Forum Forum inwestycyjnePierwsze kroki

Nowy kurs inwestowania na giełdzie

Nowy kurs inwestowania na giełdzie

prezes87 / 82.204.102.* / 2011-03-06 10:16
W ubiegłym roku 355 osób z 403 zapisanych podwoiło zainwestowaną sumę. Jedna osoba dzięki wiedzy zawartej w tym kursie zarobiła 17,500 zł po zainwestowaniu tylko 1,500 zł na początku roku. Uczymy grać na giełdzie, jednak nie gramy na polskiej giełdzie na którym jedyne co można zarobić to drobne na waciki. Na niemieckim DAX można nawet zarobić więcej inwestując mniej niż na polskim WIG. Od 7 lat z sukcesami inwestuję na giełdzie. Posiadam certyfikat CFA Level 2 i studiuję inwestycje i finanse na Rotterdam School of Management. Kurs jest bezpłatny. Zapraszam!

jakgracnagieldzie.wordpress.com
Wyświetlaj:
pikczer / 188.146.162.* / 2019-08-15 08:08
Hmm… na XTB macie szkolenia, webinary, analitykę, dostęp do dema, wielu rynków i opiekuna. Naprawdę większej ilości materiałów tutaj nie potrzebujecie. Żeby uzyskać to, czego chcecie, musicie zwrócić uwagę na wiele szczegółów, ale przede wszystkim poświęcić się rozwojowi. Tylko takim sposobem możecie rzeczywiście zrealizować cele, bo niestety nie ma szans, żeby te efekty przyszły od razu.
msz_bossa / 2012-03-24 18:23
Nic nie uczy lepiej niż sam rynek. Polecam również lekturę następujących pozycji: Elder- Zawód Inwestor Giełdowy. Murphy- Analiza Techniczna Rynków Finansowych. Plummer- Psychologia Rynków Finansowych. Następnie praktyka. Sukcesów życzę.

Pozdrawiam.
MSZ.
Akumuluj24_pl / 79.185.62.* / 2012-03-23 14:32
W zasadzie to niepotrzebne są nam zadne kursy,skoro można poczytać dobra i fachową literaturę na ten temat. Odsyłam do księgarni giełdowej i pozycji "Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone".
rubenso / 212.96.244.* / 2012-09-18 13:44