się spieszyło do przelewu, że nie przeczytali umowy. Stąd było moje pytanie, co się stało, że jesteś taki wkurzony. :)
DIAL170 / 5.172.233.* / 2016-12-06 12:33
i owszem pożyczają , masz pieniądze na koncie i nie możesz z nich korzystać bo w żaden sposób nie można uaktywnić karty .Nawet Ci z Warszawy nic nie mogą z tym robić, .Po kilku próbach specjalistów pseudo informatyków stwierdzili ,że to moja wina.Po takiej odpowiedzi ,dopłaciłem prowizję. Teraz leży cała suma ,a nadal przychodzą faktury za jakiś tam faktoring.Omijać szerokim łukiem ten pseudo bank.P.S. nadużywają słowa "BANK "
klient305 / 178.19.102.* / 2016-11-21 16:38
OOO... Bardzo się mylisz - pożyczka to dopiero początek flirtu z tym "bankiem" a potem naliczane kary za brak obrotu na rachunku, za monity nigdy nieotrzymane, za smsy z z prośbą o pilny kontakt; naliczanie dodatkowych opłat bez najmniejszej wzmianki z jakiego tytułu i na jakiej podstawie (już najbardziej jasną jest informacja "na poczet potencjalnych zaległości")... długo można by wymieniać, a w efekcie co miesiąc masz do spłaty 1,5 raty kredytu. Tak wygląda to pożyczanie. Jeszcze dodam, że zmiana adresu zamieszkania i nr telefonu graniczy z cudem! W każdym razie mnie po 2,5 roku ciągłych prób dokonania tych zmian wszelkimi możliwymi kanałami się to nie udało.
Marylla / 89.64.62.* / 2016-10-24 22:59
A mnie niedawno uznali reklamację. Można się dogadać, tylko trzeba jasno i konkretnie. Może jednak nie są tacy źli? ;)
vespero / 185.78.72.* / 2016-10-17 20:43
Korzystałem już dwa razy z lokat w tym banku i nie było z nimi żadnych problemów. Serio.
zarabiacnabankach.blogspot.com / 37.190.150.* / 2017-09-29 09:40
Ja i znane mi osoby również mamy pozytywne doświadczenia.
Warto też uczciwie zaznaczyć, że oferta Idea Banku w zakresie lokat jest naprawdę konkurencyjna na tle rynku - spójrzcie np. tu: http://zarabiacnabankach.blogspot.com/2017/09/idea-bank-lokata-tylko-teraz-275-lub.html
Bartek399 / 31.179.253.* / 2016-09-29 14:08
W czasie trwania umowy kredytu bank zmienił Tabele Opłat i Prowizji, dodając punkt informujący, że od teraz będą wysyłać monit w kwocie 200zł za brak wymaganego obrotu. Otrzymałem dwie takie kary i próbując się dowiedzieć, kiedy zgodziłem się na aktualizacje opłat, otrzymałem w odpowiedzi iż otrzymałem nową tabele maile. Na mailu nie ma nic takiego, czy mogę jakoś zadziałać aby odzyskać pieniądze naliczone bezpodstawnie? Po drugim monicie spłaciłem przedterminowo kredyt i zamykam właśnie konto, ale nie chce zostawiać lichwiarzy z moją kasą, ma ktoś podobne doświadczenie?
Gosia800 / 195.26.22.* / 2016-11-08 22:19
Ja mam identyczne doświadczenie tylko, że nie otrzymuję nawet monitów, po prostu zabierają mi z konta po 200 - 400 zł. w zależności od widzi mi się. Również nie podaruję swoich pieniędzy złodziejom bo "Bank" to tylko słowo w nazwie
Kapryska / 89.64.62.* / 2016-11-12 16:03
Nie wydaje mi sie, żeby jakikolwiek bank zaliczał koszta niewysłanych monitów. Już przy pierwszym takim pobraniu wyjaśniałabym sprawę, bo to wygląda na jakąś pomyłkę jeśli nie masz żadnych niespłacanych zaległości.
H Szatkowski / 2016-09-29 19:16
Na nową tabelę opłat/prowizji klient nie musi się zgadzać, bo nie jest ona wpisana w umowę.
Bank jedynie klientów informuje o jej nowym kształcie i terminie wejście w życie.
loko123 / 130.180.193.* / 2016-10-11 10:52
Na szczęście też klient nie musi drugi raz po takim doświadczeniu być klientem tego banku :) Ja tam miałem takie doświadczenia spłaciłem kredyt a następny choć już nie duży to mam w mBanku. Z kontem też dałem dyla z tamtąd. nie polecam. Opinie negatywne tu pisane są prawdziwe
H Szatkowski / 2016-10-11 11:47
Odniosłem się do konkretnej opinii dotyczącej zmiany tabeli opłat i prowizji oraz obowiązku informacyjnego banku w tym zakresie.
Owszem jest negatywna, ale jest bezpodstawna.
Czytam / 37.248.159.* / 2016-09-30 19:11
@H.Szatkowski, ale zawsze daje to możliwość zapoznania się i ew. podjęcia działań, zgłoszenia zapytań. Zwykle nikomu nie chce się czytać, a potem jest zdziwienie. Wiem po sobie - zwykle ignorowałam takie informacje, teraz już tego nie robię.
H Szatkowski / 2016-10-02 20:12
Ale dlaczego piszesz "ale". Oczywiście, że tak jest. Klienci jednak wolą poświęcić czas na obsmarowanie na forach banku ...
Czytam / 5.172.237.* / 2016-10-08 20:25

