Magda Kobusińska Okazje.info.pl
/ 193.227.116.* / 2008-12-13 15:05
Polskie sklepy internetowe operują na rynku we wczesnej fazie rozwoju i to dosyć nietypowym rynku, sami są dopiero na etapie organizowania przedsiębiorstw ze swoich często nadal jeszcze małych firm. Teraz nadchodzi moment przełomowy: niektórzy pozyskają inwestorów i stworzą solidne ogranizacje z mocnymi systemami dystrybucji, silnymi markami, a niektórzy pozostaną na obecnym poziomie ciesząc się z chwilowego wzrostu spowodowanego ogólnym wzrostem Internetu w Polsce. Ci drudzy jeżeli nie znajda niszy - zostaną zmarginalizowani.
Myślę, że największe podmioty o jakich mowa w raporcie już za rok wypadną znacznie lepiej w przeprowadzanym przez Money.pl badaniu. Z własnego doświadczenia, jako porównywarka cen, widzę, że dynamika zmian w tych firmach jest ogromna, a aspiracje właścicieli - odpowiednio wysokie.