Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ATM miał 4,64 mln zł zysku netto, 16,3 mln zł EBITDA w I kw. 2020 r.

0
Podziel się:

ATM odnotował 4,64 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2020 r. wobec 0,81 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

ATM miał 4,64 mln zł zysku netto, 16,3 mln zł EBITDA w I kw. 2020 r.

Zysk operacyjny wyniósł 10,37 mln zł wobec 5,14 mln zł zysku rok wcześniej.

"Zysk EBITDA wyniósł w I kw. 16,3 mln zł (+24% r/r) - tym samym poprawione zostało rekordowe osiągnięcie z czwartego kwartału 2019 roku (+1% kw/kw)" - czytamy w raporcie.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 40,33 mln zł w I kw. 2020 r. wobec 35,68 mln zł rok wcześniej.

"Emitent nie może wykluczyć negatywnego wpływu skutków COVID-19 na swoją działalność w przyszłości, w tym w szczególności w zakresie realizacji planów inwestycyjnych, sytuacji płynnościowej oraz wyników finansowych. Emitent zwraca jednak uwagę na fakt, że ok. 98% jego przychodów pochodzi z usług abonamentowych, w tym przede wszystkim usług gromadzenia, przetwarzania oraz przesyłania danych, co w kontekście charakteru ograniczeń, jakie w działalności niemal wszystkich podmiotów gospodarczych wywołuje pandemia COVID-19 oraz ich rosnącego zapotrzebowania na wyżej wymienione usługi, stanowi naturalny czynnik mitygujący ryzyko dla emitenta. Na dzień publikacji niniejszego raportu emitent nie planuje korzystania z aktualnie dostępnych pakietów pomocowych wynikających z tzw. tarczy antykryzysowej" - czytamy dalej.

Pierwszy kwartał 2020 roku był kolejnym okresem, w którym spółka wypracowała dynamiczny wzrost przychodów ze sprzedaży usług centrów danych. Całkowite przychody wygenerowane przez ten segment wzrosły w ujęciu rok-do-roku o ponad 25%, przy tradycyjnie ponad 95-procentowym udziale sprzedaży abonamentowej, podano także.

ATM S.A. świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Od 2004 r. spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)