Ale dlaczego piszesz "ale". Oczywiście, że tak jest. Klienci jednak wolą poświęcić czas na obsmarowanie na forach banku ...


No a widziałeś kiedyś, żeby ktoś przyszedł i napisał "nie dopilnowałem swoich spraw, nie czytałem dokładnie umowy, bo najważniejsze było, żeby szybko przelali kasę"..? ;) Łatwiej jest myśleć o sobie, że jest się ofiarą. I wygodniej. :)
H Szatkowski / 2016-10-09 20:16
Tylko poza całą kwestią socjologiczną i psychologiczną jest zwykła i prosta kwestia tego, że jest to nie fair wobec banku, ubezpieczyciela, pracodawcy, agencji nieruchomości i na kogo tam jeszcze wiecznie się żalimy.
piob / 70.65.251.* / 2016-09-26 16:54
Najgorszy bank z jakim mialem doczynienia. Nie polecam nikomu
Skorpio69 / 89.236.219.* / 2016-10-20 13:20
Zgadzam się, Idea Bank to bank nieprofesjonalny, nierzetelny. 2 razy zgubili umowę do konta i nie jest ono aktywne od miesiąca. Kiedy członek zarządu pojechał podpisać tę samą umowę poraz 3, na umówioną godzinę do oddziału, Pani z banku nie było by ją podpisać. Do 3 razy sztuka.
Wybralismy ten bank, żeby wspierać polski kapitał ale widać jeszcze nie dorósł albo to nie ten "biznesman".
Nie polecam.
bbc / 176.221.120.* / 2016-10-12 01:12
Potwierdzam z całą stanowczością. że IDEA BANK to najgorszy bank.Brak poszanowania klienta, nie kompetencja pracowników.Od 6 m-cy chodzę do banku , bo chcę zerwać lokatę i nic. a o odsetkach to nie ma co marzyć.
Mojra34 / 37.248.157.* / 2016-10-13 21:32
@bbc nie spotkałam się jeszcze, żeby bank odmówił zerwania lokaty. Jaką przyczynę Ci podali?
H Szatkowski / 2016-10-14 09:22
Też jestem ciekaw.
Z odmową oczywiście w tym zakresie się spotykamy, gdy bank nie potrafi nas zidentyfikować, bo np. nie mamy dowodu osobistego lub gdy nie jest to nasza lokata, a nasze pełnomocnictwo nie obejmuje działań na lokatach.
lukki183 / 37.47.196.* / 2016-10-04 13:47
Potwierdzam. Gorszego banku nie ma. Od około 3 miesięcy raz w tygodniu wysyłam prośbę o kontakt, bo bałagan mają między oddziałem a centralą. adnej reakcji. Jestem w trakcie pisania skargi do KNF. To co wyprawiają to szczyt niekompetencji.
O D R A D Z A M IDEA BANK.
Czytam / 5.172.237.* / 2016-10-08 20:27

Potwierdzam. Gorszego banku nie ma. Od około 3 miesięcy raz w tygodniu wysyłam prośbę o kontakt,


