Forum Forum dla firmZakładanie firmy

Oprogramowanie do nowej firmy "SAMOZATRUDNIENIE"

Oprogramowanie do nowej firmy "SAMOZATRUDNIENIE"

xaeros / 2009-01-03 09:35
Witam
Juz niedlugo zamierzam otworzyc swoja firme o charakterze uslugowo-handlowym na zasadach "samozatrudnienia".
Nie mam żadnego doświadczenia w rachunkowosci jedynie troche teorii i zwracam się z prosba o polecenie mi programu do prowadzenia takiej firmy.. w internecie znalazlem wiele poteznych narzedzi typu symfonia, insert itd.. ale znalazlem tez calkiem ciekawie wygladajacy program o nazwie... "SAMOZATRUDNIENIE" :) tu podaje link:
http://www.samozatrudnienie.pl/

Niestety nie moge znalezc zadnych opini czy recenzji tego oprogramowania.. czy jest ktos na tym forum kto używa tego programu i jest w stanie mi go polecic? może nie jest potrzebne bym pakowal sie w duze narzedzia typu symfonia skoro przez ok 2-3 lata mojej dzialanosci nie zamierzam jej rozwijac pod wzgledem kadrowym.. tylko czy ten program dziala sprawnie? bo jak czytam opinie o innych programach to jest podobno wiele bledow nawet w takiej symfoni czy insercie...
Wyświetlaj:
mika 123 / 90.156.24.* / 2012-07-18 19:01
Dlatego też obecnie programy stacjonarne instalowane na dysku komputera odchodzą do lamusa, a coraz większą popularnością cieszą się programy do prowadzenia księgowości online. Nie wymagają aktualizacji, dane są przechowywane na bezpiecznych serwerach, tworzone są kopie zapasowe.

Dodatkowo, co niewątpliwie wg mnie świadczy o przewadze nad stacjonarnymi programami, dostęp do danych swojej firmy ma się po spełnieniu tylko jednego warunku: aktywnych łączy internetowych.

Początkującym przedsiębiorcom warto podsunąć ciekawe projekty, np. Program Aktywizacja. Oferuje on roczny, bezpłatny dostęp do jednego ze znanych serwisów online.

Pozdrawiam
ceiwarka / 79.186.153.* / 2012-07-12 19:25