Forum Forum finansoweBanki

Idea Bank -wasze opinie

Idea Bank -wasze opinie

Che Ernesto / 2012-08-16 13:18
Ostatnio bardzo zainteresował mnie ten bank ze względu na ofertę jaką nam dają na lokacie... jakie są wasze opinie na temat tego banku? Czy warto się z nim związać? Czy ktoś jest już klientem tego banku?
Wyświetlaj:
Robert676 / 94.254.227.* / 2017-01-27 21:38
Naciagacze. nigdy juz nie skozystam z Ideabanku i nie polece nikomu
P.C / 31.1.137.* / 2017-02-01 22:47
Potwierdzam banda cwaniakow ktora w imie prawa podsuwa umowa ktore narazaja pozyczkobiorce na szerek pulapek gdzie z zgodnie z prawem Ideabank swidomie wyludza od Ciebie pieniadze np przez zmuszanie do oplacania pakietu płynnosciowego z ktorego przez 4 lata nie mozna zrezygnowac / w moim wypadku 400 zł miesiecznie przy racie 800 zł czyli 50 % wiecej / a takze wysylaniu pod byle pretekstem monitu kosztujacego 200 zl Rozmowa w banku faktycznie jest smieszna sprowadzaja sie do stwierdzenia przez pracownika ze nie trzeba bylo podpisywac umowy kredytowej IDEABANK - BANK SWIADOMIE WYLUDZAJACY PIENIADZE
Ralonik / 89.64.54.* / 2017-01-28 21:37
@Robert676 jak ja lubie takie wpisy. Zadnych konkretow.
Antyideabank / 81.190.73.* / 2017-02-11 10:56
Dam Ci parę konkretów: 1) w umowie do konta jest jasno napisane 0,- za obsługę pod warunkiem obrotu miesięcznego 300,-,obrót był na poziomie 5000,-, na pytanie dlaczego są jakieś opłaty usłyszałem: nie wiem proszę Pana 2) rezygnacja z kredytu natychmiastowa, na infolinii Pani mówi że to kosztuje 5% opłaty, a w umowie w paragrafie wyraźnie napisali: bez kosztów 3) poprosiłem o kopię zawarcia umowy, na infolinii Pani mówiła, że to koszt 40,- i czas oczekiwania 2 tygodnie, w oddziale w innym mieście, na drugi dzień za darmo, hmmm każdy pracownik ma swój własny taryfikator 4) szkoda gadać
H Szatkowski / 2017-02-11 14:57
Ad.1. Nie wie, bo nalicza to system. Tajemnica podejrzewam tkwi w definicji owego miesiąca- czy kalendarzowy, czy rozliczeniowy, czy dotyczy transakcji dokonanych czy zaksięgowanych.
747ania / 5.172.234.* / 2017-01-27 11:01
Witam.
Ja też przestrzegam przed tym bankiem. Naliczają sobie opłaty niewiadomo skąd, na reklamację nie odpowiadają w terminie 30dni, wysyłają ciągłe monity 200 zł nie wiadomo za co - w umowie nie ma żadnej informacji o takiej kwocie tylko o podniesieniu marży kredytu. a jak spóżnisz się choć kilka dni ze spłatą raty to masz na karku firmę windykacyjną pomimo wcześniejszych ustaleń z bankiem co do terminu spłaty.
epomoc_ideabank / 2017-01-30 20:38

Naliczają sobie opłaty niewiadomo skąd, na reklamację nie odpowiadają w terminie 30dni, wysyłają ciągłe monity 200 zł nie wiadomo za co - w umowie nie ma żadnej informacji o takiej kwocie tylko o podniesieniu marży kredytu. a jak spóżnisz się choć kilka dni ze spłatą raty to masz na karku firmę windykacyjną pomimo wcześniejszych ustaleń z bankiem co do terminu spłaty.


