Słowo wyjaśnienia (w odniesieniu do niżej zamieszczonej opinii):
1. polisy wraz z innymi dokumentami (druk przelewu) wysyłane są przez MTU SA na adres
korespondencyjny, wskazany przez Klienta – dlatego też, wszelkie zmiany w ww.
zakresie Klient powinien zgłaszać Ubezpieczycielowi na bieżąco,
2. jeśli składka nie została opłacona w terminie, przypomnienie o zaległości kierowane
jest do klienta 2 razy (list polecony, w okresie do 1 miesiąca) – dopiero w
przypadku braku skuteczności ww. pism, sprawa przekazywana jest do Kancelarii Prawnej,
3. jeśli w Waszym odczuciu doszło do zaniedbania ze strony pracowników MTU, proszę
wyślijcie zgłoszenie na adres: SKARGI@MTU.PL (w temacie wiadomości wpiszcie hasło FORUM,
w treście wskażcie nr polisy) - niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości, przez pracowników
Biura Reklamacji, wszczęte zostaną czynności interwencyjne.
Wszystkich obecnych i przyszłych Klientów MTU, chciałabym zapewnić, że wszelkie sygnały o
nieprawidłowościach w obsłudze, są dla nas niezwykle istotne – dzięki nim,
eliminujemy przyczyny Waszego niezadowolenia, nieustannie doskonaląc jakość świadczonych
usług. Tym samym, zapraszam do kontaktu z Biurem Reklamacji MTU (adres SKARGI@MTU.PL).
Pozdrawiam serdecznie, Justyna Szymańska (MTU SA, Grupa Ergo Hestia).
Justyna Szymańska