Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

11bit studios miało 1,97 mln zł zysku netto, 2,93 mln zł zysku EBIT w II kw. 2019 r.

1
Podziel się:

11bit studios odnotowało  1,97 mln zł jednostkowego zysku netto w II kw. 2019 r. wobec 25,9 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

11bit studios miało 1,97 mln zł zysku netto, 2,93 mln zł zysku EBIT w II kw. 2019 r.

Zysk operacyjny wyniósł 2,93 mln zł wobec 30,98 mln zł zysku rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 16,56 mln zł w II kw. 2019 r. wobec 43,48 mln zł rok wcześniej.

W I-II kw. 2019 r. spółka miała 6,41 mln zł jednostkowego zysku netto w porównaniu z 24,92 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 30,74 mln zł w porównaniu z 45,73 mln zł rok wcześniej.

"Bardzo dobra sprzedaż "Frostpunka", "Moonlightera" i "This War of Mine" w I półroczu 2019 roku, uzupełniana przez przychody ze sprzedaży pozostałych gier z portfela sprawiły, że w tym okresie 11 bit studios S.A. zanotowało 30 738 966 zł przychodów ze sprzedaży. Koszty operacyjne w I półroczu 2019 roku sięgnęły 22 213 016 zł. Były o 38,8% większe niż w analogicznym okresie 2018 roku. Główną pozycją kosztów operacyjnych spółki w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku były usługi obce. Wyniosły 11 948 337 zł czyli były o 72,39% większe niż rok wcześniej. Absolutnie dominującą częścią usług obcych tantiemy należne producentowi "Moonlightera" z tytułu bardzo dobrej sprzedaży gry w tym okresie. Istotną pozycją kosztów operacyjnych 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku były też wynagrodzenia (6 185 241 zł), która to pozycja uwzględnia również niegotówkowe rezerwy (4,1 mln zł) tworzone na poczet kosztów Programu Motywacyjnego na lata 2017-2019 roku. Spółka rozpoczęła tworzenie wspomnianej rezerwy począwszy
od II kwartału 2018 roku. Zauważalną, daleko większą niż rok wcześniej składową kosztów operacyjnych spółki była też amortyzacja. W I półroczu 2019 roku wyniosła 3 038 143 zł wobec 1 388 989 zł przed rokiem. Zmiana wynikała z objęciem (począwszy od II kwartału 2018 roku) amortyzacją wydatków poniesionych na stworzenie "Frostpunka" i "Moonlightera" - czytamy w raporcie.

"Wyższe koszty operacyjne w zestawieniu z nieco niższymi niż rok wcześniej przychodami ze sprzedaży sprawiły, że zysk operacyjny 11 bit studios S.A. w I półroczu 2019 roku sięgnął 8 679 891 zł wobec 30 182 797 zł w I półroczu 2018 roku wcześniej. Na poziomie netto 11 bit studios S.A. w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku zarobiło 6 413 255 zł wobec 24 916 340 zł w I półroczu 2019 roku" - czytamy także.

11bit Studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w grudniu 2015 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
CDR
5 lata temu
Bida panie, bida...