Serio wolisz wysyłać przez 3 miesiące prośby o kontakt zamiast wykonać jeden telefon albo po prostu wybrać się do oddziału i temat zamknąć? No zobacz sam jak to brzmi. :D
pp24 / 83.10.108.* / 2016-11-22 17:21
Wybrać się do oddziału, a oddział i tak będzie zamknięty. W dobie bankowości internetowej WYBIERAĆ SIĘ DO ODDZIAŁU ! To świadczy o waszym banku.
szedy / 176.221.122.* / 2016-10-01 10:04
Potwierdzam, omijajcie szerokim łukiem, nie ma mozliwości zamknięcia rachunku, ciągle naliczaja oplaty za prowadzenie, nie daje nic pisemna rezygnacja i uiszczanie zaległych ciągle naliczanych opłat. Jest gorszy od parabanków.
zizi / 77.113.28.* / 2016-09-25 10:52
Strzeżcie się Idea Banku, skupują rzekome wierzytelności z lat 1999 a później dzwonią piszą listy, że należy im się kasa, wpisują do Bankowego Rejestru, a na koniec jeżeli nic nie zdziałają to sprzedają rzekomą wierzytelność firmie get back, a oni stosują stalking i dzwonią od rana do wieczora wmawiając, że jest coś do spłaty sprzed 17 lat! Strzeżcie się......
Janek712 / 78.88.193.* / 2016-09-27 19:52
Tak naprawdę to trudno zgadnąć, czego konkretnie Pan nie poleca. Żadnych szczegółów nie poznałem, więc trudno mi ocenić czy rzeczywiście są podstawy tego negatywnego podejścia.
Serio / 31.0.123.* / 2016-09-25 21:08

Strzeżcie się Idea Banku, skupują rzekome wierzytelności z lat 1999 a później dzwonią piszą listy, że należy im się kasa, wpisują do Bankowego Rejestru, a na koniec jeżeli nic nie zdziałają to sprzedają rzekomą wierzytelność firmie get back, a oni stosują stalking i dzwonią od rana do wieczora wmawiając, że jest coś do spłaty sprzed 17 lat! Strzeżcie się......


Chyba Ci się banki pomyliły. Serio. A tak na przyszłość - jak masz przedawniony dług, to go możesz po prostu nie przyjąć.
KRISS33 / 188.146.2.* / 2016-09-22 17:53
WITAM, DZIWNYM TRAFEM NARZEKAJĄ CI , KTÓRZY NIE SPŁACAJĄ KREDYTU W TERMINIE, BIORĄC KREDYT TRZEBA ZNAĆ PRZEDE WSZYSTKIM SWOJE MOŻLIWOŚCI FINANSOWE, JA TAM JESTEM ZADOWOLONY Z TEGO BANKU I JAK NAJBARDZIEJ POLECAM
Tomasz750521 / 185.113.32.* / 2016-09-26 18:47
mając dziś do wyboru , a wcześniej mając do czynienia z tym bankiem to spłata rat w providencie to zabawa .
Natomiast w ideabanku jest tak .
po pierwsze już w porównaniu z innymi bankami
oczywiście szanującymi się nie ma naganiaczy czyli , doradców pożal się panie boże .
Po drugie proste i czyste zasady i warunki umowy kredytowej i zabezpieczenia .
po trzecie nie stosuje się dla własnej korzyści umów ubezpieczenia które nie zabezpieczają kredytobiorcy co to oznacza
KREDYTOBIORCO !!! Bank ten kiedy ubezpieczy od np utraty zysku to pamiętaj że bank siebie zabezpieczył od utraty dochodu gdzie zaniżył oprocentowanie by cie zwabić do siebie
NIE DAJ SIĘ ROBIĆ W KONIA !!!
Jest niewiele banków którym można zaufać takie jak PKO każdy , BPH , spółdzielcze
NBP , te które resztę uważam za naciągaczy
to są kapitały prywatne nastawione na niepowodzenie kredytobiorcy bo tu nie liczy się dialog i porozumienie w budowaniu polskiej gospodarki tylko pieniądz
jeśli to czytasz a jeszcze się nie podpisałeś na umowie , to kiedy doradca da ci ją do podpisania to po udaj że rozbolał cię brzuszek i idż z tym do ubikacji w przeciwnym razie rozboli cię głowa z powodu pustego portfela .
to nie jest idealny bank to jak wa-bank tylko w drugą stronę.
współczuje tym którzy dali się wciągnąć mnie też to się zdarzyło i mam taką nadzieję że uda się nam razem pokonać przeciwności stworzone przez bank a mianowicie stworzenie stowarzyszenia pomocy ofiarom lichwiarzy czekam na propozycję pod adresem e:mail:polfax@interia.pl
Lukasz2016 / 94.254.137.* / 2016-09-16 11:07
Banda naciagaczy. Warunki niekorzystne, monity karne za byle co, ciezko dowiedziec sie za co tak do konca, chore oplaty, nie korzystajcie z tego g...niech upadnie, ludzie uciekajcie jak najdalej!!!
nie jestem złośliwa / 5.172.239.* / 2016-09-17 17:02

