Forum Polityka, aktualnościKraj

Pensje nauczycieli są za wysokie?

Pensje nauczycieli są za wysokie?

Money.pl / 2011-08-29 07:39
Komentarze do wiadomości: Pensje nauczycieli są za wysokie?.
Wyświetlaj:
Alicja Król / 88.199.134.* / 2012-09-04 11:10
ludzie! jakie 4800?! chyba z nagrodami dyrektorskimi i pensjami w szkołach specjalnych! jestem od kilku lat nauczycielką i żaden dyplomowany w mojej pracy nie zarabia więcej niż 2000 na rekę! ja za pół etatu jako kontraktowy mam ok. 900 złotych...
kan..ia / 2012-09-04 15:45
no ale prosze sobie pomyślec, ze nawet jeśli 2 na rękę, to przy ilu godz tygodniowo? 18-20? z każdym weekendem wolnym i z wakacjami 2 miesiecznymi, feriami zimowymi i wszytsklmi pzrewami świątecznymi, naprawdę to jest za mało? nie sądzę!
ewa452 / 83.14.53.* / 2012-10-05 17:42
Tępa pało jakie 18 h. Sprawdzanie prac jako poloniście w liceum zajmuje mi 20 h dodatkowo. Przygotowanie kartkówek, kart pracy, czytanie co 2 lata lektur, szkolne imprezy to nic? Praca w 38 osobowych klasach - to nic? Pracuję 47 h tyg. także licząc ferie i wolne dni świąteczne.Jesteś taka tępa czy tylko udajesz? Nauczyciele w Niemczech i innych krajach na zach. E. pracują w szkołach ponadgimnazjalnych od 13 do 15 h i mają więcej ferii itd.
zadowolona? nauczycielka / 95.49.60.* / 2011-09-27 01:14