Forum Polityka, aktualnościGospodarka

Rząd zgodził się na ratowanie górnictwa akcjami PGNiG, PGE i PZU

Rząd zgodził się na ratowanie górnictwa akcjami PGNiG, PGE i PZU

skomentuj
Wyświetlaj:
ala2211 / 167.187.101.* / 2015-09-09 06:19
Wszystkie decyzje rzadu prowadza do rozbioru kraju bo sa debilne i dzialaja na korzysc obcych ludkow czosnkowych.
vip111 / 178.43.16.* / 2015-09-09 05:35
Najpierw okradli pracowników tych przedsiębiorstw z posiadanych akcji, by następnie rozdać je za darmo do FI Silesia. Wyższa "inżynieria" Księgowa! NORMALNEGO przedsiębiorce wsadzili by za to do p******!
Chore to wszystko!!
dośćwas / 80.50.115.* / 2015-09-09 05:18
a pod tym artykułem nie ma obrońców PO? gdzie się podziali Ci co tak pluja na Dudę, pis i kościół??? smieszni zdrajcy narodu
hidraulik / 31.6.131.* / 2015-09-09 04:11
czym i kim ta babsko jeszcze rządzi ja nie mam żadnego o niej pojęcia, ten teks jest do wzięcia
kezsel207 / 24.212.213.* / 2015-09-09 03:24
Widzę że pani Kopacz chece wkopać Polskę w jeszcze wieksze bagno, niż Buzek, Tusk i inna chołota. Tak trzymać Polacy, a wkróce będziemy wierzyli w we wszystko co nam wpiorą do mózgów. Do tego już nie daleko.
m.e-rkury / 95.108.32.* / 2015-09-09 02:33
Tan rząd ma tylko dwa cele: sprzedać ziemię lasów (nie udało się doprowadzić ich do bankructwa, ale "prowizję" za to pewnie już wzięli ) i zniszczyć dokumentację jego przestępstw. Ten artykuł opisuje dawno zaplanowane operacje wydojenia PGNiG, PZU i PGE.
Wierny / 109.125.19.* / 2015-09-09 02:26
Nie, Kopacz PROSZE CIĘ, nic już nie rób do wyborów!!! Jedź nawet za nasze pieniądze z podatków na miesiąc albo dwa na Seszele, tylko juz nic nie rób!!! Please!
Zegarek Nowaka / 94.42.236.* / 2015-09-09 01:24
Z samej tylko Kompanii Węglowej PO-PSL wyciąga 1000000000 zł rocznie. Od kiedy u władzy jest banda PO-PSL, koszty zarządu wzrosły niemal o 100%!
lont / 94.42.236.* / 2015-09-09 01:26
Bieńkowska na taśmie prawdy: "Ministerstwo Gospodarki generalnie w d***e miało całe górnictwo przez całe siedem lat. Były pieniądze, a oni wiesz pili, lulki palili, swoich ludzi poobstawiali, sam wiesz ile zarabiali i nagle p**********"
wedkarz123 / 83.30.10.* / 2015-09-09 01:09
Wyprowadzają kasę do spółek córek, gdzie już czekają ciepłe posadki - i to znowu za nasze
gosc326 / 87.114.120.* / 2015-09-09 01:07
ludzie z PO próbują sie dobrze ustawic . i tyle w temacie
Zwykły "polus" rżnięty na każdym kroku / 79.173.42.* / 2015-09-08 23:59
Kumpli trzeba chronić, nie wolno likwidować fikcyjnych firm, spółek które potrajają cenę węgla jadącego ze Śląska nad morze. Interesy kraju nie są ważne, najważniejsze są interesy kumpli. Jako naród musimy jeszcze złożyć się na kilka sztuk pendolino, a wtedy za złotówkę, oczywiście jako upadającą firmę kupi PAN XYZ który oczywiście będzie chciał ratować upadającą firmę ... jak się okaże nie da rady, i za dwa lata odda to np. w Niemieckie ręce za kilkanaście milionów euro ... czysty zysk... NO CO???!!!! STARAŁ SIĘ!!!!!
marian 82 / 188.33.184.* / 2015-09-08 23:54
polska została w naszej pamieci. bo praktycznie i teoretycznie mamy bide , cwaniaków , złodziei i nie proszonych gosci. dzieki naszej patryiotycznej solidarnosci.
brygadaS / 5.174.96.* / 2015-09-08 23:34
Maliniak już rok temu, przy okazji kandydowania do Europarlamentu zadeklarował ograniczenie emisji CO2, czyli likwidację kopalń. Po co referendum - przecież on już się określił jako - niesprzyjający Ślązakom. Rolników też wtedy olał - opowiadając się za likwidacja dotacji UE do produkcji rolniczej. Dokumenty są w necie i wszyscy mogą je poczytać.
Obłuda na smyczy PISIS. Poczekajcie jak wypuszczą antonowa - dopiero będzie bal miesiączkowy. I jeszcze ten Szydło. Fajny facet, tylko nigdy się nie uśmiecha w przeciwieństwie do maliniaka, który się haha nawet jak bredzi o głodnych dzieciach. To dopiero nam się ekipa szykuje do rozwalania Polski !
Gość Darek / 94.251.224.* / 2015-09-08 23:32
Ciekawe do łapy jakiego kolesia ta kasiora pójdzie. Już DAJĄ a jeszcze spólki nie ma takie rzeczy tylko w POlsce.
Ppppp / 79.110.198.* / 2015-09-08 23:29
jak czytam ten artykul to zaczynam zastanawiac sie czy PO jest partia myslaca czy sa tam idioci glosowalem na nich ale jesli sie t potwierdzi to sa juz u mnie skresleni pozdrawiam
skomentuj

Najnowsze wpisy