Warunki niekorzystne, monity karne za byle co, ciezko dowiedziec sie za co tak do konca, chore oplaty, nie korzystajcie z tego


To dlaczego podpisałeś umowę na warunkach, które Ci nie odpowiadają? Jak zaczyna się problem ze spłatą, to zawsze zaczyna się mówić o niekorzystnych warunkach. Za co masz monit, masz pewnie napisane w monicie. Nie wydaje mi się, aby ktoś ci odmówił informacji o tym, za co go dostałeś...
jaja367 / 89.78.213.* / 2016-09-17 18:42
to jest opinia a nie dyskusja
sławekc / 78.11.51.* / 2016-09-02 09:29
Z całą odpowiedzialnością odradzam ten bank!!! Moje dyspozycje (pisemne) są ignorowane przez pracowników banku, a doradca bezradnie rozkłada ręce. Załatwienie najprostszej sprawy urasta do rangi problemu, którego nie da się rozwiązać. Horror!!!
monikaewa / 94.254.146.* / 2016-09-22 23:07
Prawda. To samo i u mnie. Pisalam, prosilam odpowiedz negatywna. Jestem zalamana i zostaje tylko udac się do adwokata. Pobieraja pakiet i hipoteke na dom. Czekaja az czlowiek się podknie aby zabrac wszystko. Zlodzieje.
Fryzjerka dociekliwa / 5.172.234.* / 2016-09-08 20:48
Jak mogą być ignorowane dyspozycje pisemne? Co masz konkretnie na myśli? Za mało piszesz, żeby się do tego jakoś odnieść, ale ja bym pewnie składała reklamację, skoro poszła dyspozycja i nie została zrealizowana.
H Szatkowski / 2016-09-09 10:12
Np.tak, że są składane przez osobę nie mającą do ich składania pełnomocnictwa :-)
H Szatkowski / 2016-09-02 10:11
Przecież poza rozkładaniem rąk podaje jakiś powód - jaki ?
justyna błaszczyk / 188.146.136.* / 2016-08-26 23:52
Serdecznie odradzam ten bank. Mąż ma tam kredyt. Po tygodniu opóźnienia przekazali sprawę naszą windykacji. W następnym miesiącu na następny dzień po nieopłaconej racie zaczął się horror... Telefony, sms-y, e-maile, podnoszenie głosu na męża przez pracowników firmy windykacyjnej, straszenie wizytą terenową koszt 300 zł, krd... Zgłosiliśmy sprawę uporczywego nękania bankowi, próbowaliśmy się umówić z bankiem na 10 dni opóźnienia w zapłacie, odpowiedź odmowna: bank nie umawia się na takie "odległe" terminy, proszę uzgadniać z firmą windykacyjną. Dewiza banku: za wszelką cenę, natychmiast odzyskać pieniądze, obojętnie jakimi metodami.
tadek radek / 5.172.236.* / 2016-09-16 10:21
Potwierdzam i dodatkowo koszta z kosmosu.U mnie z 300 zł niedopłaty zrobiło się prawie 850zł .Trzeba zebrać wszystkie takie sytuacje i zawalczyć o swoje prawa .
Asia1954 / 37.47.232.* / 2016-08-24 12:09
Z finansisty nie wyrośnie biznesmen a z windykatora pracownik. Prócz karty kredytowej 5 tys. i konta dla firm nie posiadam innych produktów tego banku.
Śmieszą mnie kary o których Panstwo poniżej piszecie. Kara chłosty byłaby lepsza.
Młoda ekipa, wysokie prowizje za udzielenie kredytu a pewnie małe przygotowanie zawodowe, no bo przecież się zwindykuje.
W moim przypadku załatwianie trwało bardzo długo. W międzyczasie dzisiątki telefonów z propozycja udzielenia kredytu.
W banku konkurencyjnym konto i kartę załatwiłam w 1 dzień.
Patryk_14 / 194.54.18.* / 2016-08-11 13:05
Stanowczo odradzam. Im dalej od tego banku tym lepiej.
Czarex10 / 87.206.22.* / 2016-08-23 03:49
Mam podobne zdanie, to nie jest Bank, tak sie jedynie nazywa, bo to jest paraBANK. Płacę ratę 370 zł miesięcznie. Za brak obrotu na koncie w miesiącu oraz brak płacenia ich kartą, karają mnie w wyskosci 400 zł/miesiąc. Za monity wysyłane za brak obrotu/nie płacenia ich kartą, żądają 200 zł. Z żadną ratą się jeszcze nie spóźniłem. Po kilku miesiącach spłacania jestem im winien coraz więcej, niż coraz mniej... Dodam, że całkowity koszt kredytu, to 50% (wziąłem 20 tys., muszę oddać 30 tys.), więc przecież mało nie biorą, ale zarzynają klienta mimo wszytsko. Doradca/opiekun miał mi pomóc, ale omija mój problem i nie odpisuje..
To chyba jakaś paranoja jest. KNF powinna zrobić coś z ich praktykami, nim będzie za późno...
xxx198 / 193.104.239.* / 2016-09-06 12:48
To aneksuj umowę w kwestii obrotów i załatwione. Trzeba załatwiać swoje sprawy, a nie czekac az ktos to zrobi za Ciebie :(
nie jestem złośliwa / 5.172.239.* / 2016-09-17 17:07

