"Od jutra rozpoczynamy sprzedaż naszych produktów. Chcemy zapewnić 9 mln dorosłych palaczy alternatywę dla tradycyjnych papierosów. Wchdzimy z dwoma wariantami zawartości nikotyny, z 6 aromatami" - powiedział Gaweł podczas konferencji prasowej.
Dodał, że firma zainwestowała w Polsce nie tylko w zespoły sprzedażowe, ale otworzy też swoje centrum usług finansowych obsługujące kraje EMEA.
"Jesteśmy obecni na 16 rynkach, a Polska będzie naszym 17. krajem, w którym szacuje się, że jest 9 mln palaczy papierosów tradycyjnych. Polska jest też jednym z nielicznych krajów w Europie, w których sprzedaż tradycyjnych papierosów rośnie" - powiedział szef regionu CEER Monzer Elabrashy.
"Do końca roku planujemy być obecni w ponad 5 tys. punktów sprzedaży. Jednocześnie ze sprzedającymi będziemy podpisywać umowy dotyczące barier dla osób niepełnoletnich. W Polce jest około 116 tys. punktów sprzedaży, więc dotarcie wszędzie z naszą ofertą może zająć kilka lat" - dodał Gaweł.
Adam Bowen, współzałożyciel i dyrektor ds.technologii Juul Labs, podkreślił, że misją firmy jest, aby mieć wpływ na jakość życia miliarda dorosłych palaczy na całym świecie.
Jak podaje Juul Labs, od momentu rozpoczęcia sprzedaży produktu w 2015 r. w USA stale rośnie i obecnie posiada prawie 75% udziału w rynku w kategorii elektronicznych inhalatorów nikotyny w USA. W 2018 r. rozpoczęła działalność w Izraelu, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Rosji, Szwajcarii, Francji i Niemczech, a od tego roku jest również dostępny we Włoszech, Hiszpanii, Irlandii, Austrii, Południowej Korei, Filipinach, Indonezji i na Ukrainie.