Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Brand24 liczy, że dzięki dokapitalizaniu wróci do wzrostu bazy klientów

0
Podziel się:

Warszawa, 03.04.2020 (ISBnews/ ISBtech.pl) - Brand24 oczekuje, że środki z emisji akcji pozwolą w okresie do dwóch kwartałów powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów, poinformował ISBtech prezes Michał Sadowski.

Brand24 liczy, że dzięki dokapitalizaniu wróci do wzrostu bazy klientów

"Potrzebę pozyskania finansowania sygnalizowaliśmy m.in. w raporcie okresowym, ma to związek, oczywiście, z konsekwencjami blokady Facebooka, która jest już na szczęście historią, ale pozostawiła po sobie lukę finansową. Dzięki środkom z emisji akcji powrócimy do aktywności marketingowej, co pozwoli nam w szybki sposób zwiększyć ruch i w konsekwencji - sprzedaż, co z kolei w ciągu kilku kwartałów zapewni nam powrót do dynamiki wzrostu liczby klientów i przychodów, do jakich wszyscy byliśmy przyzwyczajeni" - powiedział ISBtech Sadowski.

"Taki scenariusz jest zarówno dla nas, jak i dla naszych akcjonariuszy, opcją preferowaną. Dlatego też zdecydowaliśmy się na podwyższenie kapitału - pozyskane środki w ciągu kwartału-dwóch pozwolą nam powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów" - dodał prezes.

Larq TFI, Venture INC, Rockbridge oraz Solution Partners zawarli porozumienie akcjonariuszy Brand24 - umowę inwestycyjną polegającą na zapewnieniu spółce finansowania poprzez udzielenie spółce pożyczki w wysokości 600 tys. zł i dokapitalizowanie spółki poprzez podwyższenie kapitału zakładowego w ramach emisji 130 tys. akcji serii J.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Sebastian Gawłowski

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)