Krzych
/ 2009-07-02 22:34
/
Płoteczka na forum
spojrzałem
Docelowo Ford chce zredukować liczbę swoich kluczowych dostawców do 750. To spora redukcja, zważywszy, że pod koniec roku 2004 było ich 3 300 .
Kooperanci ostatnio dodani do kluczowej sieci (od sierpnia ub.r.): BorgWarner Inc., Bruhl, Diamond Electric Manufacturing, Denso Corp., Emcon Technologies, Faurecia, Federal Express, Nemak, Kolbenschmidt Pierburg AG, Piston Automotive, Rieter Holding AG, Saturn Electronics & Engineering, Team Detroit, Trelleborg AB, Uniworld Group, Zubi Advertising.
8 mld USD wsparcia dla Forda i Nissana
Dla Forda zadysponowano z programu 5,9 mld USD. Nissan ma dostać - 1,6 mld, a Tesla otrzyma 465 mln USD.
Program Departamentu Energii ma ożywić produkcję oszczędnych samochodów w USA i docelowo zmniejszyć emisję CO2
Ford chce sprzedać Volvo – ostatnią europejską markę
Ford stracił „tylko” 1,8 mld dolarów
ok. jest pięknie:)