Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Incuvo rozpoczęło zapisy na akcje dla dużych inwestorów, crowdfunding od 23 VI

0
Podziel się:

Incuvo rozpoczęło zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy dla dużych inwestorów, które potrwają do 22 czerwca, a od 23 czerwca rozpocznie się druga transza otwarta dla wszystkich na platformie CrowdConnect.pl, podała spółka.

Incuvo rozpoczęło zapisy na akcje dla dużych inwestorów, crowdfunding od 23 VI
(Flickr)

Incuvo chce pozyskać od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. 2,1 mln zł przeznaczy na aktualnie tworzoną produkcję tytułu "Green Hell" w wersji VR. Pozostała część kwoty posłuży do rozbudowy i wzmocnienia teamu produkcyjnego. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału spółka planuje debiutu na rynku NewConnect, podano w komunikacie.

"Rozpoczęliśmy pierwszą rundę emisji, która dedykowana jest kluczowym inwestorom. Ta transza potrwa do 22 czerwca. Najpóźniej w dniu jej zakończenia, na platformie CrowdConnect.pl zostaną zamieszczone szczegóły dotyczące zapisów, co umożliwi każdemu potencjalnemu inwestorowi spokojne zapoznanie się z informacjami o spółce i parametrach emisji. 23 czerwca rozpoczniemy kolejną transzę, otwartą dla wszystkich" - zapowiedział prezes Andrzej Wychowaniec, cytowany w komunikacie.

Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Wartość globalnego rynku VR (wirtualna rzeczywistość), AR (rozszerzona rzeczywistość) i MR (mieszana rzeczywistość) określana jest na ok. 11 mld USD. Szacuje się, że rynek VR, w dużej mierze dzięki sektorowi gamingowemu, w najbliższych latach będzie systematycznie rósł o ok. 13% r/r.

"VR to bardzo perspektywiczny rynek. Konkurencja na nim jest jeszcze stosunkowo niska, a zapotrzebowanie na gry w wirtualnej rzeczywistości coraz większe. To dla nas duża szansa na rozwój, chcemy być beneficjentem tego rynku" - dodał prezes.

Incuvo istnieje od 2012 roku. Początkowo spółka koncentrowała się na produkcji gier na urządzenia mobilne. Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Większościowym akcjonariuszem spółki jest estoński fundusz Blite Fund.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)