proszę o radę

bary / 83.22.245.* / 2006-07-21 08:36
ponieważ jestem nowicjuszką na forum Money jak również nie znam się na inwestycjach w fundusze inwestycyjne,akcje,a chcę zainwestować pieniądze dla dziecka(ok 40000)które ma dużą wadę wzroku .Proszę o poradę finansową.Który bank ma najkorzystniejsze produkty i jakie to fundusze
Wyświetlaj:
Zadowolona klientka / 81.190.7.* / 2006-08-02 22:20
Również poleciłabym Pani program inwestycyjny podobny do tzw "funduy funduszy", o jakich tu już wspomniano. Osobiście uważam, że najmniejsze koszty przy najwyższych zyskach i minimalnym ryzyku reprezentuje produkt Przyszłość70 firmy Gerling.
W razie pytań proszę pisać- skontaktuję Panią z moim multi-doradcą
kettner / 2006-07-27 19:44
bary nie daj się omotać "doradcom" finansowym i wciągnąć w fundusze funduszy typu Aegon czy Skandia, bo zapłacisz podwójnie za zarządzanie ale o tym oczywiście żaden doradca Ci nie powie. Polecam Ci stronę www.zainwestuj.pl Jest tam system, który jak do tej pory sprawdza się rewelacyjnie. Poczekaj na korektę na giełdzie i wejdź w TFI akcji albo zrównoważony. Ponieważ chcesz inwestować dla dziecka więc inwestycja długoterminowa będzie dla Ciebie najlepsza. Tylko nie wpłacaj całej kwoty jednorazowo! To banalnie proste i nie musisz płacić dodatkowej prowizji doradcom, którzy czekają na Ciebie z otwartymi ramionami. Pozdrawiam
uia / 83.19.66.* / 2006-08-15 21:16
masz racje ja to sprawdzałm 1.95% za zarzadzanie aktyawami w stosunku rocznym jesli j ast to fundusz akcji plus 4% razem prawie 6% mam na mysli w aegon.skandia tes ma duze koszty.pracuje12lat w ubezpieczeniach nie polecam
ula / 83.19.66.* / 2006-08-15 21:31
ubezpleczenie koniecznie oddzielnie ma pan ketner racje .panie analityku mialam oferte sprzedazy tych funduszy prowizie dla agenta ogromne.nie mialam sumienia sprzedawac.
analityk / 2006-08-16 21:16 / portfel / Bywalec forum