Forum Forum inwestycyjneWydarzenia

Spora zmienność nastrojów na GPW

Spora zmienność nastrojów na GPW

ORZEŁ / .* / 2005-03-12 20:26
Komentarze do wiadomości: Spora zmienność nastrojów na GPW.
Wyświetlaj:
Widerek / .* / 2005-03-13 22:47
Hej ja też jestem nowicjuszem i jakaś lektura przydałaby się do dokształcenia. Jeśli można prosiłbym o maila z materiałami na adres masterwider@interia.pl z góry dzięki Pozdrówki dla wszystkich :)
tommy / .* / 2005-03-13 22:02
haha. dopiero teraz widać ilu nas czyta to forum.Takich uśpionych jak ja troszkę jest. Jak ktos dostanie email od Orzełka to może przesłać dalej, bo inaczej Orzeł zakopie się na dobre.Ja się zgłaszam i chętnie powysyłam innym o ile właścicielowi to nie przeszkadza. stream5@o2.pl
Giant do Guru / .* / 2005-03-13 21:34
Guru,dzięki za polecenie strony brebrokers, moim zdaniem super przedstawione jeżeli chodzi o AT.Polecam również wszystkim greenhornem, takim jak ja.
Jacek Socha / .* / 2005-03-13 21:11
i ja tez moge prosic te materialy panie orzelkuj.socha@gpw.pl
hajdi / .* / 2005-03-13 21:10
O matko ale orzel masz powodzenie
Kuba / .* / 2005-03-13 20:10
Cześć OrleJeśli możesz przesłać mi wymienione pozycje to z góry dziękiswiakuba@poczta.onet.pl
Giant to Eagle / .* / 2005-03-13 17:33
Hello Eagle from Underground!Ostatnie "wzrosty ", pozbawiły mnie kilku 0 (czytaj zer) w związku z powyższym it's high time szto by niemnożka pałucziłsia.Orzełku, spróbuj proszę wysłać mi materiały, które podałeś, na e-maila:r.kozlowski@greiner.plJeśli nie przejdą podam Ci adres gdzie w miarę możliwości wysłałbyś mi płytkę.Niech coming week do nam Wszystkim co najmniej +10%, Howgh!Spasiba in advance,Giant
Mario / .* / 2005-03-13 15:36
Orzełku dopisuję swój mail.mariuszsuchanecki@interia.plJes zcze raz pozdrawiam
Mario / .* / 2005-03-13 15:33