Szanowna Pani,

przykro nam z powodu wyrażonej przez Panią opinii. Chcielibyśmy pomóc w wyjaśnieniu wątpliwości i rozwiązaniu opisanych problemów. Prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w systemie (imię, nazwisko, numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP, numer umowy kredytowej), z opisem sprawy oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości skontaktujemy się z Panią, aby udzielić pomocy i odpowiednich wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
H Szatkowski / 2017-01-27 12:33
A może jak KAŻDY bank naliczają te opłaty wiadomo skąd - z aktualnej Tabeli Opłat i Prowizji, bo takich rzeczy nie zapisuje się w umowie.
747ania / 31.0.123.* / 2017-02-07 14:20
Tabela opłat i prowizji akurat została przeczytana od deski do deski
H Szatkowski / 2017-02-07 14:34
No więc jeśli pobrana opłata za daną czynność była inna niż aktualna w chwili jej pobierania wykazana w aktualnej wtedy tabeli- prosta reklamacja.
Zwracam uwagę na użyte przeze mnie kilka razy określenie 'aktualna'....
Wojciech360 / 37.248.161.* / 2017-01-26 19:32
Wszystko pięknie tylko na reklamie niestety bez pokrycia w rzeczywistości. Od 3 lat starałem się jako początkujący przedsiębiorca o kredyt/limit aby zapewnić firmie płynność i rozwinąć skrzydła. W tym banku są same zaprzeczenia. W końcu po 3 latach centrala przyznala mi konto z limitem kredytowym jedyne co mialem zrobic to pojechac do oddzialu podpisac umowe na g.11 dnia nastepnego. Szczęśliwy z tego powodu odwołalem kilka zleceń ktore mialem do wykonania tegoz wlasnie dnia. Bedac w oddziale aby juz podpisac stosowne dokumenty okazalo się ze tam nikt nic na ten temat nie wie... moje zazenowanie tym stanem rzeczy siegnelo zenitu. Zostalem po raz chyba 20 potraktowany jak nic przez to cos co reklamuje sie jako bank przyjazny dla mikro przedsiebiorcow. NIE POLECAM.
epomoc_ideabank / 2017-01-29 20:54

Wszystko pięknie tylko na reklamie niestety bez pokrycia w rzeczywistości. Od 3 lat starałem się jako początkujący przedsiębiorca o kredyt/limit aby zapewnić firmie płynność i rozwinąć skrzydła. W tym banku są same zaprzeczenia. W końcu po 3 latach centrala przyznala mi konto z limitem kredytowym jedyne co mialem zrobic to pojechac do oddzialu podpisac umowe na g.11 dnia nastepnego. Szczęśliwy z tego powodu odwołalem kilka zleceń ktore mialem do wykonania tegoz wlasnie dnia. Bedac w oddziale aby juz podpisac stosowne dokumenty okazalo się ze tam nikt nic na ten temat nie wie...


Panie Wojciechu,

jak już pisaliśmy w innym miejscu, przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Chcielibyśmy wyjaśnić opisaną sprawę, dlatego prosimy o przesłanie na epomoc@ideabank.pl wiadomości z danymi umożliwiającymi identyfikację w naszym systemie (imię, nazwisko i numer telefonu podane do bankowości lub PESEL/NIP), opisem problemu oraz dopiskiem „e-Pomoc” w temacie.

Po otrzymaniu wiadomości postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć i udzielić odpowiednich wyjaśnień.

Pozdrawiamy,
e-Pomoc Idea Bank
sebaban / 91.232.47.* / 2017-01-05 17:55
Odradzam!!!!!!!! jak już dadzą to prześwietlą firmę w trakcie spłacania kredytu na własnej skórze się przekonałem wiecznie coś nie tak a spłacam terminowo zdala od tego banku!!!!!!!!!!!!
do sebabana / 37.248.156.* / 2017-01-14 11:50

Odradzam!!!!!!!! jak już dadzą to prześwietlą firmę w trakcie spłacania kredytu na własnej skórze się przekonałem wiecznie coś nie tak a spłacam terminowo zdala od tego banku!!!!!!!!!!!!


