Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Atrium sprzedało Metropol Group 5 nieruchomości handlowych o pow. ok. 45 tys. m2

0
Podziel się:

Atrium European Real Estate sprzedało Metropol Group pięć nieruchomości handlowych o łącznej powierzchni ok. 45 tys. m2, podał doradca sprzedającego Avison Young.

Atrium sprzedało Metropol Group 5 nieruchomości handlowych o pow. ok. 45 tys. m2

"W pierwszej połowie roku zamknięto kilka transakcji w sektorze handlowym, oczywiście, większość z nich sfinalizowano w pierwszym kwartale. Jednakże odnotowaliśmy również kilka transakcji już w trakcie trwania pandemii. Były to głównie obiekty typu convenience, wolnostojące sklepy spożywcze, dodatkowo znaczna część tych obiektów miała potencjał przebudowy lub rozbudowy. Zainteresowanie inwestorów projektami tego typu dostrzegamy już od dłuższego czasu. Pięć nieruchomości sprzedanych przez Atrium to właśnie takie obiekty, dobrze spozycjonowane na lokalnych rynkach, z bardzo dobrym tenant-mixem, odnotowujące znakomite wyniki. Dzięki temu, pozostały odporne na ostatnie zawirowania rynkowe, o czym świadczy fakt, że liczba odwiedzających powróciła do przeciętnego poziomu z początku roku w ciągu około dwóch tygodni od otwarcia centrów handlowych. Transakcja ta pokazuje, że inwestorzy są dalej zainteresowani nieruchomościami handlowymi, pod warunkiem, że te spełniają pewne kryteria" - skomentował senior consultant
w Avison Young Piotr Łopusiński, cytowany w komunikacie.

Sprzedane portfolio składa się z następujących nieruchomości typu convenience: wolnostojącego Media Markt w Gdyni, Atrium Olkusz, Atrium Świętochłowice, Atrium Siemianowice i Atrium Gama w Radomiu. Pośród najemców znajdują się marki: Bricomarche, OBI, Carrefour, Biedronka, RTV Euro AGD, CCC, Rossmann, Media Expert czy Pepco, podano w materiale.

Atrium przy sprzedaży doradzały firmy Avison Young, JLL i Dentons. Z kolei kupujący korzystał z usług prawnych Greenberg Traurig, podano także.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)