Forum Forum prawneGospodarcze

Spóżniona reklamacja a pomyłka sprzedawcy

Spóżniona reklamacja a pomyłka sprzedawcy

magnolia00 / 2009-12-29 14:30
Witam serdecznie!
Bardzo prosiłabym o jakąś poradę w mojej sprawie bo kompletnie nie wiem co zrobić.
7 grudnia kupiłam w Open Media drogą elektroniczną sprzęt (a dokładniej lokówkę). Kurier dostarczył towar jakieś dwa dni od daty zakupu. Miał być to prezent gwiazdkowy, a ponieważ przesyłka nie nosiła śladów zniszczenia czy otwarcia, a ponad to na paczce były wszystkie dane dotyczące zakupu czyli że jest to, co zamawiałam od razu paczkę przekazałam osobie która zadeklarowała się mi ją podarować w święta (sama miałam sobie wybrać i zamówić prezent).
Niestety, ale już po wigilii kiedy odpakowałam paczkę okazało się że zamiast lokówki znajduję się w niej inny produkt - prostownica.
Nie powiem że wściekłam się trochę gdyż pierwszy raz zdarzyła się taka pomyłka a zakupy przez internet robię już bardzo długo.

Chciałabym się teraz poradzić jak moge wymienić towar niezgodny z tym który zamówiłam pierwotnie, bo przeciez okres 10 dni który obowiązuje na zwroty już minął. Pluję sobie w nos że wcześniej tego nie sprawdziłąm ale ten jeden jedyny raz nie chciałam psuć sobie niespodzianki.
Dodam jeszcze że numer infolini który widnieje na dokumencie który mi przysłano wraz z towarem jest błędny, natomiast sam sklep nie odbiera telefonu od 2 dni.
Wartość mojej lokówki w tym sklepie wynosiła 134 zł natomiast wartość prostownicy jest znacznie wyższa ok 200 zł w tym sklepie. W media markcie sięga nawet kwoty 260 zł.

Nie chcę się bawić w ponowne jej sprzedawanie bo w końcu to pracownik który pakował paczki sie pomylił a nie ja i w dodatku naraził mnie na koszta.

Bardzo proszę o radę co mogę w tej sytuacji zrobić i czy w ogóle da się coś jeszcze zrobić..

Najnowsze wpisy