Ale co Ci nie pasuje tak naprawdę, to że Ci dali kredyt czy to, że sprawdzili czy jesteś wiarygodny bo nie rozumiem. :D
Pila262 / 87.214.180.* / 2016-12-29 22:54
Gorszego banku niema !! Naprawde jak najdalej od nich !
CogitoErgoSum / 2016-12-30 22:10

Pila262 / 87.214.180.* / 2016-12-29 22:54 + - 1usuń
Gorszego banku niema !! Naprawde jak najdalej od nich !


Etam nie ma. Na dobrą sprawę to w każdym banku trafi się taka opinia, jak człowiek się wkurzy. Co tam się stało? ;)
danielllllllll / 155.133.104.* / 2017-01-01 19:27
uwierzże nie ma gorszego (droższego również)
emaxxx / 83.10.120.* / 2016-12-26 12:40
Kombinatorzy z IDEA BANKU proponują lokatę zimową, jak piszą bez zakładania konta i innych produktów. Przy próbie założenia wyskakuje napis, że lokata jest tylko dla posiadaczy konta indywidualnego. Jak można mieć zaufanie do takiego ,,banku''. Założenie u nich konta to wielkie ryzyku, gdyż ten bank wykorzystuje każdą chwilę nieuwagi klienta.
emerp / 83.9.16.* / 2017-02-05 12:29
Ja mam drugą terminową lokatę.Nie miałem najmniejszego problemu z założeniem jak i zakończeniem lokaty. Innych produktów w tym banku nie posiadam, więc nie mogę się wypowiadać.
Yelonek / 5.172.232.* / 2016-12-27 20:46
@emaxxx a z grudniową nie pomyliłeś? Zimowa jest bez obowiązku posiadania. Jeżeli chodzi o ten kawałek o ryzyku to nie zgodzę się, bo mam konto firmowe i jakoś problemów nie miałem.
Pewu2 / 193.106.246.* / 2016-12-21 10:48
Z całym przekonaniem odradzam ten bank.
19 IX w oddziale na ul. Sukienniczej w Krakowie założyłem konto. Pani obsługująca mnie, poinformowała o możliwości otrzymania karty w oddziale, po czym kiedy zapytałem o szczegóły stwierdziła, że wniosek o kartę już wysłała i dostanę ją pocztą. Sprawdzając w systemie postęp sprawy 29 IX dowiedziałem się, że nie ma żadnego wniosku o kartę. 30 IX byłem w oddziale, gdzie potwierdzono, że żaden wniosek o kartę nie został złożony, oraz że karta zostanie mi wydrukowana. Otrzymałem kartę, niestety przy próbie aktywowania karty okazało się, że nie jestem tego w stanie zrobić przez stronę banku. Ponownie odwiedziłem bank, gdzie obsługujące próbowały coś zrobić z kartą, dzwoniły w tej sprawie niestety pomimo jeszcze jednych kolejnych odwiedzin oddziału karta przez kilka tygodni była nieaktywna, a ja nie miałem możliwości wykonania jakiejkolwiek operacji za pomocą karty.
W międzyczasie pojawił się problem z przelewem który został odrzucony, z przyczyn które cytując z informacji "odrzucono płatność z powodu: Bank beneficjenta nie może przyjąć dyspozycji. Identyfikator KNR Jedno Prosimy o sprawdzenie danych." - nikt w oddziale banku, ani także rozmówcy pani, która obsługiwała nie potrafili wyjaśnić o co chodzi - skoro pracownicy nie rozumieją bankowego żargonu po co wysyłane są takie komunikaty klientom?
Zmarnowałem mnóstwo czasu na kilka wizyt w oddziale, które de facto niczego nie rozwiazały, obsłulgujące bezradnie rozkładały ręce, ewentualnie komentowały, że mogłem sobie przyjść dzień wcześniej i załatwić sprawę. Poza słownymi deklaracjami i jednym telefonem, że niczego się nie dowiedziały nie otrzymałem żadnego innego wspacia ze strony pracowników banku poza straszeniem mnie dyrektorem oddziału oraz pracownikiem ochrony. Kompletne lekceważenie klienta.
