Gaming Factory miał 0,19 mln zł zysku netto, 0,35 mln zł zysku EBIT w II kw.

Gaming Factory odnotował 0,19 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2020 r. wobec 0,9 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Obraz

Zysk operacyjny wyniósł 0,35 mln zł wobec 0,24 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 0,49 mln zł w II kw. 2020 r. wobec 0,02 mln zł rok wcześniej.

W I-II kw. 2020 r. spółka miała 0,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 1,89 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1,08 mln zł w porównaniu z 0,38 mln zł rok wcześniej.

"Wypracowane przez Grupę Gaming Factory wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami. W okresie od stycznia do czerwca br. widać wyraźny wzrost przychodów netto ze sprzedaży produktów i usług, które w tym czasie wyniosły prawie 1,1 mln zł, wobec niespełna 0,4 mln zł w 2019 roku. Cieszy nas także osiągnięty przez Grupę zysk netto z działalności operacyjnej na poziomie 0,54 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku zanotowaliśmy 0,15 mln zł straty. Systematycznie zwiększamy przychody ze sprzedaży gier, a najważniejsze premiery tytułów własnych dopiero przed nami" - powiedział prezes zarządu Gaming Factory Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-II kw. 2020 r. wyniósł 0,16 mln zł wobec 1,91 mln zł zysku rok wcześniej.

W IV kw. br. Gaming Factory planuje premiery kilku gier: Lost Viking: Kingdom of Woman, FoodTruck Arena, Chains of Fury, Gallic Wars - Battle Simulator, Ironsmith Medieval Simulator, Castle Flipper, Gunslingers and Zombies. Strategia Gaming Factory zakłada wydanie w ciągu trzech lat 30 gier własnych dedykowanych na PC oraz prowadzenie działalności wydawniczej dla innych studiów, podano także.

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń spółki jest poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20 produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. Spółka notowana jest na rynku głównym GPW od lipca 2020 r.

Wybrane dla Ciebie
Milionowe długi posłów. Oto rekordziści
Milionowe długi posłów. Oto rekordziści
Brytyjczycy i Niemcy razem kupią nową artylerię. Pierwszy taki system na świecie
Brytyjczycy i Niemcy razem kupią nową artylerię. Pierwszy taki system na świecie
Specjalna emerytura dla roczników 1949-1969. Prezent od ZUS
Specjalna emerytura dla roczników 1949-1969. Prezent od ZUS
Nowy obowiązek dla właścicieli psów i kotów. Oto ile będzie kosztować
Nowy obowiązek dla właścicieli psów i kotów. Oto ile będzie kosztować
Sytuacja materialna Polaków. Oto jak zmieniła się w 2025 roku
Sytuacja materialna Polaków. Oto jak zmieniła się w 2025 roku
Sankcje nie złamały oligarchów. Władza wciąż w rękach Putina
Sankcje nie złamały oligarchów. Władza wciąż w rękach Putina
To był rok RPP i spadającej inflacji. Ale nie wszyscy kredytobiorcy odczuli to po równo
To był rok RPP i spadającej inflacji. Ale nie wszyscy kredytobiorcy odczuli to po równo
W Niemczech napisali o Polakach. "Baśń zaczyna pękać"
W Niemczech napisali o Polakach. "Baśń zaczyna pękać"
Ceny noclegów eksplodowały. Góry hitem sezonu
Ceny noclegów eksplodowały. Góry hitem sezonu
Banki w Polsce kończą rok rekordowego zysku. Wzrost o kilkanaście procent
Banki w Polsce kończą rok rekordowego zysku. Wzrost o kilkanaście procent
Rekord polskich emerytów w Norwegii. Potężny wzrost w 10 lat
Rekord polskich emerytów w Norwegii. Potężny wzrost w 10 lat
Zmiany w programie "Mój Prąd". W planach dotacje dla właścicieli fotowoltaiki
Zmiany w programie "Mój Prąd". W planach dotacje dla właścicieli fotowoltaiki