Notowania

technologie
04.12.2019 17:28

BoomBit odnotował 3,66 mln zł przychodów w listopadzie

Warszawa, 04.12.2019 (ISBnews) - BoomBit osiągnął w listopadzie przychody w wysokości 3,66 mln zł, co oznacza wzrost o 8% m/m, podała spółka. Gry w modelu GaaS wygenerowały przychody na poziomie 2,9 mln zł, natomiast pozostałe gry (non GaaS) osiągnęły 0,76 mln zł przychodów. W listopadzie br. zadebiutowały dwie nowe gry BoomBit: "Archery Club" (debiut 21 listopada) oraz "Idle Monster Factory" (debiut 7 listopada). W listopadzie nastąpił także soft launch gry "Cooking Festival" oraz debiut na platformie Nintendo Switch gry "Tiny Gladiators".

Podziel się
Dodaj komentarz

"21 listopada br. miał miejsce globalny launch naszej długo oczekiwanej gry - 'Archery Club'. Dane dotyczące monetyzacji i konwersji pokazują, że gra ma znacznie większy potencjał niż Darts Club. Świadczą o tym wyniki - od debiutu gra zanotowała ponad milion pobrań i znalazła się w rankingach Top10 gier w ponad 50 krajach. W dniu debiutu 'Archery Club' otrzymała także globalny featuring w Google Play i App Store" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

"Przychody 'Archery Club' w dziesięciu dniach listopada osiągnęły wartość ok. połowy przychodów wygenerowanych przez 'Darts Club' w całym miesiącu, co oznacza że już teraz 'Archery Club' jest jedną z naszych najważniejszych gier w portfolio" - dodał.

Wydatki na user acquisition w listopadzie wyniosły 1 mln zł (wzrost o ok. 49% m/m), podano również.

"Cały czas intensywnie pracujemy nad strategią user acquisition, na którą wpływają KPI gier oraz bieżące warunki rynkowe. Naszym celem jest maksymalizacja stopy zwrotu z inwestycji oraz sam zwrot w jak najkrótszym czasie. W listopadzie nasze wydatki marketingowe były już wyższe niż w październiku, a związane to było m.in. z nakładami związanymi z debiutem 'Archery Club'" - powiedział wiceprezes Hannibal Soares, również cytowany w komunikacie.

Portfolio najważniejszych gier GaaS BoomBit uszeregowane pod względem wielkości przychodów w listopadzie 2019 wygląda następująco:

- "Darts Club",

- "Tanks A Lot!",

- "Archery Club",

- "Monster Idle Factory",

- "Idle Coffee Corp", podano również.

Powyższe gry odpowiadały za ok. 94% przychodów z gier w segmencie GaaS w tym okresie, podsumowano.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Tagi: technologie, media, telekomunikacja, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
05-12-2019

EwaMinisterswo ???????? JAKIE ninistetstwo!!!!wylegarnia AFER !!!!!@

Rozwiń komentarze (1)