"Poziom" prezentowanych "usług" jest moim zdaniem porażająco niski, jeśli w ogóle można o jakimkolwiek poziomie tu mówić, tempo usuwania problemu żenujace, informacja ze strony banku żadna. Do tej pory miałem konta w ok. 10 różnych bankach, i nie spotakłem się z tak marnym poziomem obsługi. Odpowiedź na reklamację poza jednym "przepraszam" nic nie wyjaśniła. Po kilku tygodniach pożegnałem się z bankiem. Zgodnie z umową i regulaminem rozwiązanie umowy następuje po 6 miesiącach bez wpływu na konto - ponieważ nie ma opłat za jego prowadzenia spokojnie czekam do tego momentu.
Szczególnie pozdrowiam panią, która "zakładała" mi konto i wprowadziła w błąd, naraziła na straty finansowe, straty czasu, których nikt mi nie zwóci.
Anna_87 / 2016-12-11 14:26
Nie wiem jak inni, ale ja zawsze załatwiam wszystkie ważniejsze tematy w oddziale. Wtedy mam napisane czarno na białym i pewność czy wszystko dobrze zrozumiałam. Nie odważyłabym się niczego istotnego załatwiać przez infolinię. I nie, nie zgodzę się, że nie warto mieć konta w tym banku. Mam konto firmowe, darmowe, spełnia moje oczekiwania. Naprawdę, nie wszyscy opiniujący muszą być niezadowoleni i nie jest to powód do ataków.
emaxxx / 83.10.120.* / 2016-12-26 12:43
W XXI wieku sprawy z bankiem internetowym załatwiasz w oddziale ??? Przelewy zapewne opłacasz na poczcie. Super bank.
Anna_87 / 2016-12-28 13:45
Mam do niego parę kroków, to dlaczego nie? Przynajmniej mam wszystko dopilnowane. Przelewy robię normalnie, online. ;)
Janusz726 / 195.158.247.* / 2016-11-30 13:23
Wielkim cynizmem jest brak możliwości wyłączenia autoodnawiania lokat osobiście wchodząc na swoje konto internetowe, ale za każdym razem trzeba dzwonić i wyczekiwać kilkanaście a nawet kilkadziesiąt minut na połączenie, żeby lokaty nie odnawiały się automatycznie (zawsze na dużo niższy procent)
Mariusz 2 / 178.235.43.* / 2017-01-19 22:35
Nie rozumiem problemu. Czekam do dnia zakończenia lokaty, zrywam ja i zakładam na nowych warunkach lub przelewam kasę do innego banku.
H Szatkowski / 2017-01-20 09:02
Trzeba o dacie zapadalności każdej lokaty pamiętać. Tu jest problem 'Janusza726', o ile prawdą jest, że nie można on-line edytować lokaty na nieodnawialną. Tego nie wiem.
Pewu2 / 193.106.246.* / 2016-12-21 10:09
Właśnie dlatego zmieniłem bank, w którym zakładam lokaty. Getin czy BGŻ Optima dają lepsze oprocentowanie, a nie ma cyrku z autoodnawianiem. Napisałem im to zresztą ale oni mają to najprawdopodobniej w głębokim poważaniu. Inny sposób poczekać 1 dzień i zerwać nową standardową lokatę ze stratą dla siebie.
niemuzykalny / 83.26.71.* / 2016-12-05 20:28
To cwaniactwo. Liczą na to, że ktoś zapomni, zniecierpliwi się długim oczekiwaniem na infolinię, a może zdarzy się jakiś nieszczęśliwy wypadek. Ostatnio proponują wyższe oprocentowanie dla posiadaczy konta. W tym banku lepiej jednak konta nie mieć, to zbyt ryzykowne. Ich klakier na tym forum proponuje gdzieś, by chodzić do oddziału .... w sprawie edytowania lokaty.
misza 78 / 91.94.11.* / 2016-11-24 18:15
mam to samo zamykam konto od kilku miesiecy! Pan w oddziale powiedział zartując, że zamknięcia są próbne. W oddziale byłem 3 razy! przez infolinie się nic nie dowiem bo konto zamknięte a monity przychodzą!
[...]

