Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Brand24 liczy, że dzięki dokapitalizaniu wróci do wzrostu bazy klientów

0
Podziel się

Warszawa, 03.04.2020 (ISBnews/ ISBtech.pl) - Brand24 oczekuje, że środki z emisji akcji pozwolą w okresie do dwóch kwartałów powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów, poinformował ISBtech prezes Michał Sadowski.

Brand24 liczy, że dzięki dokapitalizaniu wróci do wzrostu bazy klientów
bErgoMNx

"Potrzebę pozyskania finansowania sygnalizowaliśmy m.in. w raporcie okresowym, ma to związek, oczywiście, z konsekwencjami blokady Facebooka, która jest już na szczęście historią, ale pozostawiła po sobie lukę finansową. Dzięki środkom z emisji akcji powrócimy do aktywności marketingowej, co pozwoli nam w szybki sposób zwiększyć ruch i w konsekwencji - sprzedaż, co z kolei w ciągu kilku kwartałów zapewni nam powrót do dynamiki wzrostu liczby klientów i przychodów, do jakich wszyscy byliśmy przyzwyczajeni" - powiedział ISBtech Sadowski.

"Taki scenariusz jest zarówno dla nas, jak i dla naszych akcjonariuszy, opcją preferowaną. Dlatego też zdecydowaliśmy się na podwyższenie kapitału - pozyskane środki w ciągu kwartału-dwóch pozwolą nam powrócić na ścieżkę wzrostu liczby klientów" - dodał prezes.

Larq TFI, Venture INC, Rockbridge oraz Solution Partners zawarli porozumienie akcjonariuszy Brand24 - umowę inwestycyjną polegającą na zapewnieniu spółce finansowania poprzez udzielenie spółce pożyczki w wysokości 600 tys. zł i dokapitalizowanie spółki poprzez podwyższenie kapitału zakładowego w ramach emisji 130 tys. akcji serii J.

bErgoMNz

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

Sebastian Gawłowski

bErgoMOa
media
telekomunikacja
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)