To aneksuj umowę w kwestii obrotów i załatwione. Trzeba załatwiać swoje sprawy, a nie czekac az ktos to zrobi za Ciebie :(


W punkt ujęte. Większość ludzi nie czyta umów, nie zapoznaje się z warunkami, nie zadaje pytań - byle kasa doszła. A jak pojawia się problem, to zaraz jest, że wszyscy go oszukali, naciągnęli i tak w ogóle to pewnie zmienili mu treść już po podpisaniu... Swoich spraw trzeba pilnować. Zwłaszcza finansowych!
xyz przedsiebiorca / 81.190.229.* / 2017-02-07 17:12
Bardzo często się zdarza iż konsultant z którym podpisujemy umowę celowo nie mówi o ciemnych jej stronach. Na początku ehh i ahh jak to super będzie u nas w banku do czasu pierwszego wyciągu z konta. Ktoś może powiedzieć nie czyta umowy to ma jak ma. Ja twierdzę że mało z nas zna się na umowach cywilno-prawnych, więc umowa powinna być przejrzysta i wytlumaczona krok po kroku, łopatologicznie. Ostatnio byłem u prawnika żeby przyjrzeć się jednej umówie. Pan radca prawny stwierdził, że 99% umów w naszym kraju serwowanych przez korporacje godzi w interes konsumenta. Na 100 umów zaaprobowal 2. O czymś to świadczy. Usługi bankowe w Pl są jednymi z najdroższych produktów w całej EU.
grisza197112 / 85.14.87.* / 2016-08-24 21:16
potwierdzam to nie jest bank ,jak wpadniesz w ich sidła to przepadłeś i nawet nie chodzi o czytanie umowy lecz o brak elastyczności i zwykłą pomoc gdy sytuacja cię zmusza do zmian.Ja prosiłem o zamianę kredytu inwestycyjnego na zwykły i otrzymałem odmowe bo lepiej im się opłaca kasować za niedotrzymanie warunków i wlepiać kary.Omijać szerokim łukiem.!!!!!
osinski / 5.172.237.* / 2016-08-11 22:05
Ja sie skusiłem na lokatę z oprocentowaniem 4% właśnie w IdeaBank. Nie mam nic do stracenia zakładając darmowe konto i lokaty jeśli sa opłacalne, więc chętnie z ich ofert skorzystam. Jak dla mnie nie taki diabeł straszny jak go malują.
grzegorz chilinski / 164.127.201.* / 2016-08-30 22:36
diabła zobaczysz później
Czarex10 / 87.206.22.* / 2016-08-28 00:34
No właśnie masz sporo do stracenia, to, co tam zostawiasz na 4%...
exmax / 46.134.84.* / 2016-08-24 21:16
Jeśli bank zakłada ci lokatę online bez możliwości jej edytowania drogą elektroniczną - musisz rozmawiać z konsultantem, by pieniądze wróciły na konto, to coś tu jest nie tak.
Ili. / 198.240.128.* / 2016-08-16 13:41
Jak wyzej. mam konto oszczednosciowe od prawie roku, nie ponosze zadnych oplat za zakladanie/zrywanie lokat, przelewy itp. Jedyny minus: 3-4% no niewielki zysk, ale od duzych zyskow to inne oferty. Ogolnie: polecam i nie mam nic zlego do powiedzienia.
PatryckiA / 89.64.60.* / 2016-08-18 09:39
3-4 % w skali roku na lokacie to i tak jedna z lepszych ofert teraz jeśli o lokaty chodzi. Jak lokata ma rozstrzał kwot od 500zł do 10 tysięcy albo i więcej to przy wyższych wpływach i zysk wyższy. Jak to w życiu bywa - pieniądz rodzi pieniądz ;)
zarabiacnabankach.blogspot.com / 37.190.150.* / 2017-09-29 09:47
