Forum Forum dla firmDotacje

Niemcy czekają na 740 tys. Polaków. Będą kusić mieszkaniami

Niemcy czekają na 740 tys. Polaków. Będą kusić mieszkaniami

Wyświetlaj:
Natter / 2011-05-02 08:00 / Tysiącznik na forum
Polska to dziwny Kraj ale i dziwna kraina ,wydajemy masę pieniędzy na kształcenie kadry fachowców a bogate Niemcy na tym się dorabiają.Może ich wzorem wprowadzic płatne studia.?
Nana 81 / 213.189.40.* / 2011-05-02 09:53
a nie pomyślałeś, że wykształceni Polacy wyjeżdżają zagranice tylko dlatego, że mimo 5 -6lat studiów nie mogą znaleźć pracy?? Wielu moich znajomych tak skończyło...długo szukali pracy i w końcu wylądowali na wyspach. Ja jestem przykładem tych co zostali, i co z tego mam?? studia inżynierskie i magisterskie skończone w 2006roku, a pracuję jako menadżer restauracji za psie pieniądze - 2500zł bez umowy o prace bo pracodawca nie chce dopłacać. 30 lat na karku i nic tylko pakować się i wypier.... z tego chorego kraju. Na nic mnie tu nie stać.
Budyń / 89.72.232.* / 2011-05-02 12:36
@Nana81

Ja zarabiam dobrze jak na Polskie warunki - prawie 5 tyś. na rękę.
Czyli niemiecką minimalną :D Nie stać mnie na mieszkanie, ledwo odkładam na emeryturę. To na co mnie ew. stać, to luźne życie kawalera przy rodzicach. Natomiast popracowałem z Niemcami - w skrócie, nigdy więcej. Mam dość ich syndromu Herrenvolku. Jeżeli emigrować, to do cywilizacji - Belgia/Dania/Holandia/Norwegia/Szwecja/Szwajcaria/UK.
To że pracy w Polsce jest mało to jedno - ale nasze wykształcenie też jest g... o warte.
Ordinary Man / 83.28.45.* / 2011-05-02 08:28
Od razu polip administracyjny by zmalał, bo by mniej było kandydatów na pier.dzenie w stołki.
tade / 83.2.33.* / 2011-05-02 07:21
A debilki się już cieszą bo fachowcy wyjadą i zostanie posłuszny plebs.
Czy ktoś policzył ile Polskę będzie kosztowała ta emigracja???
A jak Vincent zaciera ręce
będzie kogo okraść jak wrócą z kasą.
arch / 2011-05-02 09:41 / Tysiącznik na forum
Ważne jest jak zarobić na wyjeżdżających Polakach .