Forum Forum inwestycyjneFundusze

Proszę o radę w sprawie INVFIZ

Proszę o radę w sprawie INVFIZ

slawekgo / 2007-07-17 08:14
Witam szanownych forumowiczów. Jestem zielony w sprawach inwestycji na giełdzie. Uzbieraliśmy z żoną kwotę 16 000 zł. Ostatnio zawierzając kampanii reklamowej dotyczącej spółki Investors ulokowałem nasze oszczędności w Certyfikatach Inwestycyjnych tej firmy o nazwie jak w tytule. Zanim zdecydowaliśmy się na ten krok wiele czytałem na temat strategi zarządzania wkładem inwestycyjnym oraz samych zarządających tą firmą, którzy są jednocześnie inwestorami. Od momentu zakupu jestem na małym minusie. Jak oceniacie bezpieczeństwo takiej inwestycji. Czy spadki na giełdzie powinny być powodem do dużej obawy? Czy raczej zaufanie do wiedzy zarządzających powinno uspokoić moje obawy. Nie liczę na krociowe zyski, ale nie chcę też stracić mozolnie zarobionych pieniędzy.
Napiszcie proszę co o tym sądzicie.
Pozdrawiam
Wyświetlaj:
Marian Naiwny / 89.68.183.* / 2013-03-22 15:47
Zrobiliście państwo kolosalny interes życia. To najgorszy fundusz w Polsce. W zarządzie funduszu sami złodzieje. Żaden z członków zarządu nie posiada świadectw udziałowych własnego funduszu!
Na dowód jakości i ich rzetelności podaję:
Dwa lata temu nabyłem świadectwa po 1800 PLN/szt., teraz są już notowane poniżej 1000 PLN/szt. Wyzerują nas jak nic!
Szczęśliwy posiadacz świadectw INVFIZ.
TaS / 2007-07-18 21:56 / Tysiącznik na forum
błędem był zakup jednego fundu to jakbys kupil 100 kuponów w totka ale wszystkie na te same numerki :) oczywiscie nie biore pod uwage roznicy,ze to inwestrycja,a to hazard :)

INVFIZ ja sie zrazilem po ich paru dziwnych operacjach i raczej nie kupie, chyba,ze GOLDA ;)

jak juz wsadzileś to spokojnie czekaj... urosnie :)

i jeszcze jedno na koniec.... znow to pisze... moze troche nie kulturalnie ale zawsze...

NAJPIERW EDUKACJA POTEM INWESTOWANIE :)