Dokładnie, trudno obecnie znaleźć na rynku dużo lepsze lokaty na start (dla nowych klientów): http://zarabiacnabankach.blogspot.com/2017/09/znakomite-lokaty-w-idea-bank-lokaty.html ale też i tzw. bieżące oferty np. http://zarabiacnabankach.blogspot.com/2017/09/idea-bank-lokata-tylko-teraz-275-lub.html
krishu / 82.145.221.* / 2016-08-08 22:56
Dla mnie to nie Idea Bank tylko Idealny Bąk, po którym został smród i niesmak. Miałem konto firmowe, które nie zamknąłem. Po prawie 3 latach otrzymałem wezwanie do zapłaty na kwotę powyżej 2 tys. zł. Niestety pierwsze ! i jedyne wezwanie. Jak się okazało to były koszty prowadzenia konta. Tylko dziwne, że jak się logowałem na konto, to nie było nic na debecie. W zestawieniu nie było żadnych kosztów, jak w normalnym banku (np. mBank), naliczanych z miesiąca na miesiąc. Dla mnie to świadczy o bankach i ich kulturze, a dokładnie złodziejstwie. W końcu mamy czasy w których trzeba być nieufnym i podejrzliwym wobec wszystkich. Wystarczy tylko chcieć, a nie być pazernym. Przykład procedury Raiffeisen Polbanku, który już przy zadłużeniach na kwotę 40-100zł wysyła pierwsze monity, zaś im przedział ten wzrasta monity są wysyłane nawet 2 x w miesiącu.Takie płytkie myślenie, ale efekt taki, że więcej z tym bankiem nie chce mieć do czynienia.
grzegorz chilinski / 164.127.201.* / 2016-08-30 22:39
ja zrezygnowałem z karty a po paru miesiącach dowiedziałem się że jedynie ją zastrzegłem a nie skasowałem więc musiałem za ten okres zaplacic jakbym z karty korzystał
Kasia872 / 217.172.250.* / 2016-08-24 10:23
dziwią mnie ludzie tacy jak Pan...skoro podpisuje się umowę to powinno się być świadomym tego, co w niej jest :) Banki nie zarabiają na oszustwach ale na ludzkiej głupocie, która w dzisiejszych czasach wylewa się wiadrami :D
muzykalna / 2016-08-24 20:22
Ja bym powiedziała, że zarabiają na prowizjach i egzekucji opłat. I tu właśnie kłania się czytanie umowy przed podpisaniem, a nie już po... ;)
jaco103 / 91.193.160.* / 2016-08-05 13:54
Oszukańczy bank.Kredyt na 9000zł na 12mcy z kaucją 3000 po spłacie kredytu.Zadzwoniłem po miesiącu dlaczego nie ma wypłaconej kaucji za całą spłatę.Okazuje się że na koncie firmowym w jednym miesiącu nie było obrotu i nie przysługuje mi zwrot kasy.Monit 200zł że nie obrotu i podnoszą o 1,5% kredyt i żadnych informacji że przez to nie wypłacą kaucji.Sprawa trafi do sądu.Ludzie to najgorszy bank który okrada w biały dzień Getin Bank,Idea Money,GetBack to jedna wielka sitwa.
NNN / 94.254.227.* / 2016-09-05 17:26
Mam identyczny problem, chciałabym sie z Panem skontaktować. Jesli wyraza Pan zgodę prosze odpisać na forum.
Maurytanka / 89.64.60.* / 2016-08-11 20:13
Jak bank daje korzystne warunki to się z nich chce korzystać ;) Ale proste, że bank się zabezpiecza i umieszcza w umowach warunki. Jeśli się idzie wywiązać z umowy to nie maja podstaw do zmian. Jakbyś na koncie miał ten obrót to odzyskałbyś kaucję.
NACIĄGNIĘTY PRZEZ IDEA BANK / 46.112.121.* / 2016-08-12 08:53
SPRÓBUJ WYWIĄZAĆ SIĘ Z UMOWY JEŚLI BANK BEZ ŻADNEJ INFORMACJI SKRACA GODZINY PRACY I CO LIPA
Fryzjerka zapracowana bardzo / 5.172.239.* / 2016-08-21 20:04

