zakup oprogramowania przed startem działalności
enika
/ 62.21.71.* / 2006-11-22 15:55
Witam
Rozpoczyanm działalność 2.01.2007 natomiast już w grudniu chcialabym zakupic niezbędne oprogramowanie i sprzęt biurowy.
Czy mogę to wrzucić w koszty firmy i odpisac sobie podatek za te zakupy w styczniu?
Będę się rozliczać na księgę przychodów ...
Nie kupuj oprogramowania i srodków trwałych w XII bo to Ci sie po prostu nie opłaci,Kup w styczniu dlatego,zr będa obowiązywały nowe przepisy które pozwolą małym firmom zakup powyzszyuch wrzucić od razu w koszty a nie amortyzować.
Proponuję zakup w grudniu a po 2.01.07 wniesienie do dzialalności gospodarczej. Nie możesz odliczyć
VAT ale środki trwale i oprogramowanie możesz amortyzować zgodnie z ustawa o p.d.o.f..