Praca dla studenta

Witold01 / 2012-02-16 14:09
Jestem studentem drugiego roku na wydziale Górnictwa Nafty i Gazu na Akademii Górniczo-hutniczej. Chciałbym odciążyć moich rodziców finansowo i zacząć oprócz chodzenia na uczelnie , pracować...czy są może w Krakowie jakieś agencje które pomagają znaleźć pracę dla studentów?!
Wyświetlaj:
AGA T / 87.248.72.* / 2013-08-16 22:10
WITAM WSZYSTKICH ! JA ZE WSZYSTKICH SIL POLECAM PRACE W MARKETINGU WIELOPOZIOMOWYM TAK ZWANYM MLM GDZIE KAZDY MA SZANSE NA ROZNE ROZNISTE PIENIADZE OD MALYCH KIESZONKOWYCH PO WIELKIE FORTUNY . NAJWAZNIEJSZE W TEJ PRACY JEST STWORZENIE SOBIE SWOJEJ STRUKTURY DZIEKI KTOREJ PO PROSTU PIENIAZKI SAME SIE ROBIA . TEN SYSTEM JEST DLA KAZDEGO MLODEGO STARSZEGO STUDENTA I EMERYTA WYSTARCZY CHCIEC.
NAJBARDZIEJ ZNANA FIRMA NA CALYM SWIECIE JEST ORIFLAME GDZIE WLASNIE DZIEKI MLM KAZDY ZNAJDZIE COS DLA SIEBIE . WYSTARCZY KILKA GODZIN NA TYDZIEN ABY ZAROBIC SOBIE FAJNE PIENIAZKI NA WSZELKIE WYDATKI. A DODATKOWO ODNAJDYWAC PASJE W CUDOWNYM POZNAWANIU I POLECANIU KOSMETYKOW . I ODRAZU POWIEM ZE NIE TRZEBA WYKONYWAC WIELKIEJ SPRZEDAZY I BIEGAC Z KATALOGIEM PO WSZELKICH ZNAJOMYCH PROSIC ABY COS KUPILI WYSTARCZY POLECAC SWOJA PRACE INNYM ! JA POLECAM I KORZYSTAM I POMOGE KAZDEM KTO ZECHCE SPROBOWAC DLATEGO ZE MI KIEDYS KTOS POMOGL I DZIS MAM SPOKOJNY BYT CZAS DLA RODZINY I ZADOWOLENIE. INWESTYCJA W PROBE UDA SIE LUB NIE TO JEDYNE 1 ZL WPISOWEGO! POWODZENIA!
Twój specjalny link sponsorski: www.oriflame.pl/recruits/online-registration.jhtml?sponsor=1712813
Bogumił22 / 2012-02-16 14:47
Musisz też się zastanowić czy chcesz pracować w kraju podczas trwania roku akademickiego , czy też może wolisz wyjechać gdzieś na wakacje po za granicę Polski żeby dorobić przez dwa . trzy miesiące...
baron84 / 2012-02-16 14:31 / Bywalec forum