Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Carbon Studio chce przenieść się na rynek główny GPW w 2021 r.

0
Podziel się:

Carbon Studio planuje przeniesienie notowań na główny parkiet GPW w Warszawie w 2021 r., podała spółka.

Carbon Studio chce przenieść się na rynek główny GPW w 2021 r.
(wp.pl)

"Szykujemy się do zmiany rynku notowań akcji z NewConnect na rynek regulowany. Chcemy jeszcze mocniej zwiększyć transparentność spółki w oczach inwestorów. Liczymy, że nasza obecność na GPW wpłynie na wzrost płynności akcji studia i jego kapitalizację" - powiedział członek zarządu Carbon Studio Aleksander Caban, cytowany w komunikacie.

Studio wypracowało ponad 1,27 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w I półroczu br. To wynik przeszło 50% wyższy od analogicznego okresu ubiegłego roku. Od stycznia do czerwca br. zysk netto osiągnął poziom 0,46 mln zł, z czego prawie 0,28 mln zł spółka wypracowała w II kwartale br., wskazano również.

"Pierwsze półrocze zamknęliśmy solidnymi wynikami. Przychód netto ze sprzedaży produktów od stycznia do czerwca wyniósł 1,27 mln zł. Ten wynik oznacza 52% wzrost w porównaniu do analogicznego okresu minionego roku. Od stycznia wypracowaliśmy 0,46 mln zł zysku netto. W II kwartale wprowadziliśmy do sprzedaży grę z marki 'The Wizards'. Liczymy, że jej sprzedaż będzie widoczna w bieżącym i kolejnych kwartałach. Widząc pierwsze reakcje graczy, jesteśmy dobrej myśli" - powiedział prezes Carbon Studio Błażej Szaflik.

W ostatnich miesiącach Carbon Studio wzmocniło swoje portfolio produkcyjne, wprowadzając w czerwcu do sprzedaży jedną z części marki "The Wizards", pod nazwą "Dark Times". Aktualnie studio koncentruje się na dokończeniu produkcji z Uniwersum Warhammer: "Age of Sigmar". W lipcu spółka zależna Carbon Studio - Iron VR - rozpoczęła pierwsze kroki do nawiązania współpracy z producentem i wydawcą gier, firmą Movie Games. Podpisany list intencyjny prowadzi do przeniesienia gier Movie Games do wirtualnej rzeczywistości, przypomniano.

Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR). Spółka jest notowana na NewConnect od grudnia 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)