Forum Forum inwestycyjneFundusze

Jaki portfel dla kwoty 20.000 na 1 rok. Proszę o poradę życzliwych Panów i Panie

Jaki portfel dla kwoty 20.000 na 1 rok. Proszę o poradę życzliwych Panów i Panie

27 latka / 87.105.19.* / 2007-07-25 08:50
Interesuje mnie jak najlepsza roczna stopa zwrotu, choć pazerna nie jestem:)
Proszę o poradę jak rozsądnie ulokować pieniązki?? bo jestem laikiem w tej kwesti. Pozdrawiam i liczę na mily odzew.
Wyświetlaj:
cortez / 2007-07-30 22:04 / Bywalec forum
To już lekka przesada. Pazerność, nachalność jak widać to nie tylko cecha inwestorów (niektórych:) ale też doradców. Ręce opadają:(
Garom / 2007-07-27 16:15
Pani Jadziu zaśmieca Pani forum swoimi ofertami a przesyłanie ich na prywatnego maila to już BEZCZELNOŚĆ !!!
sebastian.drutowski / 2007-07-25 15:20 / "Uznany doradca inwestycyjny"
Szanowna koleżanko, moja propozycja w takim przypadku jest ciągle niezmienna. Ponieważ zaczynasz przygodę z funduszami i to w okresie gdy na giełdzie jest bardzo niespokojnie warto było by ten rok wykorzystać na naukę. Czyli konkretnie, jakieś 10-12 tyś lokujesz na początek w miarę bezpiecznych funduszach obligacyjno-pieniężnych, a powiedzmy na 8 tyś. się uczysz. Tzn. uczysz się robić jakiś modelowy portfel, który będzie w przyszłości odpowiadał twoim gustom, skłonności do ryzyka, oczekiwanej stopie zwrotu. Ja np. zaczął bym od takiego:
2.000 Leg Mason Akcji
1.000 UniKorona Akcji
2.000 Lukas Dynamiczny lub Arka Zrównoważony
2.000 Top Funduszy Stabilnych "Skarbca"
Jak już trochę złapiesz trochę "drygu" do funduszy to powiedzmy po minimum pół roku będziesz mogła sobie do takiego porfela dokładać, konwertować, nawet zmieniać proporcje. Wszystkie wymienione fundusze, które oczywiście są tylko przykładem, oprócz Arki i Lukasa są dostępne w mBanku bez prowizji.
Michał Sail / 213.76.49.* / 2007-07-25 22:21