Sony walczy o swój wizerunek
Money.pl
/ 2007-11-20 17:43
66921
/ 213.158.196.* / 2008-12-07 22:22
Swój telewizor Sony kupiłem w marcu 1992. Wtedy wydawał się drogi, ale postawiłem na jakość i nie żałuję tego. Do dziś telewizor działa bez zarzutu pomimo, że jest używany 4-6 godzin dziennie - codziennie. Nie był ani razu w serwisie. Ma jeszcze oryginalną plombę gwarancyjną na obudowie. Mój stary telewizor przez szesnaście lat eksploatacji już swoje pokazał i zbliża się nieuchronnie do swojej technicznej śmierci. Myślę więc o kupnie nowego telewizora. Sony oczywiście!
/ 195.184.83.* / 2008-08-21 21:43
http://www.HRtrendy.pl
Chcesz się więcej dowiedzieć o employer brandingu wejdź tu: https://wmh.agency/employer-branding/
żałosne
/ 193.41.170.* / 2007-12-03 17:50
Jakiś debil nie wysilił się i użył Features, jak leci.
ted 4
/ 87.205.186.* / 2007-11-20 17:43
Sony w pierwszej kolejności powinno postawic na jakość wyrobów ,bo jest kiepska. Serwisy należa do najdroższych, a z fachowościa bywa różnie , moj telewizor był naprawiany trzy razy nieskutecznie,sprzedałem wszystkie produkty i kupilem konkurenta
, Panasonic jest niezawodny nigdy więcej sony.
monika_____
/ 83.23.78.* / 2008-08-28 12:42
Cała opinia o sprzętach zależy od serwisu hehe ;]
ale i tak Panasonic ever!
:*
toojaam
/ 195.8.97.* / 2007-12-17 11:19
Kupilem sobie PS3, po miesiacu zaczela sie zawieszac, wiec zanioslem ja do serwisu.
Pomine szczegoly, ale gorszy serwis trudno sobie wyobrazic.
tasma
/ 83.23.200.* / 2007-12-07 19:33
ja na jakosc sony nie narzekam od wielu jest to moja ulubiona firma i jedyna zaufana mam kino domowe monitor lcd 2 tv lcd aparat cyfrowy radiobudzik dwa tv kineskopwe dvd kamere nigdy nic nie zawiodło a wpwdki moga sie zdarzac najlepszym tylko im zdarza sie to zadko samsung to nic nie warta firma panasonic sporo z nim problemów zwłaszcza z kamerami i dvd