SPRÓBUJ WYWIĄZAĆ SIĘ Z UMOWY JEŚLI BANK BEZ ŻADNEJ INFORMACJI SKRACA GODZINY PRACY I CO LIPA


Przecież możesz załatwić większość spraw przez internet, kiedy placówka jest zamknięta. Dla mnie to takie trochę szukanie wymówki. ;)
grisza197112 / 85.14.87.* / 2016-08-24 21:18
przez internet nic nie załatwisz próbowałem wiele razy.....
muzykalna / 2016-08-25 12:25

przez internet nic nie załatwisz próbowałem wiele razy.....


Nie no, aż tak źle nie ma. Mnie się udało to i owo ogarnąć przez net. W razie czego zawsze jest infolinia albo facebook - tam dość szybko odpowiadają.
grzegorz chilinski / 164.127.201.* / 2016-08-30 22:44
girsza podzielam twoją opinie na dzień dzisiejszy załatwiam sprawę z marca i za każdym razem jak dzwonie i piszę słyszę odpowiedz zajme się pana sprawą i kontakt się urywa dostałem namiar na kogoś jak arbiter bankowy i tam zgłoszę sprawę
muzykalna / 2016-09-09 11:49

na dzień dzisiejszy załatwiam sprawę z marca i za każdym razem jak dzwonie i piszę słyszę odpowiedz zajme się pana sprawą i kontakt się urywa


Nie bardzo rozumiem. Od marca nie możesz załatwić sprawy i nie wybrałeś się osobiście do banku skoro nie pomagają maile i telefony? Trochę to mało wiarygodnie brzmi skoro zależy Ci na załatwieniu sprawy. Gdyby mi zależało, to nie czekałabym tyle miesięcy, tylko działała i reklamowała obsługę. Przecież poza telefonem i netem masz jeszcze inne możliwości.
H Szatkowski / 2016-08-05 13:59
Więc z tymi epitetami pod adresem banku należało poczekać do wyroku owego sądu, który chyba bez problemu stwierdzi, czy umowa kredytu uzależnia zwrot kaucji od obrotów na koncie, a jeśli tak- czy ich brak na koncie zaszedł. I tyle.
klient Idea Banku / 37.248.154.* / 2016-07-28 16:16
mam jak najbardziej negatywne opinie o tym banku - który coraz bardziej jawi mi się jako bank skutecznie niszczący przedsiębiorców. Dogie konto firmowe ( 4,99 ) za każdy przelew, wiele utrudnień związanych z otrzymaniem karty do konta.
Odradzam, odradzam odradzam.
Pełna wolna amerykanka w zakresie ciągłego zwiększania opłat, podnoszenia marż kredytów itp. Kontakt z bankiem za pośrednictwem pracowników, "którzy nic nie mogą" ..."bo centrala" i" Łowców kredytobiorców "

Najnowsze wpisy

Kredyty hipoteczne - najlepsza oferta: