Forum Forum inwestycyjneFundusze

poradzcie co robic z dolarami

poradzcie co robic z dolarami

maximus1 / 87.99.17.* / 2006-11-28 10:58
witam,
jestem studentem, mam troche oszczednosci w dolarach wrzuconych na fundusz pioneer obligacji dolarowych plus (usd), fundusz niby idzie wysoko w gore, zarobilem juz na nim prawie 6% od 08 sierpnia 2005, ale i tak strata jest wieksza przez kurs dolara, kiedy zakladalem fundusz dolar byl w okolicach 3,40 teraz 2,90 :( bardzo prosze o porade co robic bo niewiele tych oszczednosci, 660usd a dla mnie kazdy grosz sie liczy. nie wiem co zrobic, czy czekac, czy moze sprzedac jednostki, zamienic na zlotowki i poczekac zeby np. jakies fundusze polskich akcji kupic w dolku, ktore teraz osiagaja wysokie pulapy? prosze poradzcie cos
pozdraiwam
Wyświetlaj:
G**** / 83.23.195.* / 2006-11-30 20:13
"...zarobilem juz na nim prawie 6% od 08 sierpnia 2005", Jak ja bym miał zarabiac w takim tempie to bym nadał klepal biedę, nie ma jak gra akcjami a ryzyko ... :) (coś za coś)
TomaszG / 80.55.157.* / 2006-12-02 21:10
Rada: sprzedaj $ i zainwestuj w fundusz inwestycyjny, jeżeli kasa jest Ci nie potrzebana w przestrzeni kilku miesięcy to w akcyjny. Nie kupuj akcji na giełdzie. Byłem studentem i szkoda stresu. Decyzja należy do Ciebie (tylko do Ciebie).
analityk / 2006-11-29 00:23 / portfel / Bywalec forum
napisz na skrzynkę to Ci podpowiem
analizy@tlen.pl
maximus1 / 87.99.17.* / 2006-11-29 22:55
wielkie dzieki analityk !!

chyba rzeczywiście sprzedaz dolarow i SFI w mbanku bedzie najrozsadniejszym wyborem :)

pozdrawiam
maximus1 / 87.99.17.* / 2006-11-28 21:54
dziekuje wam bardzo za porady i to ze sie zainteresowaliscie :) na razie jeszcze nie wiem co robic, chyba poczekam do swiat i po nowym roku jednak sprzedam te dolary i kupie jednostki w jakims zlotowkowym funduszu akcyjnym, nasza gospodarka, srednie i male firmy chyba beda sie dalej rozkrecac, wiec pewnie na tym zarobie wiecej niz na tych cholernych dolarach
pozdrawiam