e-Kiosk: Sprzedaż e-wydań gazet wzrosła o 40% m/m, e-booków - 41% m/m w marcu

e-Kiosk, do którego należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnął 40-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w marcu (wobec lutego br.) oraz 41-proc. wzrost sprzedaży e-booków.

Obraz
Źródło zdjęć: © Flickr

"Tak duże wzrosty to efekt epidemii. Większość z nas z oczywistych względów pozostaje w domach, a to sprzyja zainteresowaniu zakupami zdalnymi. Widzimy dynamiczny wzrost przychodów oraz liczby odwiedzających nasze serwisy internetowe. Także wydawcy z dużo większą intensywnością wprowadzają swoje tytuły do naszej dystrybucji" - powiedział prezes e-Kiosku Łukasz Piela, cytowany w komunikacie.

Epidemia koronawirusa i związane z nią obostrzenia wprowadzone na terenie całego kraju spowodowały zmiany zwyczajów konsumenckich. e-Kiosk dynamicznie reaguje na zwiększone zainteresowanie ze strony klientów, m. in. inwestując w dodatkowe narzędzia technologiczne oraz dostosowując działania marketingowe i sprzedażowe. W ramach należącej do spółki agencji eContentLAB promuje produkty oparte na rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości, które mogą stać się skutecznym narzędziem sprzedażowym dla przedsiębiorców, podkreślono.

"Zmieniające się nawyki konsumentów stwarzają nowe szanse. Poza prasą cyfrową i audiobookami mamy także rozwiązania technologiczne, które mogą pomóc przedsiębiorcom. W ramach agencji eContentLAB oferujemy aplikacje w rozszerzonej rzeczywistości, dzięki którym klienci mogą zobaczyć produkty w skali jeden do jednego, nie wychodząc z domu. Uważam, że epidemia może być dobrym czasem na rozważenie uruchomienia w firmie kanału sprzedaży opartego na tej technologii" - dodał Piela.

e-Kiosk jest największym dystrybutorem e-prasy w Polsce, który skupia w jednym miejscu zarówno katalog e-prasy, ebooków, jak i audiobooków. Celem spółki jest udostępnienie pełnej oferty publikacji, periodyków i książek w wersji cyfrowej. E-Kiosk rozwija też dystrybucję oprogramowania i świadczy usługi e-commerce dla wydawnictw. Do spółki należą brandy: eKiosk.pl, eGazety.pl, Nexto.pl, ComPress oraz eContentLAB.pl. Większościowym akcjonariuszem spółki jest Gremi Media.

Wybrane dla Ciebie
Kredyty frankowe. Kolejne ważne orzeczenie TSUE
Kredyty frankowe. Kolejne ważne orzeczenie TSUE
Dostawy gazu. Polska stoi przed wielką szansą. Ekspert: oto warunek
Dostawy gazu. Polska stoi przed wielką szansą. Ekspert: oto warunek
Zakup auta na starych zasadach. Trzeba się spieszyć. Oto ile można zyskać
Zakup auta na starych zasadach. Trzeba się spieszyć. Oto ile można zyskać
Nawet 1800 zł miesięcznie. Ruszają wypłaty na konta policjantów
Nawet 1800 zł miesięcznie. Ruszają wypłaty na konta policjantów
PKP Cargo rośnie o prawie 11 proc. W tle kontrowersyjny ruch z akcjami
PKP Cargo rośnie o prawie 11 proc. W tle kontrowersyjny ruch z akcjami
Chce pójść na układ z prezydentem. Chodzi o podwyżkę podatku
Chce pójść na układ z prezydentem. Chodzi o podwyżkę podatku
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Wyciek ropy w Niemczech. Wojewoda zachodniopomorski komentuje
Kontrowersyjny ruch byłego szefa PKP Cargo. Chodzi o akcje spółki. "Znam przepisy"
Kontrowersyjny ruch byłego szefa PKP Cargo. Chodzi o akcje spółki. "Znam przepisy"
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Jest we władzach PKP Cargo sprzedał wszystkie akcje. Potem je odkupił. KNF reaguje
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Strategiczna inwestycja nad Bałtykiem. Mieszkańcy się buntują
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Ceny prądu w 2026 r. Jest deklaracja ministra
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób
Gazprom nie chce zapłacić gigantycznej kary. Polska znalazła sposób