Forum Polityka, aktualnościKraj

Wiceprezes PKP dla money.pl: W tym roku Intercity będzie miało 5 mln pasażerów więcej

Wiceprezes PKP dla money.pl: W tym roku Intercity będzie miało 5 mln pasażerów więcej

Wyświetlaj:
A615 / 37.47.6.* / 2015-09-21 17:21
Niestety Pendolino jeżdzi tylko do Gdyni, a gdzie reszta Wybrzeża? Jak mam się przesiadać z Pendolino do innego pociągu, żeby np. dojechać do Słupska to wolę jechać trochę dłużej ale za to bez przesiadki.Problem polega chyba na tym, że wyremontowana została trasa kolejowa tylko do Trójmiasta, dalej już nie i dlatego taki pociąg nie byłby tam prawidłowo wykorzystany. Dlatego klientów korzystających z Pendolino jest mniej niż mogłoby być. A miało być tak cudownie...
kzyn / 37.190.178.* / 2015-09-21 16:38
Ile będziecie kompletni ignoranci bredzić o skasowaniu tanich połączeń? Na kolejnych trasach Pendolino skasowano następującą ilość tanich połączeń: Warszawa-Gdańsk: 0 (zero), Warszawa-Wrocław: 0 (zero), Warszawa-Katowice: 0 (zero), Warszawa-Kraków: 1 (jeden) pociąg InterRegio, w zamian dodano jeden TLK. Na dodatek niektóre z połączeń TLK są zastępującymi pociągami InterCity (cena TLK, a nowe wagony).

To jest jakaś zaplanowana pisowska propaganda? Jest 1000 innych słusznych zarzutów dla rządu PO, ale nie to, że zakup Pendolino nie był słuszny i nie jest to sukces. Faktom nie zaprzeczycie.
PEACE143 / 83.22.145.* / 2015-09-22 00:11
No właśnie z Warszawy i do Warszawy nie zlikwidowano ale w Polsce jest jeszcze sporo miast,,ignorancie,,
Sfrustrowany / 81.190.238.* / 2015-09-21 19:35
Dlaczego TLK Warszawa -Wrocław jedzie przez Łódź prawie 7h, a nie może przejechac przez protezę koniecpolską jak jeździł jeszcze w 2009/2010 roku ? Może dlatego ,że zagroziłby oszałamiającej prędkości pendolino oraz bardziej opłacałoby się zapłącić 80 zł mniej i stacić tylko około 30 min życia...
Reletynib / 81.190.238.* / 2015-09-21 19:37
Podobnie TLK Lublin - Wrocław, zamiast przez Częstochowę nadrabia drogę przez Katowice.....
vester / 195.242.139.* / 2015-09-21 16:42
zanim się otworzy buzię, to warto wiedzieć co się chce powiedzieć!
proszę zajrzeć najpierw w rozkłady jazdy pkp i nie opowiadać bajek.....bajki się skończyły.....
kzyn / 37.190.178.* / 2015-09-21 17:06
Bezczelnie kłamiesz. Połączeń całorocznych/weekendowych/sezonowych TLK jest DOKŁADNIE TYLE SAMO, i jak dodałem wyżej, na trasie Kraków-Warszawa dodano jedną parę TLK zamiast zlikwidowanego InterRegio.

Na dodatek Pendolina BARDZO CZĘSTO są tańsze od pociągów TLK! Kraków-Warszawa TLK kosztuje 60 zł przed odjazdem, Pendolina po 19 albo w weekendy są po 49 zł.
vester / 195.242.139.* / 2015-09-21 16:38
Nie mam wyboru - jeżdżę pendolino (inne zlikwidowane) i muszę przyznać , że komfortu to ja w nich nie widzę: ciasnota, mało miejsca na bagaż, brak sieci wi-fi,prędkość też nie poraża (ekspres jedzie 3 min dłużej!) - czym tu się zachwycać???? wyrzucone w błoto pieniądze - albo wzięte pieniądze......
drutkolczasty / 193.107.198.* / 2015-09-21 20:57
pokaż choć JEDEN bilet na wahadło to ci uwierzę...
lery / 31.61.140.* / 2015-09-21 16:28
Panie Ciżkowicz, a czemu nie wspomni Pan o likwidacji połączeń TLK, Interregio i skazywanie nas pasażerów na Pendolino. Gdyby przyjąć rozumowanie PKP, to gdyby zlikwidować kolej, to samoloty wypełnione byłyby w 90%.
ryhsy / 79.184.27.* / 2015-09-21 16:15
Bo inaczej nie można jechać to muszę jechać Pi....lino. Nikt mnie nie przekona, że to najbardziej optymalna wersja pociągu dla polaków
bastek722 / 87.101.66.* / 2015-09-21 15:25
Strasznie tanie te połączenia,PKP Intercity z Gliwic do Krakowa bilet kosztuje 37zł od osoby, pociąg jedzie 3h: autobusem z Katowic do Krakowa 14 zł i 1,5 godziny podróż, tylko trzeba dojechać do Katowic. Te Intercit takie tanie na krótkich trasach nie jest
Karol1040 / 194.126.238.* / 2015-09-21 15:05
Powinni posadzić tych z PKP i radu za skup pendolino od tych łapówkarzy z alstomu. Mam nadzieje ze po wyborach pójdą siedzieć !!!!!
Hioob / 83.26.247.* / 2015-09-21 14:54
Jeszcze dwa miesiące. Pis przejmie ster. Wrócą stare, dobre parowozy.
Jak przystało na skansen.
deres / 195.116.222.* / 2015-09-21 14:44
coż, jak ni ema innych połączęń niż Pendolino, to nic dziwnego, że jest obłożenie. Ale o ile wzrosło wykorzystanie Polskiego Busa czy samolotów, to już Pan Prezes milczy... a ja nie mam innegoi wyjścia i musze korzystać z tych perdziolino bo nie mam innego wyboru :( i płące po 300 zł za każdą podróż :(
ja869 / 46.171.85.* / 2015-09-21 14:36
a, do tego trzeba doliczyć pensje prezesa, v-ce ( ile razy tego nie wiem ilu ich jest) i całego zarządu spółki
pseudoekspert / 83.21.69.* / 2015-09-21 14:33
mamy do czynienia ze sztucznym kreowaniem frekwencji w EIP poprzez likwidację połączeń TLK i wporwadzenie w to miejsce EIP
pawel s / 83.230.0.* / 2015-09-21 14:31
zlikwidowali interegio, regioexpres więc co zostaje autobus?
tojatoja / 89.69.140.* / 2015-09-21 14:30
Dobrze liczę ? Polskie pociagi sa mnie jwięcej o połowe tańsze w zakupie / o serwisie nie mówiąc
eerreess / 77.114.101.* / 2015-09-21 14:45
Doczytaj co jest w cenie pendolino i na jak długo... :) Poza tym polskie pociągi (oby były świetne) są nowe, niesprawdzone w dłuższej eksploatacji więc trudno się wypowiadać co do ich faktycznych kosztów użytkowania. Kolejną sprawą jest, że w momencie składania zamówienia na pendolino w Polsce miała powstać kolei dużo szybsza i wtedy pendo by mogło wykorzystywać pełnię możliwości. Że się rząd wycofał z tematu trudno IC obwiniać.
demon505 / 89.69.215.* / 2015-09-21 14:28
zobaczcie jaki skład jeździ z Wrocławia do Gdyni To jest dopiero wygoda i też jadą 160 km /h

Najnowsze wpisy