Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

InPost ma umowę z Auchan o współpracy przy dostawach do Lodówkomatów i D2D

10
Podziel się:

InPost podpisał umowę z siecią sklepów Auchan na dostawę Lodówkomatów oraz usługę dostaw door-to-door (D2D), podała spółka.

InPost ma umowę z Auchan o współpracy przy dostawach do Lodówkomatów i D2D

Funkcjonalności maszyn InPost pozwalają na bezpieczne przechowanie i odbiór żywności, napojów oraz mrożonek zamówionych przez Internet w Auchan Direct. Od 14 kwietnia Lodówkomat - działający przez całą dobę, siedem dni w tygodniu - jest dostępny w Piasecznie dla klientów e-sklepu Auchan. Kolejne maszyny pojawią się wkrótce przy następnych dwóch placówkach sieci - Auchan Łomianki oraz Auchan Warszawa Jubilerska, podano

"Od dłuższego czasu byliśmy technicznie w pełni gotowi na wprowadzenie na rynek Lodówkomatów - pilotażowe programy prowadziliśmy już od 2018 roku - jednak część spożywcza rynku e-commerce w Polsce nie była odpowiednio rozwinięta. Nadejście pandemii koronawirusa dynamicznie zmieniło nawyki konsumenckie, a sklepy musiały szybko dostosować się do nowej rzeczywistości, w której wszyscy obecnie funkcjonujemy. Choć dynamika wzrostu tego segmentu jest wysoka, to nadal potrzeba większej skali - dlatego bardzo zachęcamy naszych partnerów do inwestowania w sprzedaż online. W kontekście pandemii odbieranie artykułów spożywczych w Lodówkomatach, czy w dostawie pod drzwi oraz produktów niespożywczych w Paczkomatach jest doskonałą opcją dla konsumentów - widzimy to po ogromnym zapotrzebowaniu na nasze usługi. W tym trudnym okresie zakupy w Internecie - zwłaszcza z szybkim, bezkontaktowym odbiorem w Paczkomacie - stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych" - powiedział prezes InPost Rafał
Brzoska, cytowany w komunikacie.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(10)
Nick
4 lata temu
będą mieli z tym trochę roboty, ale ludzie na pewno będą zadowoleni ;)
Axl329
4 lata temu
Wszyscy o lodówkomatach, a mnie bardziej D2D cieszy w tej sytuacji:)
Antman345
4 lata temu
Nie wiedziałem, że program pilotażowy rozpoczęli już w 2018, chyba słabo nagłośnione to było. Ale fakt, że w obecnym czasie rozwiązanie zyskuje na aktualności i przydatności. Miejmy nadzieję, że się utrzyma na powierzchni.
Sylwia
4 lata temu
mam nadzieję, że inpost już zawsze będzie wprowadzał takie fajne udogodnienia
Jaga
4 lata temu
pewnie sama skorzystam, czekam tylko, aż pojawi się w moim mieście