Forum Polityka, aktualnościKraj

Medycy zlikwidowali własne miejsca pracy

Medycy zlikwidowali własne miejsca pracy

Money.pl / 2008-03-21 15:12
Komentarze do wiadomości: Medycy zlikwidowali własne miejsca pracy.
Wyświetlaj:
podatnik / 217.11.139.* / 2008-03-26 16:33
Bardzo dobrze sie stało. Sądze ,ze celowo natłukli nadgodzin przez pierwsze 3 miesiące i wykożystali cały limit , poto aby potem szntarzować i się nie udało. Pogratulowąc władzom determinacji. Gdyby zawsze postepowano stanowczo nie byłoby tyle problemów dzisiaj.
Dobrze znam ten mechanizm nadgodzin , jak się pozwoli tow godzinach pracy z chlebkiem , a potem wymusza się nadgodziny dla kasy i to dotyczy nie tylko lekarzy. Nadgodziny należy dkładnie kontrolować , czy faktycznie są uzasadnioe.
Infuzja / 82.139.7.* / 2008-04-20 13:01
Zgadzam się z pańskim komentarzem. Brawo dla władz determinacji ! Teraz mało im 10 tys. za pół roku mało byłoby 15-cie i ... nie byłoby końca.
Jestem pielęgniarką pracującą w tym właśnie szpitalu - moja miesięczna pensja jest równa kwocie jednego dyżuru lekarskiego. To karygodne !!! Pracuję na oddziale nie zabiegowym...wiecie jak wygląda praca na takim oddziale...? Pacjenci lekarza widzą tylko na obchodzie, lekarze nie interesują się swoimi pacjentami, nie znają nawet ich nazwisk, wyników badań. Całe popołudnia i noce przesypiają zamykając się w swoim gabinecie. Kto całą dobę zajmuje się chorym? Pielęgniarka. Wystarczy?
Het / 217.74.68.* / 2008-03-25 07:43
Wreszcie ktoś miał odwagę wywalić nierobów/łapówkarzy pseudolekarzy z roboty.
Z reform SZ niech na początku zrobią tylko jedną: wprowadzą zakaz konkurencji dla lekarzy pracujących w publicznych jednostkach służby zdrowia. Ukróci się znacznie kombinowanie w postaci przyjmowania na zabieg poza kolejnością w szpitalu publicznym przez lekarza, który najpierw przyjmuje pacjenta prywatnie i kasuje za to "legalnie" parę stówek.
a kaczorek ma motorek / 79.184.21.* / 2008-03-23 13:03