### Post edytowany z powodu złamania regulaminu Forum Money.pl ###
Toma780 / 89.191.161.* / 2016-11-26 11:45
to zamknięte czy nie zamknięte w końcu? Jak mogą przychodzić monity skoro konto jest zamknięte? Dla mnie to trochę dziwne.
Czerski / 95.171.212.* / 2016-12-17 17:31
Dla ciebie dziwne! Od stycznia miałem czterokrotnie likwidowaną karte..
Nie dało się?! Zamykanie konta od marca. Nie mam i nie miałem żadnych zaległości w obec banku a znalazłem się w windykacji GetBack S.A.w banku jestem czysty a GetBack. Nie odpuszcza. Nie dam rady muszę wziąć prawnika. ODRADZAM, OMIJAĆ TEN BANK
raf65 / 195.149.64.* / 2017-01-04 15:24
Toz GetBack powiazany jest z ideabankiem, nakrecaja jak widac sobie klientow
Martyna Kowalczyk z Bieszczad / 85.115.35.* / 2016-11-23 20:08
Ja tez nie polecam. Mialam dokladnie takie same przeprawy z tym bankiem. Zero nowoczesnosci. Nie polecam!!!
nie czepiam się ALE / 31.0.125.* / 2016-11-23 20:45
@Marcin czy tam @Martyna nie czepiam się, ale to jest forum z widocznym IP. No chyba, że całe Bieszczady mają jedno łącze, to zwracam honor. ;)
H Szatkowski / 2016-11-24 09:24
No proszę, jak na zamówienie potwierdzenie moich spostrzeżeń wyrażonych w tym wątku m.in. wczoraj rano....
Krzysztof59 / 80.50.233.* / 2016-11-25 11:05
Bank nie dotrzymuje zobowiązań.
Hucznie otworzył lokatę Czarny piątek,która miała trwać do 22.00 a po chwili zamknął ponieważ było zainteresowanie??????
muzykalna / 2016-11-27 22:05
@Krzysztof, zapytaj bank dlaczego zamknął? ;) Może po prostu była to jakaś oferta limitowana i tak szybko zniknęła. Jak to mawiają... okazje łapie się szybko. ;)
H Szatkowski / 2016-11-25 18:38
To nie ma nic wspólnego z moim wpisem.
Marcin W / 85.115.35.* / 2016-11-23 20:05
Nie polecam. Trzymajcie sie z daleka od tego banku. Nie mozna przelewac samodzelnie srodków z lokaty tylko trzeba sie osobisnie fatygowac do banku. Jak w sredniowieczu. Bardzo rozczarowjaca jakosc serwisu. Nie polecam, szkoda na nich czasu.
Marek86714 / 176.221.121.* / 2016-11-19 14:57
miałem z nimi doświadczenie lokatowe bardzo pozytywne, teraz chce tam założyć kartę debetową, WBK mnie łupie zbyt dużo.. z rankingu lokat i rankingu kart wysuwają się na prowadzenie.. opinie zadłużonych mnie nie interesują :))
ideastop / 83.29.37.* / 2016-11-06 12:37
który tak ochoczo odpowiada na problemy, podszywając się np. pod ,,zwykłą fryzjerkę''czy zadowolonego klienta banku : proszę to robić jawnie, jako reprezentant banku. Tak będzie prościej i uczciwiej.
Virland / 46.76.4.* / 2016-11-10 12:04
Złodzieje z IdeaBanku nie są w stanie nawet podjąć uczciwej polemiki w necie..
Oczerniają bank - Bank nie odpowiedział mi na rekalmacje..
muzykalna / 2016-11-10 13:47
@Virland trudno mieć pretensje do ludzi na forum o to, że Ci bank na reklamację nie odpowiedział. No proszę Cię! :D Może sprawdź czy upłynął termin jaki mają na odpowiedź, bo za chwilę okaże się, że nie doczytałeś a dymisz.
H Szatkowski / 2016-11-06 20:41
Skoro masz takie wprawne oko to wskaż również tych w tym wątku, którzy również podszywając się za zwykłych klientów - na zlecenie ów bank... oczerniają.
pp24 / 83.10.108.* / 2016-11-22 17:14
Tak z ciekawości - na czyje zlecenie ten szlachetny bank jest oczerniany ?????
H Szatkowski / 2016-11-23 09:20
Nikt nie twierdzi, że szlachetny. Na czyje, nie wiem- może innego banku, który działa w podobnym segmencie klientów/produktów, a który jest IDENTYCZNIE oczerniany w jednym z kilkunastu 'sąsiednich' wątków bankowych nie tylko na tym forum.

