Forum Forum finansoweKarty

za wysoka kwota sćiągnięta na terminalu -pomyłka sprzedawcy

za wysoka kwota sćiągnięta na terminalu -pomyłka sprzedawcy

wystraszona / 188.146.27.* / 2011-02-10 10:43
Witam serdecznie jestem ekspedientką w sklepie odzieżowym, wczoraj przez przypadek wbiłam błędną kwotę na terminalu kasując towar, zamiast 369 wbiłam 969 . Po wydrukowaniu potwierdzenia zauważyłam to i natychmiast zrobiłam uznanie na kwotę 969, po czym znów sciągnęłam 369 zł klience z konta. w sumie coś takiego robiłąm pierwszy raz. poprosiłam panią ,żeby kontrolowała konto i w razie jakiś niejasności dała mi znać czy dostała zwrot pieniążków, po 2 godzinach klientka do mnie zadzwoniła i powiedziała że pobralam jej 369 i 969 ..a zwrotu nie ma. Dzwonilam do centrum polcardu Pan poinformowal mnie ze pieniazki mogą byc zaksięgowane po upływie kilku dni , nie byl w stanie powiedziec dokladnie ilu. Moze państwo się orientujecie jak długo trwa mniej więcej zwrot pieniążków na konto? co zrobić jeżeli klientce odechce się czekanie na przelew i przyjdzie do mnie z pretensjami , nie mam tyle pieniążków żeby jej oddać . Gdybym wiedziała że to może długo trwać oddałabym jej gotówkę z kasy . :(
Wyświetlaj:
joa7777777 / 83.238.122.* / 2017-12-10 12:49
w dniu 26 11.2017 w sklepie reserved bonarka kraków kupiłam rzeczy za 311,95 zł. na koncie zobaczyłam,że pobrano mi 3111,95 zł mijają 2 tygodnie zwrotu pieniędzy nie ma . odsetki mi liczą na koncie.W sklepie poinformowali mnie, że pieniądze miały być do 5 dni zwrócone.I co mam robić dalej
Aga719 / 89.67.84.* / 2012-06-28 09:42
Mam podobny problem, ale to mnie ściągnięto wyższą kwotę z rachunku. Po wyjściu ze sklepu spojrzałam na paragon i kwota zgadzała się, jednak już nie spojrzałam na paragon z terminalu. Nie mogę znaleźć teraz tych paragonów. Czy mam szansę na zwrot kwoty, którą mi niesłusznie pobrano?
www.terminale-platnicze.org / 213.77.101.* / 2011-02-17 13:55
klientka ma te srodki w pozycji srodki zablokowane, blokada powinna zejsc do 7 dni (zalezy od banku)
margo222 / 193.109.225.* / 2011-02-11 20:53
Rozliczenie takich transakcji tzn. zwrotów trwa ok. 7 dni, jeśli środki nie wrócą na konto klientki, to powinna ona złożyć reklamacje w swoim banku.
flipeRRR / 89.174.122.* / 2011-03-03 14:12
dokładnie, trwa to do 7 dni, jednak źle zrobiłaś, bo było klientce zwrócić tylko różnicę (969-369), miałaby mniejszą kwotę zablokowaną.
skoro klient płaci karta, to też musi brać pod uwagę, ze takie błędy się zdarzają, wiec nic gotówka nie oddawaj, tylko w razie czego jeszcze raz przeproś i poproś o cierpliwość. skoro zrobiłaś uznanie, to już tego nie wycofasz, wiec nie ma podstaw oddawać klientce gotówki, pamiętaj o tym!

Najnowsze wpisy

Karta kredytowa - najlepsza oferta: