Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Drago Entertainment chce pozyskać blisko 1,6 mln zł z kampanii crowdfundingowej

0
Podziel się:

Warszawa, 02.10.2019 (ISBnews) - Drago Entertainment - producent gier koncentrujący się na tworzeniu symulatorów - zapowiada przeprowadzenie w połowie października kampanii crowdfundingowej. Spółka chce pozyskać blisko 1,6 mln zł na sfinansowanie modelu, w którym docelowo ma funkcjonować, podała spółka. 

Drago Entertainment chce pozyskać blisko 1,6 mln zł z kampanii crowdfundingowej

"Chodzi o produkcję własnych tytułów - dopracowanie i wydanie pięciu symulatorów, z których część została już zapowiedziana oraz dokończenie dużej gry typu FPS/survival. Część środków zostanie przeznaczona także na rozwój zespołu deweloperskiego" - czytamy w komunikacie.

"Zdecydowaliśmy się na kampanię crowdfundingową z dwóch powodów. Chcemy pokazać jak największej liczbie odbiorców naszą bieżącą działalność i projekty, nad którymi aktualnie pracujemy. Zależy nam na zbudowaniu jeszcze przed premierą licznej społeczności graczy wokół naszych produkcji. Nadrzędnym celem kampanii jest oczywiście pozyskanie środków na sfinansowanie modelu, w którym chcemy działać, czyli produkcję własnych tytułów" - powiedziała prezes Joanna Tynor, cytowana w komunikacie.

Większość środków przeznaczy na rozwój własnych produkcji, które w 100% będą stanowić własność studia. Chodzi o dopracowanie i wydanie pięciu symulatorów. Zapowiedzi trzech z nich: "Gas Station Simulator", "Food Truck Simulator" oraz "Airport Contraband" - są już dostępne w sklepie Steam. Spółka chce także dokończyć i wydać grę typu FPS/survival w klimacie post-apokaliptycznym. Tytuł zostanie zapowiedziany w IV kw. 2019.

"Minimalna kwota poszukiwanego finansowania to 0,8 mln zł, co pozwoli na częściową realizację naszych celów. Przy osiągnięciu kwoty minimum sfinansujemy nowy model funkcjonowania spółki oraz będziemy chcieli zainwestować środki w rozwój naszego zespołu deweloperskiego. Jeśli osiągniemy próg 1,2 mln zł, zwiększymy liczbę portów produkowanych tytułów, rozbudujemy własny dział testowania oraz weźmiemy udział w targach krajowych i zagranicznych, przez co zwiększymy rozpoznawalności marki Drago" - dodała Tynor.

Drago Entertainment powstało w 1998 roku w Krakowie. W 2018 roku do zespołu dołączyli Aleksy Uchański, Maciej Miąsik, Jakub Trzebiński i Mateusz Wcześniak. Wtedy też firma podjęła decyzję o przyjęciu nowej strategii i skoncentrowaniu się na produkcji własnych gier.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)