agaam
/ 83.24.100.* / 2015-09-02 11:59
Nie jestem w żadnej konkurencji, jestem klientem tego Banku, bo wzięłam kredyt na zakup komputera, i cholera bardzo żałuje !!!.
Przed chwilą zadzwoniła do mnie jakaś panienka z Alior Banku i poinformowała mnie, że z powodu 1-dniowego opóźnienia wpłaty w wysokości 80 zł, bo powinnam wpłacić ostatnią ratę do 1 września, muszę teraz zapłacić koszty upomnienia wysokości 10 zł, nawet nie wysłali żadnego monitu pocztą, ale i tak za ten dzisiejszych ich telefon będę musiała 10 zł uiścić , jakby do cholery nie mogli wysłać przypomnienia SMSem chociażby... .... UWAŻAM ZE JEST TO ZWYCZAJNE WUŁUDZANIE PIENIEDZY, ten bank chyba jest bankrutem, że ma takie procedury ....
UWAŻAM ,ze w końcu polski rząd powinien wziąć się za banki, które tak działają.
Agnieszka AMZ