Taka sama zbieżność IP i maniery językowej krytyków występuje po stronie chwalących- co zauważył 'ideastop'.

Po prostu- autentyczność wpisów jest na poziome powiedzmy 40%, reszta chwalących jak i krytykujących nie jest klientami banku, to po prostu spam.
niemuzykalny / 83.26.71.* / 2016-12-05 20:33
Inne banki oczerniają IDEA BANK, podszywając się pod niezadowolonych klientów ??? Teza godna Macierewicza.
H Szatkowski / 2016-12-23 08:26
Nie musisz mnie obrażać. Co do meritum- takie czasy i konkurencja już nie odbywa się tylko na produkty, ale i PR. Inne banki nie muszą się podszywać. Kupuje się takie usługi u firm, którym jest wszystko jedno czy oczerniają partię, proszek do prania, bank czy ubezpieczyciela.
GOŚĆ222 / 213.92.232.* / 2016-11-05 12:24
MAM PYTANIE CZY KOMUŚ TEŻ IDEA BANK WYSTAWIŁ NEGATYWNĄ OPINIĘ NAWET NIE WIEM O CO CHODZI. MAM TAM KREDYT I ŻAŁUJĘ ŻE W OGÓLE KIEDYKOLWIEK ZWRÓCIŁAM SIĘ DO NICH TRAGEDIA. NIEWYKWALIFIKOWANI PRACOWNICY NIE POTRAFIĄCY ODPOWIADAĆ NA NAJPROSTSZE PYTANIA. MAJĄC ZDOLNOŚĆ KREDYTOWĄ NIE PRZYZNAJĄ POTEM PRZYZNAJĄ TO ZNOWU NIE KREDYTU TOTALNA PORAŻKA. KIEDY ZAWALCZYŁAM O SWOJE WYSTAWILI NA MÓJ TEMAT NEGATYWNĄ OPINIĘ I NIE MOGĘ UZYSKAĆ KREDYTU W INNYM BANKU (DODAM ŻE NIE CHODZI O BIKI KRD ITP.)OMIJAĆ SZEROKIM ŁUUUUUUUUUUUUKIEM BO SKOŃCZYCIE NA LEKACH USPAKAJAJĄCYCH. PS ODDZIAŁ W BYDGOSZCZY NAJGORSZY W POLSCE NIE WCHODŹCIE TAM BO NIC NIE ZAŁATWICIE. OSZUŚCI NACIĄGACZE KŁAMCY OSŁY
raf65 / 195.149.64.* / 2017-01-04 15:26
Nie przesadzaj, że nic nie umieja. Mówia, przedstawic sie umieja, ale obsługiwać klienta to już tylko umio, na nasze nieszczescie
klient305 / 178.19.102.* / 2016-11-21 16:08
Popieram w 1000%, idea w Częstochowie

Najnowsze wpisy

Kredyty gotówkowe - najlepsza oferta: