kolarz77
/ 79.190.4.* / 2008-09-12 19:03
Ileż tu pada niedorzeczności.Jestem agentem i moją dewizą jest "prawdomówność aż do bólu"!!! Wystarczy prześledzić historię tego typu firm ,jak D.. mam na myśli wcześniejszą współpracę z różnymi OFE!!!Jeśli ktoś mówi,że częste zmiany /co 2 lata/ są dobre dla klientów, szczególnie małych OFE,w których opłata za zarządzanie jest wyższa, niż w wielkich!!!??? to gratuluję takich doradców, kroków,zmian!!!
Jedną -tylko i wylącznie- dam radę niezorientowanym w tym trudnym temacie!!!unikajcie tych OFE, które korzystają z sieci zewnętrznych! Reprezentant jakiegokolwiek OFE często jest agentem towarz. ubezpieczającego na życie. O wiele więcej ma do stracenia!!! niż zwykły reprezentant firmy pośredniczącej, nazywający się często doradcą emerytalnym. Dlatego też działa bardziej rozważnie , uczciwiej. Za wiele ma do stracenia. Umowa do ofe jest tak naprawdę aktem jednorazowym!!natomiast posiadanie klientów ubezp. na życie ,często z elem. oszczędnościowym /tzw. III filar/, wymaga etycznego działania ,bo z tymi klientami związani jesteśmy na długie lata!!! I każda wpadka na kłamstwie!niedopowiedzeniach!przemilczeniach pewnych inform. spowoduje,że jesteśmy spaleni i tracimy klientów,którzy generować mogą nam dochody przez kilkadziesiąt lat!!
Nie ma najlepszego ofe!!! Jest to zmienne ,złudne. Ale są te , z którymi warto!!! Bo nie mamy innego wyjścia. Tak jak skazani jesteśmy na banki. Wybieramy z różnych powodów: tańsza obsługa r-ku, niższe opłaty za przelewy,lepiej rozwinięte usługi informatyczne itp. A OFE różnią się m.in. kosztami!!!! I to są fakty zapisane w ustawie i statutach. Jest jeszcze temat stażu!!!! niektóre ofe dają przywilej niższych opłat uzależniony od niego, a wiele NIE!!! bez względu na staż klienci starzy są traktowani tak jak nowoprzychodzący! Klienci tracą przywileje niższych opłat namówieni do zmiany!!! A CZY TO NIE JEST KOSZT???? Są również ofe, które przepisanym klientom z innych,szczególnie małych ofe, dają przywilej niższych opłat za zarządzanie, itd.
Serwis, zajęcie się sprawdzeniem składek itp. argumeny służą tylko do wzbudzenia zaufania wśród klientów, bowiem nie ma ŻADNYCH logicznie i matematcznie uzasadnionych argumentów. Kto przepisałby się do in. ofe, gdyby mu powiedziano, że niestey ale stracicie państwo przywilej w postaci niższych opłat wynikający z kilkuletniego stażu w poprzednim ofe!!!!???
Dlatego obiecuje się.... cuda w obsłudze!
Do czasu, a może do upływu 2 lat, aby zaproponować kolejną korzystną zamianę dla klienta!!!Przecież to tylko z myślą o jego dobru tak się Dzieje!!!!Ha,ha....chciałoby się zaśmiać.
Smutne to...